|
nietmeer
|
@meeky: ik vind ze ook veel lekkerder Maar bovenal veel gezonder ook |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
dat zekers, morgen ga ik de tomaatjes halen en dan lekker smullen |
|
nietmeer
|
@meeky: goed idee De mijne had ik vandaag al op, lekker op brood met kaas. Ook erg lekker, de cherry tomaatjes Maar ik ga even een hapje frisse lucht halen, want ik ben er vandaag nog niet uitgeweest |
|
meeky Erelid
|
Taz Ik ga ook, nog even zonder digitale storingen genieten van de avond met mijn mannetje. Slaap lekker alle en tot morgen |
|
nietmeer
|
@meeky: was het nog gelukt met het je man vertellen? Had ie de hints door? |
|
nietmeer
|
Ik lig alweer in bed, het gaat niet meer vandaag. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: Een Data overload? |
|
nietmeer
|
Jup, het Alev besturingssysteem kreeg teveel opdrachten om te kunnen verwerken. |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
refresh ze dan maar |
|
nietmeer
|
Er moet nog een update geïnstalleerd worden. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Taz: Zo'n kat zouden wij wel willen |
|
nietmeer
|
Yumi: een echt schatje he |
|
De Paus Oudgediende
WMRindex: 13.811 OTindex: 19.890 S |
|
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ik heb liever een mainecoon. ZO mooi omg. |
|
meeky Erelid
|
Goedemorgen mijn mannetje heeft het door Vannochtend naar het werk gaan kwam hij binnen met een en het blauwe babyjasje die ik opgehangen had als hint. 'Schat dit jasje, je ben zwanger niet?' Ik hoefde alleen maar te knikken Mijn mannetje is zo blij dat hij een halfuur te laat zal komen op zijn werk, hij moest eerst een bak koffie hebben. Heeft wel zijn chef opgebeld 'o neem maar de tijd en gefeliciteerd' Mijn mannetje is net weg naar zijn werk met een |
|
Roxichu Erelid
|
@meeky: Hoeveel weken/maanden ben je al onderweg? :'D |
|
meeky Erelid
|
Nog niet zo ver @Roxichu als ik het bereken ben ik pas 7 weken zwanger. Morgen ga ik met mijn man naar de huisarts dan horen we meer. |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.015 OTindex: 93.497
|
@meeky: dan zijn jullie goed op elkaar ingespeeld, als hij het meteen doorhad heerlijk nieuws, al die babietjes |
|
Roxichu Erelid
|
Ik ben eigenlijk niet zo van de babies... Kwijl en kots en janken en poepluiers.... |
|
meeky Erelid
|
@Roxichu bedankt @allone mijn mannetje heeft het geleerd bij de zwangerschap van onze dochter. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Roxichu: gelukkig hoef jij je daar nu ook nog niet druk om te maken goeiemorguh trouwens Laatste edit 10-12-2013 09:10 |
|
meeky Erelid
|
@Roxichu denk dat als je zelf een kleintje krijgt dat al die ongemaken verdwijnen als de zon of mist maak er wat van wat snel verdwijnt. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ik houd heel erg van mijn slaap, en als ik zie hoe weinig slaap mijn broer krijgt met zijn kindje.. |
|