De Biechtstoel |
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
wat YMD zegt echt |
|
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@yes_my_dear: ik bedoel dus hij zegt die 2 vrouwen houden even veel van me maar hij zegt niet of de 1ste van me houd dus ja kan iemand ze op een rijtje zetten dan kan ik antwoorden zonder dubbel post |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Tuurlijk, iedere vrouw houdt toch van jou slijm slijm |
|
Sto Oudgediende
|
Vraag 1: Wat is het gekste wat je ooit in je leven hebt aangetrokken? vraag 2: als je kon kiezen tussen een huwelijk met 2 vrouwen, die evenveel van je houden, of een huwelijk met 1 vrouw die ook van je houd wat zou je kiezen? 3. Wie vindt je de leukste en minst leukste persoon op WMR
|
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ YMD: Grapjas |
|
Sto Oudgediende
|
@Jasjee: ze probeert op de lijst van leukste persoon op wmr te komen, of te voorkomen dat ze minst leukst word |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Sto: Ah dat zal het wel zijn Hmm is ongeduldig |
|
Sto Oudgediende
|
@Jasjee: ik ook ik ga na deze ff wat drinken en een koekje eten, een heel vies koekje want ik wil je niet hongerig maken |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Sto: Koekjes kunnen niet vies zijn, en krijg weer trek |
|
MitoThorson Oudgediende
|
Vraag 1: Wat is het gekste wat je ooit in je leven hebt aangetrokken?Ik heb een keer met carnaval als ceasar rond gelopen die kleding zat wel vaag een jongetje op school vond mij altijd op ceasar lijken in het gewone leven dus heb ik me toen ook zo verkleed Vraag 2: als je kon kiezen tussen een huwelijk met 2 vrouwen, die evenveel van je houden, of een huwelijk met 1 vrouw die ook van je houd wat zou je kiezen?1 vrouw is voldoende hoor klinkt misschien raar maar als ik die keuze had zou ik gewoon voor 1 vrouw gaan heb liever 1 speciaal iemand waarmee ik men leven deel. 3. Wie vindt je de leukste en minst leukste persoon op WMR?hmm naja leukste persoon op vriendschappelijke manier is toch wel jasjee en minst leuke hmm das een goeie ik vind iedereen wel aardig maar als ik moet kiezen denk ik toch dat ik banaal kies niet onaardig bedoeld maar de manier van reageren vind ik gewoon minder leuk soms |
|
Sto Oudgediende
|
eerlijke antwoorden, en vraag 2 had ik hetzelfde geantwoord, anders moet je de aandacht zo verdelen, kan me niet voorstellen data iemand even veel van 2 mensen kan houden als van 1 maar nu ga ik wat drinken |
|
yes_my_dear Oudgediende
Eerlijke antwoorden, 2 vind ik ook een mooi antwoord! |
|
MitoThorson Oudgediende
|
@Sto: nou kan me wel voorstellen maar toch zo vind ik het gewoon en @Jasjee: vraag 1 wist jij nog niet van mij xD lol |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ DFC: Idd, die wist ik nog niet Who's next ? |
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote DFCPhoenix: hmm naja leukste persoon op vriendschappelijke manier is toch wel jasjee Hmm DFC, nou weet ik het wel hoor, dat ik ernaast zat |
|
yes_my_dear Oudgediende
Moi is al geweest anders zou ik best nog eens willen |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ YMD: Wat suggereer jij nou |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik snuggereer helemaal niks hoor |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ YMD: Snugger typetje |
|
MitoThorson Oudgediende
|
@yes_my_dear: ja denk wrijf et er nog ff extra in dat je er naast zat lol en voor et geval andere mensen gaan denken ook vast de kop in drukken @ymd nou dan ben jij nu weer |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Zit haar niet zo te pesten Jasjee |
|
yes_my_dear Oudgediende
@Jasjee, dat wist ik al hoor, dat ik supersnugger ben @Ladi: dank je schat |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Ladineko: Ik pest haar niet @ YMD: Dat weet ik schat Vraag 1 : Ben je weleens met justitie in aanraking geweest, zo ja waarom? |
|
MitoThorson Oudgediende
|
Vraag 2: Als je als een dier zou terug komen na je dood welk dier zou dat dan zijn? |
|
Jasjee Oudgediende
|
Iemand die de 3e vraag ff stelt? |
|