|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Bijzonder |
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Ik ben fietsen en eten bij mijn opa en oma :'D Laters |
|
Sto Oudgediende
|
Veel plezier, smakelijk, etc |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
|
|
meeky Erelid
|
Hier eten koken voor mijn gezin, wij gaan weer aan de spruitjes Daarbij een heerlijke kiprollade, mmmm lekker. Mocht ik niet meer tikken of reageren, alvast eet smakelijk en ook tot later |
|
nietmeer
|
Er staat hier een irritant Abrahamliedje aan |
|
meeky Erelid
|
Fijntjes @wortel lekker hard zetten |
|
nietmeer
|
@meeky: Neuh, schaapjesliedjes zijn toch beter Of de muziekseltjes van vanochtend, met de geit van dokter Sanders en de krokodil Martijn die vervelende (grote) mensen eet. |
|
meeky Erelid
|
Wij zijn nu hier klaar met eten, de vaatwasser doet weer zijn werk. Zo wat kinderen naar boven en naar bed sturen. Daarna een rustige avond met mijn mannetje. Fijne avond |
|
nietmeer
|
Rustige avonden bestaan geloof ik niet voor Mama Wortel, die blijft nog de halve avond rondgalopperen en kinderclubs regelen en andere kinderclubs promoten en, en... |
|
meeky Erelid
|
wortel dan heb je geen rustige avond Best druk bezig dus bij jouw, vind de rust avonden wel lekker met mijn mannete, openhaard, tv of muziek |
|
nietmeer
|
@meeky: ze zit 's avonds meestal wel stil, voor haar doen héél rustig |
|
meeky Erelid
|
Soms wakker schudden wortel Heb net mijn man een por in zijn zij gegeven, kijkt hij mij aan met Zat te slapen, dan ga je maar naar boven. Laatste edit 28-11-2013 21:10 |
|
nietmeer
|
pff Laat een man lekker slapen Laatste edit 28-11-2013 21:15 |
|
meeky Erelid
|
Ja dat mag nosphoenix maar ga dan je bed in. |
|
nietmeer
|
Haha |
|
nietmeer
|
|
|
meeky Erelid
|
@Ronnymij Ik zeg ook tegen hem na de por, of gezellig zijn of naar bed. Hij was gelijk wakker en hadden we gezellige een avond Hij weet ik dat er niet van hou al heeft hij een lange werkdag achter de rug. Goedemorgen alle Wens jullie een fijne dag, zo ook weer even gedaan. Nu een bak koffie, zo wat boodschappen doen en dan hier wat rommelen tot de kinders opgehaalt moeten worden van school. Laatste edit 29-11-2013 09:03 |
|
Sto Oudgediende
|
Goedemorguh mensjes |
|
meeky Erelid
|
|
|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Oy c: |
|
Sto Oudgediende
|
Alles goed hier? Ik was gister pas om half negen thuis bijna 3.5 uur reistijd door allerlei ongelukken op het spoor.. Achja |
|
meeky Erelid
|
@Roxichu goedemorgen Pfff dat is lang reizen, lang leve de ns en dan lees ik ook nog dat ze stations overslaan. Laatste edit 29-11-2013 09:12 |
|
Sto Oudgediende
|
@meeky: de NS kan niks doen aan zelfdodingen, het is erger voor de familie van de springers dan voor mij met wat vertraging |
|
meeky Erelid
|
@Sto zulke vertragingen zijn niet leuk nee, en dan zijn inderdaad vertragingen geen zorgen meer. |
|