|
Roxichu Erelid
WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
@Sto: En denk aan die arme man die in die trein zit, neer kijkend op hoe een ander zich plat laat walsen. En juah gaat wel hier, met u dan? |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ook goed hoor, werd heerlijk fit wakker, was ik aan toe . En hoe is het met blaasontsteking? |
|
Roxichu Erelid
|
Hm :/ Heb nu ook rugpijn, maar naar het toilet gaan doet minder pijn.... Straks even naar de huisarts bellen om de resultaten te horen. |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
@Roxichu goed om te horen dat het wat minder pijn doet al is die rugpijn nu ook vervelend. |
|
Roxichu Erelid
|
@meeky: Komt wel goed Een blaasontsteking krijgt mij niet klein hoor |
|
meeky Erelid
WMRindex: 242 OTindex: 2.292
|
Alle ga er van tussen, even boodschappen doen. Tot later |
|
Roxichu Erelid
|
Doeidoeii |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.022 OTindex: 93.502
|
@Roxichu: @Sto: "aanrijding met een persoon" noemen ze dat dan heel eufemistisch en dat komt zoooo vaak voor: ik rijd helemaal niet zo veel met de trein, maar het overkomt me regelmatig, dat ik daardoor vertraging heb .. |
|
Roxichu Erelid
|
@allone: Ik las laatst iemands status op facebook, die heel boos werd dat als er een 'aanrijding met een persoon' is geweest, er meteen vanuitgegaan wordt dat er iemand zelfmoord heeft gepleegd.... Ik moest me inhouden om hem niet de domste persoon van de eeuw te noemen |
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu: ... maar toch is het in verreweg de meeste gevallen zelfmoord .. |
|
Roxichu Erelid
|
@allone: Precies, dat heb ik hem dan dus ook even verteld |
|
allone Oudgediende
|
|
|
Roxichu Erelid
|
@allone: Hij zei dat ik niet snapte dat een aanrijding met een persoon ook letterlijk dat is, en niet per sé een zelfdoding hoeft te zijn. Tss Rox je moet nadenken Ach, laat maar zitten dan he |
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu: ja idd natuurlijk gebeuren 'echte ongelukken' ook, maar dat zijn maar heel weinig, vergeleken met de 'expressen' |
|
Roxichu Erelid
|
Net de huisarts gebeld. Ik heb geen blaasontsteking... |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: je bent zwanger ? Of nierstenen, of een overactieve blaas of? Na de reclame lunch hoort u meer! Hoop ik Laatste edit 29-11-2013 12:08 |
|
allone Oudgediende
|
|
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
hoi mensjes |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Héél grappig Sto. Zwanger zijn kan niet want ik gebruik toch echt anticonceptiemiddelen. @allone: Waarschijnlijk was ik er erg vroeg bij, en ik heb me gister lam gedronken aan water, dus kan het al zo goed als verholpen zijn... Laatste edit 29-11-2013 12:48 |
|
allone Oudgediende
|
|
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
@Roxichu: anticonceptie is niet 100% hè cranberry sap moet je dan drinken toch...? |
|
Roxichu Erelid
|
@Loek: Ik gebruik de pil, doe ik al jaren, en nog nooit problemen mee gehad. Zou dus wel raar zijn als de pil het nu opeens niet meer doet. Maar goed, we zullen het in de stopweek zien Cranberrysap is goor, ik heb de cranberrypillen genomen. En een overdosis aan vitamine-C. |
|
Sto Oudgediende
|
@Roxichu: maar nu weet ik nog steeds niet wat het wel is |
|
Roxichu Erelid
|
@Sto: Waarschijnlijk was het een beginnende blaasontsteking die ik meteen hardhandig aan heb gepakt.... (veel drinken, vitamine-C etc.) Heb nu ook geen pijn meer e.d. Heb wel het advies gekregen om nog goed door te blijven drinken dit weekend. |
|
allone Oudgediende
|
@Roxichu: mooi dat je er zo vlug bij was |
|