|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
waarschijnlijk een koningin in spe. |
|
nietmeer
|
Ik heb een hekel aan slapen |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Ben ook een soort allergisch voor slapen |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Wow. Goedemorgen. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.028 OTindex: 93.510
|
goede morgen en gelukkig ben ik niet allergisch voor slapen |
|
Roxichu Erelid
|
Ik ook niet... integendeel. |
|
Roxichu Erelid
|
[klaag] Ik haat mensen. Mijn stiefvader heeft mijn broertje uitgescholden, omdat hij niet meer wil voetballen. Helemaal overstuur. Vind je het gek dat hij niet meer wil voetballen met zo'n klootzak van een vader. Eikel dat ie is. Val mensen van je eigen leeftijd lastig! En hier kan ik er ook eentje afschieten.[/klaag] Dus c: Hoe is het hier? |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Goed begin van de dag, mijn eerste bekertje water aan het drinken, zet mijn elleboog op tafel, glijd mijn elleboog van tafel af. Hoepa, helft van inhoud bekertje door de lucht, vond het toch nog knap dat ik de helft daarvan weer opving . @Rox: don't shoot me! Laatste edit 19-11-2013 09:10 |
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu: [nuancering]haat je mensen? of de manier waarop ze soms met elkaar omgaan? dat komt meestal voort uit onvermogen, en gefrustreerde emoties[/nuancering] maar wat is de echte reden dat je broer niet meer wil voetballen? want dat was al zo, voor je vader begon te schelden? |
|
nietmeer
|
|
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Rustig maar, op slakken strooi ik alleen maar zout @allone: Ik haat mensen om de manier waarop ze denken dat wat zij doen juist is. Voor hen misschien ja, maar zeker niet voor anderen. Ik geef toe dat ik daarom enorm gefrustreerd kan raken Mijn broertje wil stoppen met voetballen omdat zijn team niet zo leuk is tegen hem... Hij is wat aan de zware kant, en heeft soms moeite met bijhouden, daar krijgt hij vaak commentaar op. ZIJN vader is de coach. (Dat is niet MIJN vader, nooit geweest, en dat zal hij ook noooooit worden!) Mijn broerjte doet erg zijn best, is ook al meer dan 5 kilo kwijt enzo, maar als je dan alleen maar een 'stom' team hebt is het niet leuk. Hij wil nu liever gaan paardrijden. En als een kind dat wil dan mag dat toch? Zijn vader denkt daar anders over. :/ |
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu: arm broertje, hoe oud is hij? aan de ene kant een vader die geen begrip toont, aan de andere kant teamgenoten die je pesten.. geen wonder dat hij er geen zin meer in heeft. in het team van je eigen vader spelen lijkt me sowieso geen goed idee, zijn er geen andere teams? maar.. jullie hebben toch een paard? waarom kan hij daar niet op rijden.. of er voor zorgen, dat is ook lichamelijk 'werk' .. goed dat hij al 5 kg kwijt is, dat is veel |
|
Roxichu Erelid
|
@allone: Hij is 11. Zijn vader is nooit begripvol geweest in mijn ogen. Niet voor mijn moeder (de klootzak is drie keer vreemdgegaan voordat mijn moeder het genoeg vond). Voor zijn kinderen (Hij probeert ze nu aan 'zijn kant' te krijgen door te zeggen dat mijn moeder hem buiten heeft gegooid zonder enige reden.) en voor mij (Hij heeft mij beschuldigd dat mijn moeder hem niet meer moet, me mishandeld en misbruikt) Maar goed, doet er niet meer toe, dat is allen mijn verachting jegens hem. Hij wil niet meer in een ander team, hij wil paardrijden. Tuurlijk kan dat op ons paard! Sueño is een heel lief en geduldig paard, en mijn broertje is best een goede ruiter voor een beginneling. Hij zit nu twee weken in een lesgroep die al een jaar bezig zijn, en hij heeft geen moeite met galop etc! En het belangrijkste van alles, hij vind het leuk. Echt jammer dat sommige mensen zijn geluk en plezier niet vooropstellen, maar hun eigen belangen. :c |
|
Sto Oudgediende
|
Soms zou het toch fijn zijn als je admin commands uit games in real life kon gebruiken. !mute !tempban !ban !kick etc |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Dat zou zo awesome zijn. |
|
Sto Oudgediende
|
Raad het lied is erg rustig |
|
Roxichu Erelid
|
Ik zal eens gaan kijken dan |
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu: 11, nog 7 jaar.. maar nog een hele puberteit.. waarom woont hij bij zijn vader, en niet bij zijn moeder? maar dat klinkt alsof hij toch paardrijdt, dat is toch goed?! zoals je zijn vader beschrijft.. is hij idd verre van de ideale vader |
|
Roxichu Erelid
|
@allone: Hij woont bij zijn moeder, wij wonen allemaal bij onze moeder. Gelukkig maar. Hij paardrijdt ook, maar moet van zijn vader wel zijn voetbalseizoen afmaken, anders is het zonde geld... Maar ja, zo maak je het er niet leuker op. Geen enkele ouder is ideaal, maar hij valt wel duizenden kilometers naast het bootje |
|
Sto Oudgediende
|
Zet hem anders op de boot naar Bouvet Island |
|
Roxichu Erelid
|
Lol. Doen we! Au revoir monsieur de balzak |
|
Sto Oudgediende
|
Ik ben net een hobbit . 6:30 ontbijt 11:00 boterham 12:00 lunch 14:00 zou ik nog een keer kunnen lunchen |
|
Roxichu Erelid
|
Of een dwarf. Die vreten ook veel |
|
Sto Oudgediende
|
Ik heb lang niet zoveel baardgroei als een dwarf |
|
Roxichu Erelid