|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik heb begrepen dat Japanners moeite hebben met Paard.. zeker omdat ze het graag vers en levend willen aanbieden..
|
|
nietmeer
|
@Alev: gaaf! een minofmeerrecept voor loempia's. Die wilde ik al tijden maken, maar ik was bang dat ik dan speciaal bladerdeeg nodig had.
Schaap is lekker, hè? Je kunt het hier alleen bij de bioslager of de (halal)toko kopen, en dat is heel duur, dus hebben wij het alleen op feestdagen, maar het is wel heel lekker. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Hartige taart! <3
|
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Pizza! <3 |
|
nietmeer
|
wortel: Ik gebruik gewoon bladerdeeg. Die Euroshopper bladerdeeg van de Albert Heijn werkt ook. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
Sto Oudgediende
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
@Sto: Maar wel lekker. Trouwens, muziek? Ehm ... nee. |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Sto Oudgediende
|
Alev: |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
Wauw, New Kids heeft opeens stijl gekregen. |
|
Sto Oudgediende
|
@DoccieDraaiorgel: tegen lekkere pizza argument ik wou serieus tegen je zeggen dat je je naam naar draaiorgel moest wijzigen, maar je heet al zo |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
@Sto: Mweh weh weh. Alev: Sinds wanneer? |
|
nietmeer
|
Door die draaiorgel. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Alev: Hmm ... ja, dat klopt. |
|
nietmeer
|
Alev: jij hebt zoveel filmpjes van je vogels, staat er standaard een webcam op gericht ofzo? |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
wortel: Is toch grappig? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Ik zou wel een webcam willen installeren, maar dan heb ikzelf geen privacy meer. Ik pak gewoon mijn mobiel en film wat. Neem ook een vogel. |
|
nietmeer
|
ik zit hier al tussen genoeg herrieschoppers En we hebben al een cavia en het zou vast niet mogen en ik zou er niet aan denken 'm te voeren Ik dacht aan die webcam omdat je al een heel tijdje voor het "gevecht" met de spiegel begint te filmen, alsof je al wist wat hij ging doen, of min of meer non-stopt filmde. |
|
Sto Oudgediende
|
Neem een Furbie nieuwe generatie! Slechts 90 euro, ofzoiets |
|
nietmeer
|
Oh, ik wist het al. Ze zijn ontzettend voorspelbaar. Hij was de dagen daarvoor ook al aan het ruzieën met zijn spiegelbeeld. Boos worden, omdat de "andere vogel" naar hem kijkt terwijl hij wilt slapen. Ik voer ze één maal per twee dagen. Ze hebben geleerd om te "scharrelen". Normaal merken parkieten niet dat onder de zaadhulsels meer zaad ligt. Zij hebben geleerd dat je wat rond moet zoeken. En toch moet de helft van het zaad weggooien. Ik voerde het eerst aan de dakmussen, totdat de kraaien kwamen... |
|
nietmeer
|
stomme kraaien. Misschien moest je eens een kraai schieten en daar een loempia van maken? Je kunt toch ook wat vaker een heel dun laagje zaad geven? Dan komt A toch minder gauw onder B te liggen? @Sto: wat zijn dat ookalweer? |
|