|
nietmeer
|
In het PTA voor Frans staat dat we niet meer zulke idiote grammaticatoetsen krijgen waarin ze alle grammatica vragen die je heel je schoolcarrière geleerd moet hebben. 't Worden nu vooral leestoetsen en luistertoetsen. Daar hoef je niet voor te leren. Rust. |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
begrijpelijk |
|
nietmeer
|
Goedenavond |
|
meeky Erelid
|
@Taz ook goedeavond |
|
nietmeer
|
@meeky: Nog wat leuks gedaan vandaag? |
|
nietmeer
|
Mijn ham wilt maar niet ontdooien |
|
meeky Erelid
|
Taz alleen onze gebruikelijke rondje wandelen, winkelen en tussen een restaurantje pikken in Utrecht. En jij nog iets leuks. . |
|
nietmeer
|
@meeky: Naar de bios geweest, de film hungergames gekeken, wat een beetje een lange zit was, maar verder wel leuk @nosphoenix: jouw ham niet of die van het varken niet |
|
meeky Erelid
|
Taz klinkt als een gezellige dag met de film, hoe lang duurde die.
nosphoenix, hoe ben je aan het ontdooien |
|
nietmeer
|
Ik zit even beneden en krijg alleen maar dom commentaar van mijn zusje die bijdehand probeert te doen, maar daarin faalt. Doei, ga weer boven zitten dan. |
|
nietmeer
|
@meeky: 2.5 uur Dus een extra kussentje of een airco in de zaal zou wel prettiger geweest zijn Je krijgt er zo'n stijve jezusreet van van die stoelen in de bios |
|
meeky Erelid
|
Taz sorry maar dat is best lang ja om een houte kont ervan te krijgen |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: En straks je ouders weer zeiken dat je je teveel afzondert. Taz: Je zat vast van spanning aan je stoel genageld. |
|
nietmeer
|
@meeky: volgende keer neem ik een kussen mee @lepeltjes: ja echt wel Laatste edit 07-12-2013 21:03 |
|
meeky Erelid
|
Taz eentje die ook kan trillen om zo een ontspannen masage te krijgen tussendoor. |
|
nietmeer
|
@meeky: nou als ie maar geen geluid maakt anders denken ze nog dat het een ding op batterijen is |
|
meeky Erelid
|
Tja hangt af welke stand je gebruikt Heb er eentje voor mijn rug, werkt perfect. Onze zoon heeft hem ook gebruikt toen hij op zijn stuitje viel, na een week was zijn stuitje weer helemaal |
|
nietmeer
|
@meeky: dat is zo Mijn zwager heeft zo'n kussen vorig jaar gekregen met sint, en die doet het al als je er tegen aan leunt Erg lekker |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@meeky: ik denk voor de mensen om Taz heen in de bioscoop het echt wel hoorbaar zal zijn. |
|
nietmeer
|
@ledi: vooral als je er gekreun bij gaat horen |
|
meeky Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Quote @meeky: Taz klinkt als een gezellige dag met de film, hoe lang duurde die. nosphoenix, hoe ben je aan het ontdooien Op een natuurlijke manier.. Maar hij zit nu in de oven \o/ |
|
meeky Erelid
|
nosphoenix klinkt lekker een speciale gelegenheid |
|
nietmeer
|
Ja. Ik. 608 gram beenham helemaal voor mezelf |
|
meeky Erelid
|
Zit met mijn mannetje met de voeten omhoog op de bank, openhaard aan en beide aan een Grolsch kanon mmmm Verder beide op de tablet, kletsen met familie en zelf ook op wmr zitten. nosphoenix veel smikkel plezier Laatste edit 07-12-2013 22:36 |
|