|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
@Loek begraven zoals onze zoon het wou. Mama, anders verdrinkt hij. |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
|
|
meeky Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Verdrinkende dode vissen... creatief |
|
meeky Erelid
|
Tja zo zag onze zoon het, toen was ie 5 jaar
|
|
nietmeer
|
Jonge kinderen zijn creatief . Papa Wortel zit te giechelen. "Grinnik grinnik" zeg ik. "Ja, heel treurig!" antwoordt Papa Wortel. Laatste edit 29-11-2013 21:32 |
|
meeky Erelid
|
Zekers wel en slim.
Vlak voor het slapen gaan heeft onze dochter verstopt op een plek waar ze het al eerder had gedaan maar wat wij zijn vergeten. |
|
nietmeer
|
Ik lag op Papa en Mama Wortels bed, en er zijn drie Wortels daar gaan staan, en pas toen ik "popcorn zijn" zei, hadden ze door dat ik daar was |
|
nietmeer
|
Ik denk dat ik maar een portable Photoshop CS6 installeer, want hij doet het echt niet meer. Heb net in Paint zitten werken en het is erg vermoeiend zonder de sneltoetsen en layers. |
|
nietmeer
|
Alev: van Paint word je knettergek. De nieuwste versies zijn bijna uit te houden, zo'n beetje...
Groot gelijk dat je een beter alternatief neemt. |
|
meeky Erelid
|
Ja dan is paint vermoeiend Alev Onze dochter had de jas aangetrokken van haar broer, cappuchion op en dan gehurkt tussen de andere jassen zitten. Het bovenste stukje stukje van de cappuchion zat op een haakje. Dus als je keek leek het net of er een jas hing. En wij maar zoeken en roepen, op het laatst kon ze haar lach niet meer inhouden |
|
nietmeer
|
Geniaal, verstoppertje in de kapstok Wij hebben een giraffekapstok |
|
nietmeer
|
Ik begon met Paint, dat heeft mij ver gebracht. Maar ik wil niet gaan eindigen in Paint. Erg slim om je te vestoppen in de kapstok. |
|
nietmeer
|
In Hiero heet verstoppen trouwens verstoppELen Laatste edit 29-11-2013 21:50 |
|
meeky Erelid
|
Wij hebben een gewone kapstok maar het zit in een ondiepe kast (oude meterkast) Onderaan voor de kinderen hun jassen, sjasls etc. en boven voor mijn man en mij.
Maar perfecte verstop plek en de kapstok van de kinderen is vrij vol en hangt laag zodat je de voeten niet ziet. |
|
nietmeer
|
Ik wist vroeger niet wat het woordje voor "wortel" was. Als ik een wortel wou, deed ik Bugs Bunny na. Dat hij op een wortel knabbelt en dan "What's up, Doc?" Klik. |
|
nietmeer
|
Alev: Geniaal |
|
meeky Erelid
|
dat heb ik ook nog gedaan Alev of als een konijn door de woonkamer huppelen. |
|
nietmeer
|
"Die!" volstaat meestal ook |
|
nietmeer
|
Ik las "die" als in "sterf". |
|
nietmeer
|
Alev: Die! Deze! Daar! Dat! |
|
meeky Erelid
|
Alle welterusten, ga mijn bed opzoeken. Een fijn weekend en tot morgen |
|
nietmeer
|
@meeky: Slaap lekker meeky Ik ga ook es wat anders doen. filmpje kijken en wat pepernoten nuttigen |
|
meeky Erelid
|
Taz veel kijk plezier en eet smakelijk |
|
nietmeer
|
|
|