|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
|
|
nietmeer
|
En die vampier zit op de middelbare school ofzo. |
|
nietmeer
|
Nee. Hij is een zakenman. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.021 OTindex: 93.502
|
kort. helder. duidelijk. |
|
renautje Junior lid WMRindex: 3 OTindex: 7
|
Goedemorgen
Wij net wakker en nu aan een bak thee en een broodje.Hier even lezen en reageren op de verhalen en forum. Weet niet hoe druk het hier is op een zondag. Mag ik vragen in welke leeftijd zijn jullie, ben zelf net 20. Jong dus en net begonnen met leven, bedoel een gezinnetje stichting.
Een goede zondag alle. |
|
|
oja is het vreemd om nu al een kerstboom op te zetten Laatste edit 01-12-2013 10:05 |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ook goedemorgen renautje! Welkom bij WMR die voor kinderen van 8 tot 80 is bedoeld (dat laatste komt trouwens uit een oude radioserie van Ome Keesje)
Voor wat betreft de kerstboom - je bent niet de enige die vroeg ermee wil beginen/ Niet verbodem, maar zelf wacht ik altijd tot na Sinterklaas. Er gaat al zoveel traditie verloren. |
|
allone Oudgediende
|
goede morgen allemaal |
|
|
Bedankt, gelukkig ben niet de jongste hoop ik.
Sinterklaas vieren we meestal wel met onze neefjes en nichtjes maar te druk dit jaar. En de kleine in mijn buik zit ook niet echt te springen om Sinterklaas Al wel aardig aan het gymen nu. We zeten zo een kerstboom hier neer en dan is onze camping: woonkamer (leg ik wel uit in een blog vanmiddag) ook gezellig aangekleed. |
|
|
Mijn exuses door en trage internet verbinding hier plaats ik soms hier wel een dubbelpost.
Laatste edit 01-12-2013 10:56 |
|
allone Oudgediende
|
@renautje: de jongste hier zijn zo 10, 11 jaar oud, en zeker niet in verwachting klinkt gezellig allemaal |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
@renautje klinkt gezellig bij jullie, maar bij ons gaan we eerst Sinterklaas afsluiten op Maar leuk dat je komt tikken en gefeliciteerd met je zwangerschap. Spannend niet de uitgerekende datum tegen de kerst. Het mag nog, morgen allemaal en een goede zondag. Wij gaan zo onze wandeling maken, ieder is hier aan het aankleden behalve mama, die zit nog even op wmr |
|
|
|
|
nietmeer
|
nosphoenix: ja zover was ik ook nog wel |
|
nietmeer
|
Vogels hebben ruzie met elkaar. |
|
meeky Erelid
|
Alev hebben ze nog veren? |
|
nietmeer
|
Ja, gelukkig wel. Nachtgold heeft opeens Jeagermeisters vaste zitplaats afgepakt en nu wilt Jeagermeister niks meer met hem te maken hebben. |
|
meeky Erelid
|
Alev heel begrijpelijk |
|
nietmeer
|
Jeagermeister is vriendjes met mij. |
|
meeky Erelid
|
Wat Alev Onze kat Bengel is vriendjes met mijn man, gaat altijd bij hem liggen of om aandacht vragen. Dieren zijn net kinderen, die hebben ook altijd een favoriet. |
|
nietmeer
|
Je wordt snel favoriet als je de enige bent dor ze voert. Mijn zusje van twaalf vraagt waarom je je tanden moet poetsen... |
|
meeky Erelid
|
Tja waarom moet je tanden poetsen Alev |
|
nietmeer
|
Zodat je geen gaten in je bek krijgt |
|