|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: die is leuk Vragen we FredFreeloader of die er ook zo nog een komt opsteken Staat het hier straks helemaal blauw in dit bruine cafe |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Taz: Ja goed plan, en dan gaan we gezellig blauw leggen van t lachen , is Fredmans in de buurt dan ? |
|
nietmeer
|
Want roken is gezond en stoer. |
|
nietmeer
|
lel |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Alev: Ja nou weten we het wel hoor . Is t beide niet, maar wel gezellig , jij rookt niet zeker ? |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: Het ligt niet ver van elkaar af De A13 ligt ertussen. Maar je kan ook niet zonder afspraak naar binnen en kan je dus alleen de buitenverblijven zien. Als ik er morgen was had ik je een rondleiding gegeven, helaas
Laatste edit 18-11-2013 22:59 |
|
nietmeer
|
Roken is gezellig... Neuken kan dat ook zijn.
Had graag een rondleiding gehad, alleen niet bij de zieke vogeltjes. Zou mijn eigen vogels zo kunnen besmetten. Maar jij bent er morgen toch niet, dus 't zal niet gebeuren. Jammer. |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: Nee dat niet En Relpa is er ook al niet Net als kokkie trouwens, maar die laat de boel wel blauw staan van het eten koken Alev: als je nou echt niks zinnigs te zeggen hebt he, hou dan gewoon even lekker je bakkes dicht. |
|
nietmeer
|
Zegt de persoon met zijn eeuwige waardeloze opmerkingen. Bravo. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Die heb k al lang niet gezien, WMRkok. zal wel wat hebben laten fikken ? Taz: Mooi gesproken |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Taz: Gefeliciteerd je praat nu niet 99% poep zoals normaal maar 100% Alev: Eigenlijk wel jammer ja, helaas |
|
nietmeer
|
Tsk tsk |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Achja, volgend jaar zal ik vast wel weer naar Delft moeten om een dag weer te verspillen. Ik ga er in ieder geval niet vrijwillig heen. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
weet je, poep gebeurt |
|
nietmeer
|
Alev: Dank je voor het compliment Ze zouden een berg naar je moeten vernoemen, en jou daar achterlaten. Ga nou maar weer fijn spelen met je vogels Of wacht ik heb wat leuks voor je: klik hier@WortelKwadraat: je wilt niet weten |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Alev: Je zit toch al in het laatste jaar? |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: |
|
nietmeer
|
afbeeldingIk weet wat ik later wil worden. Taz: Ik denk inderdaad dat mijn leven wat zwaarder is dan die van een ander als ik elke dag moet vrezen om een mes in mijn keel gestoken te moeten krijgen. Het spijt me dat ik wat nuttiger probeer te zijn dan dat ik elke dag bij mijn moeder thuis achter de computer zit. Sorry dat ik niet speciale aandacht aan je geef en dat ik merendeel van je domme commentaar probeer te negeren. |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: zei de man die niet eens de moeite nam om mijn mailtje fatsoenlijk te beantwoorden. @WortelKwadraat: gelukkig maar, want een volle broek is ook niet lekker Wel warm, maar ja die stank he dat doet het hem |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Taz: Tja , je zou er in zitten he , bagger |
|
nietmeer
|
Alev: doe er wat aan zou ik zeggen. Er waren laatst nog ergens een paar enkeltjes weg te geven naar ergens heen En daar zullen ze je echt niet komen opzoeken @WortelKwadraat: dan trek je gelijk een remspoor naar het toilet |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Taz: Dat durfde ik toen niet omdat ik bang was dat je dan weer met die zelfmoorblogjes komt voor aandacht |
|
nietmeer
|
Quote @lepeltjes: Taz: Dat durfde ik toen niet omdat ik bang was dat je dan weer met die zelfmoorblogjes komt voor aandacht Wel een punt achter zetten hè. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
lepeltjes Oudgediende
|
nosphoenix: . |
|