De Biechtstoel |
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Sto: Vraag 3: Heb je een hobby/ verslaving/ of iets anders waar je je voor schaamt? Zo ja, wat dan? |
|
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Sto: nee alleen waar je zelf invloed op had bijv een sterf geval in de familie kan je geen invloed op uitoefenen dus dat niet |
|
MitoThorson Oudgediende
|
Vraag 1: Als je mocht kiezen tussen een supersnelle en goede computer zonder tv-ontvanger en een trage oude computer en een mooi grote tv. Wat zou je dan kiezen? Vraag 2: Als jij de macht had om 1 groot iets in jou leven dat je tot nu toe geleefd hebt te veranderen dus iets in je geschiedenis wat zou je dan veranderen en waarom? Vraag 3: Heb je een hobby/ verslaving/ of iets anders waar je je voor schaamt? Zo ja, wat dan? @all:ik keur ze weer goed en dit is een dubbelpost xD |
|
Jasjee Oudgediende
|
Ik keur ze ook goed Foei dfc |
|
MitoThorson Oudgediende
|
@Jasjee: deed het niet met opzet maar kijk in het wat luister ik nu forum xD gio had een tripple xD |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
damn lastige vragen moet even nadenken hoor |
|
MitoThorson Oudgediende
|
@Sto: we gaan vol ongeduld er op wachten hier na ben ik namelijk |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Vraag 3 is zo dubbel: hobby/verslaving/iets anders |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ YMD: Ik voel me nu ook een beetje dubbel |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
MitoThorson Oudgediende
|
@Sto: naja hou het op hobby/verslaving dan is et duidelijk |
|
yes_my_dear Oudgediende
Jasjee: je ziet toch niet dubbel |
|
Sto Oudgediende
|
1) Als je mocht kiezen tussen een supersnelle en goede computer zonder tv-ontvanger en een trage oude computer en een mooi grote tv. Wat zou je dan kiezen? PC zeker weten, meeste of ja bijna alles kan je online kijken, zonder tv ontvanger, en ik vond computeren leuker dan tv kijken 2)Als jij de macht had om 1 groot iets in jou leven dat je tot nu toe geleefd hebt te veranderen dus iets in je geschiedenis wat zou je dan veranderen en waarom? Beter mijn best gedaan op havo, zodat ik geen last meer van heb op het HBO dat ik sommige dingen gewoon nooit goed geleerd heb. Vraag 3: Heb je een hobby/ verslaving/ waar je je voor schaamt? Zo ja, wat dan? Mm, ik heb een tijdje badeenden verzameld, daar schaam ik me wel voor |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Sto Bedankt voor je antwoorden Ik vind antwoord 3 niet zo erg hoor @ YMD: Beetje wel, hoofdpijn achtig |
|
MitoThorson Oudgediende
|
goede antwoorden je kan praten met eowalin over badeenden xD die kreeg een hele verzameling voor der 18e bday xD nou ik ben |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ DFC:
Vraag 1: Wat is het gekste wat je ooit in je leven hebt aangetrokken? |
|
Sto Oudgediende
|
@Jasjee: ik heb niet echt hobbies of verslavingen, waar ik me voor schaam vraag 2: als je kon kiezen tussen een huwelijk met 2 vrouwen, die evenveel van je houden, of een huwelijk met 1 vrouw wat zou je kiezen? (vrouw kan ook man zijn als je dat prefereert) |
|
yes_my_dear Oudgediende
Jasjee: dan vanavond vroeg het bed in duiken met een aspo 3. Wie vindt je de leukste en minst leukste persoon op WMR |
|
yes_my_dear Oudgediende
** |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ YMD: Lijkt me ook een goed plan |
|
Sto Oudgediende