|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@wortel: jij bent te druk geweest met je statistiek Kraaien zijn best cool, maar ik vind raven veel vetter. Ook cooler dan parkieten en papegaaien! Furbies zijn akelige speelgoedvogel/vleermuiscombi's. |
|
nietmeer
|
@Sto: statistiek? wat is daarmee? furby's zijn akelig. Dat wist ik al. Generatie 1 was hip toen ik leerde lezen, en toen zat ik in een nogal hypegevoelige klas. |
|
Sto Oudgediende
|
wortel: er was vandaag een blog over statistiek huiswerk dingens en ik kon iets vaags herinneren dat jij het een keer over huiswerk had, maar mijn brein maakte kortsluiting jouw blog ging over vertaling van bijbelse teksten en mamameisje had het over statistiek |
|
nietmeer
|
Furby <3 Raven zijn gevaarlijk en erg slim. Kraaien ook. Iemand ging met zijn zonparkiet naar buiten. Vliegt dat beest weg en valt hij een raaf aan. Eigenaar was met zijn vogel keihard naar zijn auto gerend voordat de hele groep ingreep. Zoenuh! |
|
nietmeer
|
@Sto: o! Ik heb wel drie keer gereageerd op het staistiekblogje: wij zitten nu ook bij statistiek, maar wij bij eerste helft en mamameisje bij tweede helft. Gelukkig is eerste helft bijna gelijk aan tweede en kon ik dus toch helpen. |
|
Sto Oudgediende
|
wortel: dan had ik jouw naam daarbij zien staan, nu snap ik de verwarring Alev: daarom zijn raven awesome. |
|
nietmeer
|
@Sto: niet awesome als je een parkiet veilig wilt kunnen "uitlaten" narwals, narwals, swimming in the ocean, causing a commotion, cause they are so awesome... Stomme narwals! |
|
Sto Oudgediende
|
The unicorns of the sea!
|
|
nietmeer
|
Look at my horse, my horse is amazing. Give it a lick. Mmmm, it tastes like razons. |
|
Sto Oudgediende
|
Shut up woman, get on my horse |
|
nietmeer
|
Wat... Ik had een wilgentakje meegenomen, een week geleden. Daarnet hoorde ik veel gerommel onder mijn stoel. Ik dus kijken. Zitten ze allebei die stok tegen mij stoel te rammen. Nu duwt Nachtgold het tegen de kast. Ze vreten de schors eraf. Het ligt overal. Waarom? D: |
|
Sto Oudgediende
|
ALLES MOET KAPOT. Is de filosofie van parkieten |
|
nietmeer
|
@Sto: ja, dat. like an underwater unicorn. Alev: razons? |
|
Sto Oudgediende
|
een raisin denk ik dat ze bedoeld |
|
nietmeer
|
Raisin. Laat mij. |
|
nietmeer
|
@Sto: denk 't niet. doet mij aan razor blade, scheermes denken. zal ook wel niet. Oh, toch wel. Welk paard smaakt er nou weer naar rozijnen? |
|
nietmeer
|
The amazing horse. Nachtgold smaakt heel bitter. |
|
Sto Oudgediende
|
wortel: dit paardis van dezelfde maker als narwals |
|
nietmeer
|
Alev: moet je 'm niet als lolly gebruiken. Of gaat hij in jouw mond zitten? @Sto: wraak van de veiligheismodus A l'arme! A l' arme! |
|
nietmeer
|
Normaal rent hij weg wanneer ik mijn mond opendoet, maar toen niet. En tja.. Lik. Ik heb ook zijn oogbal gelikt. Dat was... apart. En dat vond hij niet leuk. |
|
nietmeer
|
Alev: hij heeft een ount. Oogballen zijn zelflikkend. Traanvocht heet dat. |
|
Sto Oudgediende
|
Wat een raar genootschap zijn wij hier toch op wmr |
|
nietmeer
|
Ik... weet dat de ogen niet gelikt hoeven worden. Ik wil een zonparkiet en een caique nemen later, maar Tim is totaal niet enthousiast. Hij zegt steeds "Je moet het zelf weten", maar ik wil juist dat hij een eigen vogel heeft aangezien mijn vogels enorm bang zijn voor mannen. |
|
nietmeer
|
|
|
Sto Oudgediende
|
Misschien is Tim geen huisdiervogelfan (net als ik) |
|