|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
@Sto: Dat is waar Goedemorgen, hoe is het met u? @meeky: Ik denk niet dat ik kinderen neem Ik heb niet dat moederlijke. Mijn zusje is 13 en supergoed met kinderen. Tekenen en knutselen. Ik niet, heb er niks mee. En al dat babytaal tegen je kindje, walgelijk. Praat gewoon normaal.... |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
@Sto dat is ook weer zo'n ongemak, mijn man hield ook van zijn slaap maar hij vond de tijd dat hij eruit moest voor de kleine een heerlijke tijd. Gelukkig dat we beide hebben om na bv drie uur slaap de volgende dag fris en vrolijk weer op te staan. Laatste edit 10-12-2013 09:17 |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Roxichu: met mij is het prima, slaap fixed alles Ik heb tot op heden ook niet echt het idee dat ik kinderen hoef. En babytaaltje is echt afschuwelijk . Het schijnt zelfs beter te zijn voor de taalontwikkeling als je gewoon praat tegen ze. @meeky: Ik heb toch minstens 7u nodig Laatste edit 10-12-2013 09:17 |
|
meeky Erelid
|
@Sto gewoon praten is heel goed voor ze, onze kinderen zijn heel goed in hun taalontwikkeling. |
|
Roxichu Erelid
|
@meeky: Ik ga echt dood als ik maar 3 uur heb geslapen Minstens 5 of 6 uur. Maar ik ben wél een nachtbraker... Als ik de dag erna maar tot 4 uur smiddags in bed mag blijven liggen |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.015 OTindex: 93.497
|
" Het schijnt zelfs beter te zijn voor de taalontwikkeling als je gewoon praat tegen ze." precies. en als je van je kind houdt, merk je al die ongemakken niet trouwens, de man van mijn vriendin slaapt in een aparte slaapkamer, het is nergens voor nodig dat twee mensen slecht slapen vanwege 1 baby |
|
meeky Erelid
|
Mijn man en ik kunnen een avond doorzakken tot bv twee uur en makkelijk fris en vrolijk weer om vijf opstaan, nergens last van |
|
Sto Oudgediende
|
Misschien komt dat ook met de jaren, of kon je dat altijd al? (Niet dat ik je oud noem hoor! Maar tieners en twintigers hebben daar denk ik meer moeite mee ) |
|
Roxichu Erelid
|
Stom eigenlijk, dat als je nog een kind bent je het liefst meteen om 6 uur 's ochtends opstaat, maar als je een tiener/puber wordt je dan het liefst tot 12 uur in je nest ligt... :/ |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: ik redde het zelde tot 12u als puber hoor, meestal tussen 10 en 11 |
|
meeky Erelid
|
@Sto dat hebben wij beide altijd al gehad, vroeger ja vroeger toen we uitgingen was het ook soms tegen vier thuiskomen doordeweeks (wel altijd een preek van onze ouders) en dan fris en vrolijk de volgende dag weer naar school te gaan of studeren. Dan wel al om acht uur wakker zijn. We hebben trouwens nooit een wekker gehad, we werden gewoon om acht uur wakker. Laatste edit 10-12-2013 09:27 |
|
Roxichu Erelid
|
Bij wijze van spreken Stootje @meeky: Ik wordt echt niet wakker zonder een geluidje. Mijn biologische wekker is kapot Maar niet van die harde BIEP BIEP. Ik heb nu iets met een harp... Heerlijk wakker worden c: Laatste edit 10-12-2013 09:28 |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu: klik hier Pubers slapen anders "Campbell en zijn team denken dat de veranderingen in de hersengolven tijdens de slaap samenhangen met het feit dat er in de periode dat pubers volwassen worden flink wordt gesnoeid in het aantal verbindingen tussen hersencellen." Laatste edit 10-12-2013 09:30 |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
meeky Erelid
|
Dan zijn man en ik uitzonderlingen Onze kinderen lijken het van ons over te hebben genomen, ze worden elke ochtend om 7 uur wakker zonder problemen en dat wij ze wakker moeten maken. |
|
Sto Oudgediende
|
Ik probeer nog steeds het blacklistprotocol hier te begrijpen. Ik mag bijvoorbeeld niet naar nitroglycerine zoeken op wikipedia, terwijl dat ook gewoon een medicijn is voor kramp van de hartspier |
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu: je kunt het thuis bekijken.. het gaat over veranderingen in je hersenen en slaappatroon; " In diepe slaap, die heel belangrijk is voor het herstel van je lichaam, zenden je hersencellen golven uit met een hele lage frequentie, die deltagolven worden genoemd. Bij kinderen zijn de deltagolven veel sterker dan bij volwassenen. En ergens in de puberteit is er dus een omslagpunt, waarbij een duidelijke verandering in de sterkte van die hersengolven te zien is. " |
|
meeky Erelid
|
oke tijd voor een kop loffie, o nee ben overgegaan op de thee |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Lol? Hier zijn alle social media en videoclipsites geblokkeerd. Ik kan gewoon op wikipedia e.d. @allone: Interessant, ik zal het thuis eens kijken. Jezus, nu al Flappy op de radio? Stom konijn :/ |
|
meeky Erelid
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Huh? |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: ik kan ook op wikipedia hoor, alleen dingen die mogelijk gerelateerd zijn met wapens, terrorisme, sex, en vage forums zijn geblokkeerd. Youtube en dergelijke werken prima. Flappie allergie blijkbaar Laatste edit 10-12-2013 09:56 |
|
meeky Erelid
|
. ........ allergie @Sto |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Lol. nitroglycerine is SOWIESO terrorisme |
|