|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
oh hai |
|
nietmeer
|
ahahah. |
|
nietmeer
|
Wie gaat er morgen mee naar het concert? |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
Antior: welk concert |
|
nietmeer
|
@benja34: Van Rapalje. Nederlandse band, Keltische folkmuziek. Zoek ze maar op in Youtube (of ga in mijn blog graven, ik heb ergens in een ver verleden wat liedjes van ze gepost) |
|
nietmeer
|
Goedenavond |
|
nietmeer
|
Ik wacht nog steeds tot Sonata weer in Nederland is. |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Goedemorgen alle en een fijn weekend Hier reukt het heerlijk naar vers gebakken broodjes, we gaan zo eten als mijn mannetje beneden is. We ontbijten en eten altijd gezamelijk zonder tv en internet wel zachtjes de radio aan. Nu even op wmr |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
*rent rondjes en springt in het rond* Frozen is vandaag in de voorpremiere gegaan! |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: iig zag ik het vandaag pas Kan best zijn dat ie al een paar dagen draait |
|
Supermeid01 Erelid
Quote Taz: @Supermeid01: iig zag ik het vandaag pas Kan best zijn dat ie al een paar dagen draait Op de website van Pathé stond pas 11 December, Ik ga zo maar eens wat eten. Iemand een idee voor een simpele lekkere lunch? Laatste edit 07-12-2013 14:19 |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: een boterhammetje met kaas en plakjes tomaat? Ga ik zo eten namelijk Je zou op de site van de pathe ook eens bij voorpremieres kunnen kijken Staan soms wel eens films die een paar dagen eerder in de VP gaan Ik ga ook even eten, tot zo |
|
Supermeid01 Erelid
Taz: Eetzeeee |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
goedendag iedereen |
|
nietmeer
|
omnom, kwark. |
|
nietmeer
|
ik heb 608 gram beenham \o/ En tis allemaal van mij..
|
|
nietmeer
|
Oh, lekker. Ik zou het op verschillende manieren bereiden. |
|
nietmeer
|
Ik bereid het met maiskolven en asperges. Gezien ik daar zin in heb |
|
nietmeer
|
Met heel 608 gram? Dat is best veel. |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
ik heb net de ramen gelapt |
|
nietmeer
|
Actief. Ik ga een spa voor mijn vogels maken. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: dank je Was lekker. Had eerst de boterhammen geroosterd, zodat ze lekker knapperig werden |
|
nietmeer
|
Quote Alev: Met heel 608 gram? Dat is best veel. Ach Anders kots ik het morgen er weer uit.. Jammer dan \o |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
beenham is zoooo lekker |
|