|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Dat bepaal ik zelf wel. |
|
benja34 Erelid
WMRindex: 161 OTindex: 1.832
|
Taz: maar daarom zijn ze nog wel leuk om te onthouden hallo @Roxichu: |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@benja34: sommige dingen wel, maar het meeste is toch flauwekul |
|
Roxichu Erelid
|
Ja, zoals mensen die commentaar op iedereen en alles leveren. |
|
benja34 Erelid
|
@Roxichu: met mij goed, en met jou? Taz: flauwekul kan heel leuk zijn |
|
Roxichu Erelid
|
|
|
benja34 Erelid
|
|
|
Roxichu Erelid
|
@benja34: Vanochtend wel even flink pissed, maar eeey na regen komt zonneschijn c: |
|
nietmeer
|
@benja34: ja zoals alle hoi's en goedendags onthouden Daar heb ik er de afgelopen 6 jaar wel heel wat voorbij van zien komen |
|
benja34 Erelid
|
@Roxichu: precies, altijd positief blijven denken Taz: dat is dan weer een beetje vergezocht |
|
Roxichu Erelid
|
@benja34: Aye c: Ik ga even naar huis fietsen. Tot zoo~ |
|
nietmeer
|
@Roxichu: laters @benja34: veel verder kwam het ook niet een aantal jaar geleden in het cafe pagina's vol met alleen maar gedag zeggen, en verder kwam er geen zinnig woord uit Toen ging het ook wel zo snel, dat we binnen twee minuten al weer een pagina verder waren En dan is het ook niet echt meer bij te houden |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Volgensmij word het vandaag een latertje, iets moet in de oven tot 17:20, daarna moet het nog een halfuur roeren en uitgegoten worden, feest feest |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Wat zijn de onderwerpen hier.
Zelf aan het koken voor mijn gezin en 3 vriendinnetjes van mijn dochter. Pfff onze zoon en later mijn mannetje krihgen het nog zwaar met alle vrouwen in huis. |
|
Sto Oudgediende
|
Welkom in het café meeky! Er zijn geen specifieke onderwerpen , je zegt wat en mensen reageren erop, bijna het echte leven . Wat ben je aan het koken? En ik denk dat je zoon het wel overleeft hoor |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Frank & Frey is op TV. Ik vergat wat een drama film dit eigenlijk was. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: hey geen ava meer? @meeky: de onderwerpen zijn alle dingen die iemand ten sprake brengt. Maakt niet echt uit waarover @Sto: Waarvoor moet je overwerken dan? |
|
Sto Oudgediende
|
Als je iets laat inzet moet je het wel afmaken, anders is je experiment niet verifieerbaar |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.028 OTindex: 93.510
|
Taz: hoezo " @Supermeid01: hey geen ava meer?" zoals altijd heeft ze een supermeid als ava Laatste edit 19-11-2013 16:59 |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Ik ben zelfgemaakte loempias aan het maken met verschillende inhoud @Sto Heb altijd de tablet bij de hand, altijd handig. Gezellig hier |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.028 OTindex: 93.510
|
@meeky: en je voelt je hier blijkbaar ook al helemaal thuis |
|
benja34 Erelid
|
@meeky: het is hier inderdaad ontzettend gezellig veel succes met koken ik zal zo ook wel moeten gaan eten... |
|
nietmeer
|
@allone: net heel even niet Het was *poef* ineens weg @Sto: klinkt logisch Ik moet nog boodschappen doen |
|
benja34 Erelid
|
Taz: je heb nog een klein uurtje |
|