|
nietmeer
|
@benja34: weet ik. Bij de Hubbeltjes is het altijd feest de kat is jarig of pas geweest Pepermuntje? Heb ze in de kast liggen |
|
nietmeer
|
Valt er hier nog wat te beleven? |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Alev: Blaft nachtgold omdat hij ook verkouden is of doet hij een hond na? |
|
nietmeer
|
@Taz: soms. Als je je onder de vloer verstopt wel. |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Alweer druk hier, nog even hier. Ben niet verslaafd |
|
lepeltjes Oudgediende
|
@meeky: WMR is als een besmettelijke ziekte @Wortel: Nu weet ik waar ik moet zoeken Laatste edit 19-11-2013 22:11 |
|
nietmeer
|
wortel: wat ligt daar verstopt dan? @meeky: komt nog wel. Als je eenmaal alles een beetje doorhebt dan raak je vastgeroest |
|
meeky Erelid
|
Ik wordt hierdoor nog een schrijver, zit mij suf te bedenken wat voor leuke en grappige ervaringen die ik heb meegemaakt afgelopen jaren en als blog kan neerzetten. Moet je zegen best veel maar ga niet alles in een keer hier neerzetten, eerst maar na denken of ik het wel wil neerzetten en hoe ik het vertel. |
|
nietmeer
|
@meeky: niks is verplicht. Maar ik vind je blogjes wel geniaal |
|
nietmeer
|
Taz: daar ligt niets verstopt, maar als je dit post, komt het café op slag tot leven: Quote: *verstopt zich onder vloer* Iets wat daarop lijkt werkt ook Mijn blog is fiks en optioneel ingekort, BTW. |
|
nietmeer
|
wortel: Ik zal zo es even kijken. Ga eerst nog even zelf een blogje maken |
|
nietmeer
|
@lepeltjes: Nachtgold blaft als een hond. Hij doet soms het geluid van een pijnlijk stervende oude man na. |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Gezellig zeker als je bijna ligt te slapen |
|
nietmeer
|
Door die carriëredag in Delft ben ik nu nog bezig met huiswerk |
|
nietmeer
|
wortel: gekeken en gereageerd Ga zo nog even DVD'tje opzetten, want hier is verder ook niks meer te doen Tot morgen |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Taz: blijf weg als je alleen maar rotopmerkingen kunt maken Alev: Beetje zonder van de tijd indeed als je toch die richting opgaat Laatste edit 19-11-2013 23:03 |
|
nietmeer
|
tsk tsk |
|
nietmeer
|
Er was helemaal geen interessante stand voor de mensen met een N&G profiel. Dan moet je die mensen ook niet gaan verplichten daar aanwezig te zijn. Wel een vriendelijke meneer ontmoet. Die is master of science en doet een soort labwerk voor DRM.
Moet eens gaan kijken naar "medische biologie", of iets dergelijks. De organiserende docente zei dat dat biomedische wetenschappen is, maar dan meer de biologische richting op.
Chirurg zijn is heel erg spanning en beweging. Labwerk is meteen veel relaxter en rustig aan doen. Met allebei heb ik vrede. |
|
meeky Erelid
|
Tja ga slapen, morgen weer vroeg voor de kinderen die naar school gaan. Doei gezelige en leuke mensen op dit forum Welterusten |
|
nietmeer
|
Weltrusten |
|
nietmeer
|
Trusten |
|
lepeltjes Oudgediende
|
Slaap ze |
|
nietmeer
|
die rijstewafels ruiken altijd zo lekker he |
|
nietmeer
|
Zag op het journaal dat iemand opeens ging driften op de snelweg in Turkije. Je stopt midden op de snelweg en gaat gevaarlijk je auto laten cirkelen en rook maken. Gezellig. En dat commentaar ook van die vrouw. "Is er geen politie in de buurt?!" |
|
nietmeer
|
Rijstewafels smaken vooral lekker. |
|