hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-11 14:00 - 75438 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 222 223 224 [225] 226 227 228 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

30-06-14 14:12:53
Emmo
Stamgast

WMRindex: 67.718
OTindex: 28.583
@venzje: eh (A)

02-07-14 07:49:22
allone
Oudgediende

WMRindex: 52.030
OTindex: 93.513
Quote @venzje:
Bleven we de laatste week allemaal zo netjes on topic?
dat niet.. maar er was geen shit :P

04-07-14 11:35:54
Emmo
Stamgast

Ter info: vanaf morgen (zaterdag 5) een weekje in Oostenrijk. Dus als ze me missen, dan ben ik.... eh... eventjes weg.

04-07-14 11:38:35
nietmeer
@Emmo: En als ze je roepen, dan ben je ..... (A)
Veel plezier kerel!! Jodelahiiitiiiii!! :D

04-07-14 11:46:15
allone
Oudgediende

@Emmo: veel plezier :ja .. hier zullen we het met een heuvel moeten doen :P

04-07-14 12:06:24
Emmo
Stamgast

@allone: Baas boven baas: Zimba is hoger.
afbeelding

SamuiAxe: En kijken ze in de keuken...

04-07-14 12:18:42
allone
Oudgediende

@Emmo: :ja dat vermoedde ik al :P

dat is hoog, hoe hoog staat jouw 'hutje'?

04-07-14 12:30:45
Emmo
Stamgast

@allone: Ik zit in brandnertal op 1170 meter.

Laatste edit 04-07-2014 12:32

04-07-14 12:32:50
nietmeer
@Emmo: .... dan ben je, euh... beukennootjes rapen :D

04-07-14 12:33:22
Emmo
Stamgast

SamuiAxe: zoiets ;)

04-07-14 23:30:42
nietmeer
Hallo allemaal! We zijn weer terug! Pffff, hadden we de laptop mee voor noodgevallen, is de WiFi verbinding op het park 3 keer RUK! Geen verbinding dus, alleen maar via de smartphone van mijn Lief en dan nog alleen maar als we in Apeldoorn zaten of een of ander dorp waar een mast stond...:nee

Het ontspannen op vakantie is er de eerste week toch niet echt van gekomen, helaas. Ons mam was weer thuis, zoals ik geschreven heb, maar 's maandagsavonds kreeg ik een telefoontje dat het niet goed ging met ons mam...Ze was wel naar de dagopvang gegaan, maar daar was ze in de loop van de middag ziek geworden, overgeven, koorts, diarree....Het ging niet goed met ons moe!
Ze bleek een longontsteking te hebben....Dus dat heeft daags tevoren waarschijnlijk ook al zitten wringen...
Nou ja, dan word je wel op de hoogte gehouden van alle kanten, maar écht gerust ben je toch niet! Constant de mobiel bij de hand natuurlijk...Maar donderdags kreeg ik een telefoontje van mijn schoonzus. Moeders was weer goed aanspreekbaar, at en dronk weer, ze krijgt nog wel steeds ORS, ook nu nog. ORS is een drankje waar alles in zit wat ze nodig heeft: Zouten, mineralen, vitaminen...Zeg maar een soort van astronautenvoeding...:P Gelukkig vindt ze het lekker! :ja
Eten doet ze overigens slecht, tenminste warm eten...Ze lust geen groente meer en vlees hoeft ook niet meer zo nodig van haar. Alleen vla, toetjes, zoet fruit, zoals aardbeien, kersen en druiven gaan er nog wel in. Brood eet ze nog wel maar ook selectief...Het ligt er maar aan wat er op zit. Nu heeft ze een voorkeur voor roomkaas, morgen kan dat weer veranderen in bruine suiker....:(

En of dat nog niet genoeg is kregen we vandaag, toen we nog maar net thuis waren, een telefoontje van mijn broer: Vandaag is er bloed geprikt bij ons pa en de uitslag kwam pas vanavond binnen...Hij heeft een trombose-been en moet morgen om 11 uur bij de internist zijn in het ziekenhuis.
We denken dat hij dat heeft opgelopen omdat hij vorige week, toen ons mam zo ziek was, beneden in zijn stoel heeft geslapen omdat hij haar niet alleen wilde laten...:(

Dus gaan mijn Lief en ik morgen om een uur of tien naar ons thuis om te gaan Granny-sitten...:D Mijn broer gaat met ons pa naar het ziekenhuis toe en dan wachten we maar af wat het oordeel zal zijn...Zal wel neerkomen op 6 weken trombosespuitjes...

Dus al met al zijn de spanningen nog niet echt verminderd...maar we hebben toch wel een leuke vakantie gehad hoor! We hebben in een schuilhut op de Veluwe gezeten en ik heb prachtige opnamen van een mannelijk Edelhert, wilde zwijnen, ooievaars en ook mijn roots ben ik niet vergeten!Ik ben in Giesbeek een kerkhof op gegaan en heb een hoop familieleden ontmoet! Alleen waren ze niet zo spraakzaam, maar ze lagen dan ook aan de verkeerde kant van het gras, zeg maar! :D
Maar het leverde wel een schat aan info op wat betreft de stamboom die mijn broer aan het maken is...

We tobben er maar mee aan...

04-07-14 23:40:35
tierelier
Senior lid

WMRindex: 248
OTindex: 1.376
@Lennie: Ben blij dat jullie toch nog een leuke vakantie gehad hebben. En sterkte met je pa en ma en dat jullie weer in wat rustiger vaarwater mogen komen:ja

04-07-14 23:41:18
tierelier
Senior lid

@Emmo: Fijne vakantie toegewenst:D

04-07-14 23:50:41
Emmo
Stamgast

Quote @Lennie:
Hallo allemaal! We zijn weer terug! Pffff, hadden we de laptop mee voor noodgevallen, is de WiFi verbinding op het park 3 keer RUK! Geen verbinding dus, alleen maar via de smartphone van mijn Lief en dan nog alleen maar als we in Apeldoorn zaten of een of ander dorp waar een mast stond...:nee

Dan hoef je je daar al geen zorgen meer over te maken. Héérlijk rustig :)

Quote:
en ik heb prachtige opnamen van een mannelijk Edelhert, wilde zwijnen, ooievaars
Laten zien! anders vergeef ik je het nooit ;)

Quote:
We tobben er maar mee aan...
Doen we dat niet allemaal?

@tierelier: Bedankt. (Morgenochtend om vijf gaat de wekker....)

04-07-14 23:52:34
nietmeer
welkom terug @Lennie

jammer dat je met je hoofd op meerdere plakken moest zijn tijdens je vakantie, maar toch fijn om te horen dat je ook genoten hebt tussen alles door..

05-07-14 00:24:33
nietmeer
@Ronnymij: @tierelier: @Emmo: Dank voor jullie reacties!
@Emmo: Je zult het me nooit vergeven, ben ik bang! :P Ik ben een kluns wat betreft foto's sharen hier! Je moet me maar geloven op mijn grote, bruine ogen! :P Fijne vakantie en donder niet van een berg af! :D

05-07-14 00:28:54
tierelier
Senior lid

@Emmo: 5 uur 8O op je nest dan:P

05-07-14 06:54:36
allone
Oudgediende

Quote @Lennie:
maar ze lagen dan ook aan de verkeerde kant van het gras, zeg maar!
haha ok
fijn, dat je toch een leuke vakantie hebt gehad, en sterkte met je ouders *)

@Emmo: ziet er goed uit.. goede reis, en geniet maar van de bergen *)

05-07-14 21:49:19
Emmo
Stamgast

@Lennie: Moet je toch eens in conclaaf gaan met SamuiAxe:. Die heeft een behoorlijk heldere uitleg op dat gebied (zelfs ik snapte het :ja)

@allone: Over de reis naar Oostenrijk. Ik had m'n wekkertje om vijf gezet. En die liep dus niet af. Kwart voor zes: hoe laat is het eigenlijk? Shit. Maar ja, ik ben nergens aan gebonden, dus het maakte niet uit.

Voor de rest de gebruikelijk files en wegwerkzaamheden. Gelukkig weinig vrachtverkeer.
Tussen Karlsruhe en Ulm zijn ze bezig de hele bubs te verbreden. De vertragingen zaten daarom voornamelijk daar. Ik rij achter mijn Domdommetje aan. Die vertelt als het goed is op tijd dat je een zijweggetje moet pakken. Soms werkt dat zelfs :ja.
Vanaf Lindau, vlak voor de grens met Oostenrijk, de secundaire gepakt. En dat was één opstopping al opstopping. Gek genoeg had dat vrijwel geen invloed op de ETA. Ik was er zelfs eerder dan berekend. Het leek wel of het beestje de opstoppingen meecalculeerde. In theorie zou hij dat inderdaad moeten doen trouwens.

05-07-14 21:56:50
nietmeer
@Lennie: Nou, je hebt iig wél een enerverende vakantie gehad 8O Ben blij dat je er weer bent meid *) Jij op vakantie en onze vliegende handveger heeft het zó druk dat je ze helaas nog maar zelden ziet hier. Beetje saai hoor :( Ik begrijp dat je wat moeite hebt met het sharen van foto's? Bedoel je sowieso op het net pleuren en delen, of enkel het delen en heb je ze al wel op een of andere site gekieperd? Laat maar weten, ik zal dan een herhalingsblogje maken over dat gedoe.. En net wat @Emmo: zei, zelfs hij kon 't volgen (A)

06-07-14 07:37:41
allone
Oudgediende

Quote @Emmo:
@allone: Ik ga verder bij SamuiAxe:'s off Topic Shit, voor dat de modjes gaan mauwen ;)
als modjes mauwen, dan muizen ze niet  ;)

jammer van al die opstoppingen.. maar je bent er nu ok ga je lange bergwandelingen maken? :)

"vliegende handveger" _O-

06-07-14 08:49:11
Emmo
Stamgast

Quote @allone:
ga je lange bergwandelingen maken? :)
Is wel de bedoeling

08-07-14 00:17:00
nietmeer
SamuiAxe: Ja, we kunnen spreken van een enerverende vakantie...Maar ik heb gelukkig wel goed nieuws over Pa...Het is goddank géén trombose! Wel houdt hij veel vocht vast, ook vanwege het warme weer van de afgelopen dagen, maar na uit en te na onderzoek en een echo blijkt het geen trombose te zijn. Gelukkig maar! Moeders is vandaag weer naar de dagopvang geweest en heeft het daar prima naar de zin! Ze had ook heel goed gegeten, volgens de contactpersoon aldaar. "Ze zat echt heel smakelijk te eten, had er plezier in en heeft alles, soep, aardappels, vlees,appelmoes, toetje en jawel! ook de groente, keurig netjes naar binnen gespeeld"....Dat kreeg ik te horen vanmiddag. Fijn!!:)

08-07-14 00:26:10
nietmeer
@Lennie: Hee, dat is goed nieuws meid ok Pa heeft plaspillen gehad denk ik? Hoop dat je moeder ook zo blijft, zou geweldig zijn! Nou, gelukkig, kun je voorlopig weer op twee oren slapen :)

08-07-14 00:28:46
nietmeer
SamuiAxe: Jah, de plaspillendosis is verhoogd of zwaarder geworden in ieder geval en hij moet in zijn relaxstoel de "Benenomhoogfunctie" meer gaan gebruiken...:P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 222 223 224 [225] 226 227 228 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven