De Biechtstoel |
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
gaat ie er vandoor terwijl hij half antwoord xD |
|
Mperor Erelid
WMRindex: 1.021 OTindex: 621 S |
hallo allemaal |
|
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
|
|
Mperor Erelid
XD zoiets dacht ik al |
|
Sto Oudgediende
|
vraag 1: als je de wereld zou overheersen, wat zou je doen? |
|
Mperor Erelid
denk zou ook een keer meespelen |
|
MitoThorson Oudgediende
|
vraag 2: erg on origineel maar Wie vind jij de leuste persoon op WMR en wie de minst leuke en waarom? |
|
dusseldorp Erelid
WMRindex: 76 OTindex: 2.370 S |
@Sto: nee hier is het: liefste: jantjeee minst leuke: ikzelf(had nog heel verhaal, geen sin om op te sgrijven 3: kleding, tanden, minder haar enz. omdat ik mezelf lelijk vindt! |
|
Sto Oudgediende
|
Gemenerik stil zijn! |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Sto: Doe niet zo onaardig |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Dusseldorp, dan ga daar even verandering in brengen! Kleding en haar kun je zelf aanpassen, probeer iets meer zelfvertrouwen te ontwikkelen!! En focus je wat meer op goeie punten! |
|
Sto Oudgediende
|
*nvm* |
|
nietmeer
|
3. Wat is het mooiste dat iemand heeft gedaan om jou te versieren |
|
MitoThorson Oudgediende
|
Quote Sto: vraag 1: als je de wereld zou overheersen, wat zou je doen? Quote DFCPhoenix: vraag 2: erg on origineel maar Wie vind jij de leuste persoon op WMR en wie de minst leuke en waarom? Quote SweetAngel01: 3. Wat is het mooiste dat iemand heeft gedaan om jou te versieren alle vragen goedgekeurd |
|
Sto Oudgediende
|
vraag 1: als je de wereld zou overheersen, wat zou je doen?
vraag 2: erg on origineel maar Wie vind jij de leuste persoon op WMR en wie de minst leuke en waarom?
3. Wat is het mooiste dat iemand heeft gedaan om jou te versieren
goedgekeurd! |
|
MitoThorson Oudgediende
|
@Sto: na na na nana ik was eerder |
|
Mperor Erelid
vraag 1: als je de wereld zou overheersen, wat zou je doen? geen hoofddoekjes meer. en je moet verplicht minstens 1 uur metal luisteren en ook moeten alle witte dingen zwart worden maakt niet uit wat het is vraag 2: erg on origineel maar Wie vind jij de leuste persoon op WMR en wie de minst leuke en waarom? ik vind jullie wel de leukste en het minst leuke vind ik jullie ook vanwege deze vragen maar kammie kan ook erg vervelend zijn soms 3. Wat is het mooiste dat iemand heeft gedaan om jou te versieren hehe dat was tijdens world of warcraft dat iemand steeds liep te stalken (al weet ik nog steeds niet of het een man of vrouw was) |
|
nietmeer
|
Ikke wil nu wel |
|
Mperor Erelid
k volgende |
|
Sto Oudgediende
|
@Mperor: mag rammstein als metal? het is metal Vraag 1: als je kon kiezen om 1 instrument het best te spelen van iedereen, welk instrument zou het zijn? |
|
Mperor Erelid
vraag 2: als jij een land mocht gaan regeren welke zou dat dan zijn |
|
Mperor Erelid
|
|
MitoThorson Oudgediende
|
@Mperor: ik luister dan wel uurtje Dragonforce @SA01: Vraag 3 Als je een superkracht zou kunenn kiezen welke zou je dan het liefste willen? |
|
nietmeer
|
oewh orginele vragen |
|
Sto Oudgediende
|
DFCPhoenix: dat is al vraag 3 xD Vraag 1: als je kon kiezen om 1 instrument het best te spelen van iedereen, welk instrument zou het zijn? vraag 2: als jij een land mocht gaan regeren welke zou dat dan zijn Vraag 3 Als je een superkracht zou kunenn kiezen welke zou je dan het liefste willen? goedgekeurd |
|