|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ik heb zin in warme choco :c |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Roxichu: hier komt iets uit de automaat dat die naam draagt, maar het is meer oploschocomelk |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
@Roxichu die heb ik ook voor de senseo en dan een dubbele, met slagroom, chocolade springels mmmmm Of zit ik nu lekker te maken |
|
Sto Oudgediende
|
Potver niet weer he. Ze overbelasten de lift hier erg vaak, en dan gaat er een doordringend piep alarm af, stront irritant |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Hier is hij echt lekker. @meeky: Ik krijg honger van jou .... Hoe krijgen ze dat zo vaak voor elkaar dan? Laatste edit 02-12-2013 10:32 |
|
meeky Erelid
|
@Sto dat is inderdaad stront irritant. Bij ons in de straat is er een huis waar vaak het alarm afgaat door overgevoeligheid, ook heel stront irritant |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: nou, ze hebben hier vaker grote printers die ze in de lift laden, en soms krijgt die lift ook gewoon willekeurig een storing... @meeky: dat is ook irritant |
|
meeky Erelid
|
en dan heb ik ook nog een lekker verse croissant zo uit de oven, mmmmmm nu de broodjes erin. Ja deze moeder is alleen thuis en even genieten tussendoor het zware werk. |
|
Sto Oudgediende
|
maar ik heb pepernoten |
|
meeky Erelid
|
@Sto ik ook sorry @Roxichu we maken het niet wel heel erg dubbel lekker voor je. |
|
Roxichu Erelid
|
Ik heb chocoladekruidnoten. Ta En ik ga zometeen naar de Lidl om krabsalade te kopen voor op mijn maisbrood. Ik ben dol op Maisbrood. |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: chocoladekruidnoten . Waarom heb ik die niet |
|
Roxichu Erelid
|
Gna gna c: |
|
meeky Erelid
|
Wel lekker, pff nu geen zin meer in de huishoudelijke taken en de was. Het is nog vroeg en nog geen twee uur, dus even genieten. |
|
Sto Oudgediende
|
Maken 4 en 7 jarige kinderen zo'n rommel dat je zoveel was moet draaien ? |
|
Roxichu Erelid
|
Ja. Geloof mij maar. |
|
Sto Oudgediende
|
Oke mama Rox |
|
meeky Erelid
|
@Sto Van mij mogen ze vies worden als ze buiten spellen en het zijn kinderen. Die worden altijd vies Daarnaast draagt mijn man elke dag een schoon t-shirt en zelf ben ik ook van het vele omkleden. Tja ach wasmachine is geduldig en de droger ook. |
|
Roxichu Erelid
|
Nee xD Bij ons thuis hebben we ook drie jongere kinderen. Één daarvan doet om het uur een nieuwe broek aan lijkt wel. En mijn zusje kan er ook wat van. Mijn moeder (of ik) moet vaak elke dag wel een was draaien en strijken. |
|
Sto Oudgediende
|
@meeky: b-u-i-t-e-n . Ben ik blij dat ik de jongste thuis ben |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Oh dus jij bent ook een viespeuk |
|
meeky Erelid
|
Tja vind het ook niet erg, alleen dat strijken Maar mijn man doet het tegenwoordig zelf en we gaan onze dochter en zoon het ook leren. Net als ze nu leren de vaatwasser vullen, voorspoelen, boodschappen inruimen en allerlei huishoudelijke klusjes. Ze vonden het leuk ook nog Laatste edit 02-12-2013 11:25 |
|
Roxichu Erelid
|
@meeky: Wacht maar, nu is dat nog leuk. Straks gaan ze piepen |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
meeky Erelid
|
@Roxichu vast wel als ze gaan puberen. Maar dan is mama ook heel vaak lui en tja als niemand de was doet |
|