De Biechtstoel |
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
helaas er zijn al 3 goedkeuringen maar roy mag de volgende vragen dan wel verzinnen Vraag 1: Heb je weleens iets gedaan in je leven waar je nu spijt van hebt, zo ja, wat dan? Vraag 2: als je voor 1 dag een heel knap fotomodel(man of vrouw eigen keus) zou zijn, wat zou je de hele dag doen? 3. Wat zou je doen met een miljoen euro als je er geen cent van aan jezelf mocht uitgeven. |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Reactie van Roy bij deze afgekeurd |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ YMD: |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik kijk wel uit, had ff zin om te plagen |
|
Jasjee Oudgediende
|
Dat mag, een plaag mood is wel leuk @ DFC: Lukt het een beetje ? |
|
Sto Oudgediende
|
@Jasjee: maar een plaag ratten niet |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Sto: Hmm toch niet ? |
|
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Vraag 1: Heb je weleens iets gedaan in je leven waar je nu spijt van hebt, zo ja, wat dan?uhm naja 1tje heb ik al beanwoord dat stelen details lees maar een aantal pagina's terug. maar ff origineel zijn ff uhm ik heb spijt van dat ik niet eerder uit maakte met men ex terwijl het al eigenlijk veel langer in de lucht hing dat et niet goed zou gaan. ipv gelijk na de vakantie pas in november-.- Vraag 2: als je voor 1 dag een heel knap fotomodel(man of vrouw eigen keus) zou zijn, wat zou je de hele dag doen?naja mannelijke uhm denk date met leuk meisje ofzo? verder gewoon wat fotomodellen doen vrouwelijk: tjah toch wel et vrouwelijke lichaam ontdekken... en verder gewoon wat fotomodellen doen Vraag 3. Wat zou je doen met een miljoen euro als je er geen cent van aan jezelf mocht uitgeven.dit is een goeie maar ook wel makkelijk ik zou het geven aan mensen die het nodig hebben familieleden of goeie doelen ofzo of het investeren zodat het nog meer wordt ofzo. |
|
Sto Oudgediende
|
who's next? als er geen kandidaten zijn offer ik me op |
|
Jasjee Oudgediende
|
Thanks for your answers @ Sto: Vraag 1 : Wat is je stomste actie die je recentelijk hebt uitgevoerd? |
|
ladekast Oudgediende
|
DFCPhoenix: op de laatste vraag had je beter kunnen zeggen : aan je vriendin geven en haar alles voor je laten kopen |
|
MitoThorson Oudgediende
|
Roy6: nee want dan is het technisch gezien nog steeds voor mezelf en ik heb geen vriendin |
|
Sto Oudgediende
|
DFCPhoenix: investeren is ook voorjezelf |
|
ladekast Oudgediende
|
een kado mag wel, geld wordt niet aan je gegeven |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Roy: |
|
MitoThorson Oudgediende
|
@Sto: nee want dan wil ik er meer van maken om te kijken of ik er meer mensen mee kan helpen Roy: ja oke maar ik ga er van uit als ik veel geld aan 1 iemand geef dat ik wel iets in return der voor krijg misschien nieuwe imac ofzo of autotje |
|
Sto Oudgediende
|
we dalen af mensen nog 2 vragen voor mij |
|
Jasjee Oudgediende
|
Quote Jasjee:
@ Sto: Vraag 1 : Wat is je stomste actie die je recentelijk hebt uitgevoerd? |
|
nietmeer
|
waarom recntelijk en niet in zijn hele leven |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
2. Als je moest kiezen tussen je studie en het geld wat je later gaat verdienen als je je studie voltooid hebt en je liefde van je leven, die geen opleiding heeft, wat zou je dan kiezen? |
|
Sto Oudgediende
|
@nosphoenix: zijn ze eens specifiek is het weer niet goed xd |
|
Jasjee Oudgediende
|
xD hele leven kan iets zijn van vroeger (en onschuldig) en recentelijk is pas,(en misschien minder onschuldig) dus |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Ik ga iets opbiechten... Ik ga naar huis |
|
Sto Oudgediende
|
@pfft, je vraag is beetje vaag geformuleerd dus ik moet kiezen tussen de liefde van mijn leven OF studie afmaken en geld verdienen? en zij zelf heeft geen opleiding? |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Lad: Doei @ Sto: Kiezen tussen jouw studie en het meisje als ik het goed begrijp |
|