Cafe Ochtend glooren |
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Kom tot rust hoskeu, rustig aan.... misschien is dan thee beter, geen koffie |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
*Als je tot rust moet komen, weet je waar je naar toe kan... * |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@BlendDat moet je tegen die it kerels zeggen!! |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: *Als je tot rust moet komen, weet je waar je naar toe kan... * Zal ik die link van je meditatie topic maar even door mailen aan die stress kippen die hier kakelend in mobile telefoons rond rennen... |
|
Hoskeu Erelid
|
Iemand nog koffie, of is iedereen op den duur een beetje wakker aan het worden?? |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: *Als je tot rust moet komen, weet je waar je naar toe kan... * Zal ik die link van je meditatie topic maar even door mailen aan die stress kippen die hier kakelend in mobile telefoons rond rennen... Doe maar niet! Zit iedereen dadelijk te WMRen... Word er helemaal niet meer gewerkt bij jullie |
|
Styvon Erelid
WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Lekker Hoskeu, lust nog wel een bakkie |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
nou... doe maar een glaasje dubbel nix dan blijf ik er teminste nuchter onder.. |
|
puppy Erelid
|
en nee doe maar geen koffie meer! *5 bakken is meer dan genoeg....... voor nu even dan * |
|
Hoskeu Erelid
|
*Hoskeu doet nog een rondje koffie en maakt een "dubbele nix in the mixx" om er een beetje nuchter onder teblijven* |
|
nietmeer
|
*sneakt voorzichtig langs Puppy heen, ha, gelukkig, ze had me niet door* Doe mij maar een bakkie leut, ik ben in de keuken. |
|
Hoskeu Erelid
|
De moderne wereld loop op cafeine puppy... zonder cafeine zakken de beurzen in... |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
*komt met trillende handen weer binnen*
koffieee....koffieeee..koffieeee....IK WIL KOFFIEEEEEEEEEEEEE
en een zoetje aub |
|
Hoskeu Erelid
|
Kijk daar heb je weer zo een koffie junk..
*Hoskeu knikt richting mindworks terwijl die trillend en bibberend binnen strompeld*
|
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
*trillend en bibberend loopt mw naar Hoskeu...ben nie een junkie!!* Ow wat zie ik daar...een bodempje in je mok...mag ik dat?? please... |
|
Waarder Senior lid WMRindex: 207 OTindex: 79 Wnplts: Heerhugowa
|
Im in love |
|
puppy Erelid
|
Ja ik lust wel weer een bakkie... *sluipt naar kpuc in de keuken...* TIKKIE |
|
Blend Oud Moderator
Quote heraux: nou... doe maar een glaasje dubbel nix dan blijf ik er teminste nuchter onder.. Daarom heb ik altijd een lege fles in de koelkast staan. Voor de mensen die niks willen drinken |
|
puppy Erelid
|
*pakt koffiekan en schenkt grote kom in voor MW en voorzichzelf*
Alsjeblieft Minds... |
|
Hoskeu Erelid
|
@mindworksDrink maar door!! Tis hier gratis (denk ik tenminste, heeft nog nooit iemand tegen mij gezecht dat ik hier moet betalen...) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Quote heraux: nou... doe maar een glaasje dubbel nix dan blijf ik er teminste nuchter onder.. Daarom heb ik altijd een lege fles in de koelkast staan. Voor de mensen die niks willen drinken Dat moet ik ook maar eens aanschaffen... Voor de visite die "koffie met nix er in" willen... Ik begreep dat nooit, maar nou heb ik het door... |
|
Blend Oud Moderator
*dat zal een beste rekening worden dan aan het einde van de maand voor Hoskeu* |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Dat denk ik dan ook... Heb hier in de afgelopen dagen koffie gezopen als een koe water... |
|
Hoskeu Erelid
|
Het is tijd voor het laatste rondje zeker??
(Hoskeu snapt het idee van een virtuele kroegentoch niet helemaal maar dat maakt niet uit... "Als je het begrijpt is het telaat";) ) |
|
Blend Oud Moderator
Als we gaan, dan gaan we met ze allen, de kroegen overvallen. Hier op ons mooi WMR!! edit: kortom ik snap er ook geen hout van, maar ik ga vrolijk door |
|