|
nietmeer
|
@Roxichu: Leg het mij dan eens uit, want ik snap er geen barst van Alev: duidelijk. Al zou ik als ik jou was eens in de spiegel kijken voordat je anderen dingen gaat verwijten. Maar goed ik zal wel niet meer op je reageren. Als je dat liever hebt mij best Laatste edit 16-12-2013 18:07 |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Taz: Hmmm. dat heeft Alev net zelf al gedaan... Maar ik denk ook dat het komt omdat, tja, kweetniet, je haar misschien DOOD HEBT GEWENST? :/ |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Taz: Begin nou niet weer |
|
nietmeer
|
Eindelijk.
Dus. Hoe bereken je de wrijvingskracht bij de tikkerproef met autobaan? |
|
nietmeer
|
Ik hoor het al. Ik ben schijnbaar niet langer gewenst hier, en Alev is het lievelingetje geworden. Prima. Zoek het dan lekker zelf maar uit. Tabee |
|
Roxichu Erelid
|
Honden zijn vies. De ene hond kotst op het tapijt. De andere hond EET HET OP. |
|
nietmeer
|
Er staan twee cijfers op mijn "logboek" en ik weet niet welke cijfer geldt. |
|
nietmeer
|
@Roxichu: Oh, gadver. Vogels hadden ook zoiets gedaan. Jeagermeister poepte, Nachtgold pakt het poepje op en Jeagermeister pakte dat weer van hem af. |
|
Roxichu Erelid
|
Ieuw :c |
|
nietmeer
|
Waarom vinden ze hooi en stro zo lekker? Het heeft geen smaak ofzo. |
|
Madarian Oudgediende
WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Alev: Hoe gaat het met je band? Om het laatste stukje erop te krijgen de volgende tip: probeer de band wat op te rekken. Begin bij het ventiel. Hou de band goed genoeg vast en draai het wiel één kant op, waarbij de band moeilijk door je hand glipt, zodat deze opgerekt wordt. Op het eind heb je dan meer speling om het laatste stukje buitenband op de velg te krijgen. Duidelijker weet ik het niet te typen. Succes. |
|
Madarian Oudgediende
|
Ik haat een dubbelpost, maar m'n browser was niet zo snel. Mijn excuus.
Laatste edit 16-12-2013 18:24 |
|
Roxichu Erelid
|
En check de buitenband eh ;D |
|
nietmeer
|
Wiel zit gewoon vast aan mijn fiets, ik kan dat er niet af halen.
Binnenband zit er gewoon in, buitenband wil velg er niet in gaan. Dan zet ik het erin, ga ik naar het volgende stukje, gaat het vorige stukje er weer uit. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Alev: Een heel klein beetje lucht in de binnenband kan dat voorkomen. In stro zitten vaak nog zaden, een prima bezigheid deat stro maar hooi? misschien heb je grasparkieten? Laatste edit 16-12-2013 18:33 |
|
nietmeer
|
Ik had het ook geprobeerd met beetje lucht in de binnenbang, maar het lukt me gewoon niet. Maar daar hebben we een vader voor. |
|
Roxichu Erelid
|
@lepeltjes: Lol, ik las; 'In @Sto zitten vaak nog zaden...' xD Laatste edit 16-12-2013 18:41 |
|
Madarian Oudgediende
|
Bij dat trucje dat ik postte: binnenband half leeg tot kwart leeg zodat er genoeg speling is. En gebruik de bandspanner (of hoe dat ding ook heet waar je de buitenband mee los gehaald hebt) als wip om het laatste stukje erop te krijgen van één kant van de band. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Alev: Tja, sommige buitenbanden zijn stug. Heb eens 4 handen nodig gehad om het voor elkaar te krijgen. |
|
nietmeer
|
Er is geen laatste stukje als het eerste stukje niet eens in de band blijft zitten. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
@Roxichu: Zo goed kan ik Sto niet om daar zinnig op te reageren |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
|
Als ik 18 ben, moet ik mij dan iets aantrekken van mijn hond zijn oordeel? Mijn hond slaapt altijd bij mij... Ik zit nu met hem op mijn kamer en ik zei net tegen hem; 'Droopy, ik denk dat je je eigen verblijf moet gaan zoeken' *Kijkt me onbegrijpend aan en kwispelt* 'Nee, echt Droopy. Zielig kijken helpt niet. Je loopt hier al te lang rond zonder enige lasten te betalen. *Trekt scheve kop en begint te piepen* 'Het is over, Droopy. Ik ben nu te oud om je nog langer te onderhouden. Ga.' *Gromt zachtjes en gaat weer liggen* 'Maar...' *Grom* 'Ok :c' |
|
nietmeer
|
*krabt vogel* Huh? |
|
nietmeer
|
183 bladzijdes lezen voor Engels. Oké, niet erg. Als het een modern boek was, niet Oliver Twist. Ik begrijp er helemaal niks van. :< |
|