|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
@Loek: Ghehe @DreamerTje: Vampierenfilms kunnen best leuk zijn maar Twilight is echt een vrouwenfilm in mijn ogen, veel te romantisch maar ieder zijn smaak hoor |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Hahahaha! Dat plaatje @lepeltjes: daarom, gewoon lekker een beetje gedachteloos naar die film kijken |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
@DreamerTje: het is idd een gedachteloze film. @lepeltjes: ja ik ook. Ik hou wel van de rauwheid. De hele reeks underworld gezien? |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nou, ik kruip m'n bed maar eens in! Slaap lekker allemaal |
|
lepeltjes Oudgediende
|
@Loek: mooi verhaal alleen de laatste vond ik wat minder, kijk ook soms rtl7 films waar de testosteron van afspat beetje overdreven maar je hoeft niet echt te opletten om het te kunnen volgen. Maar nu flawless met Michael Caine kijken op Net 5 Fantastische acteur @DreamerTje: Sweet Dreams Laatste edit 08-12-2013 00:37 |
|
Loek Oudgediende
|
@DreamerTje: Truste. Ik ben nu "universal soldier - day of reckoning" aan het kijken. Damn die is rauw... |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Nog niet gezien, gaat op de lijst |
|
Loek Oudgediende
|
Ze laten wel gewoon echt alles zien. Loopt nu een half uur, maar heb mijn telefoon echt nodig als aanleiding, anders is ie te heftig voor mij..
Of tenminste, op dit moment
Laatste edit 08-12-2013 00:50 |
|
De Paus Oudgediende
WMRindex: 13.811 OTindex: 19.890 S |
Ik heb ook van die video's waarop ze echt gewoon alles laten zien. En dan bedoel ik ook echt: alles. De huisregels van WMR staan er helaas aan in de weg dat ik hier nog meer over vertel. |
|
Loek Oudgediende
|
De Paus: in jou geval zal dat wel de inquisitie zijn...
Het komt nogal heftig binnen dit. Scènes met alleen naar zwart een wit flitsend beeld etc.. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
@De Paus: Ah, natuurfilms @Loek: Heb je de Hostel films weleens gezien? Daar kan ik slecht tegen zo sadistich martelen brr had zelfs een nachtmerrie erdoor |
|
Loek Oudgediende
|
@lepeltjes: da's horror, dat ga ik niet kijken. Dit is thriller. |
|
nietmeer
|
Ik ben nu best of the best aan het kijken |
|
Loek Oudgediende
|
Oké, mijn film is bijna afgelopen |
|
nietmeer
|
@Loek: Welke film op welk net? |
|
Loek Oudgediende
|
Laptop op tv aangesloten universal soldier - day of reckoning
Edit lig inmiddels in bedLaatste edit 08-12-2013 02:13 |
|
nietmeer
|
@Loek: ah ok, ik dacht al ik kon hem niet terug vinden Niet dat het erg is, ik heb hem op dvd Ga je slapen? Truste |
|
nietmeer
|
Mijn broer wou perse Twilight kijken en ik vond er helemaal niks aan. Vampieren kunnen alles en hebben geen zwakke plek. Overpowered. |
|
nietmeer
|
Alev: Dat ligt eraan in wat voor verhaal die vampieren voorkomen . Meestal zijn ze kwetsbaar voor zonlicht (Underworld/Van Helsing/Blade), bang voor kruisbeelden (Van Helsing/Dracula-films), kunnen ze gedood worden door een staak (hout/zilver) door hun hart te jagen (al kan Dracula in de film Van Helsing alleen gedood worden door een weerwolf ), ze kunnen niet tegen knoflook (Blade), etc. Met andere woorden, er is genoeg te doen tegen een vampier . Laatste edit 08-12-2013 08:56 |
|
nietmeer
|
Niet in Twilight. |
|
Loek Oudgediende
|
Twilight is best suf. En het gaat eigenlijk over hoe belangrijk het is om een relatie te hebben. |
|
nietmeer
|
@Loek: of om hoe belangrijk het is om geen relatie te hebben, ik bedoel...al die problemen die een relatie veroorzaakt ...en dan ook nog eens met een dooie of met een haarbal. Twilight: a girl's choice between necrophilia and bestiality. |
|
Loek Oudgediende
|
Vailan: idd ja. Heb alleen het eerste deel gezien. Dus weet verder niet echt |
|
nietmeer
|
Nachtgold stootte zijn kop aan het plafond. |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Goedemorgen allemaal Een fijne zondag, wij gaan vandaag het huis in kerstsfeer brengen |
|