De Biechtstoel |
Violetje Oudgediende
WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Haha zit wat in, maar ook veels te boers, denk ik Nou doeg |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@yes_my_dear: doei *stilte* hebben mijn antwoorden zoveel indruk gemaakt |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Sorry WMR lag eruit hier @ Sto: |
|
Sto Oudgediende
|
@Jasjee: who is next xD of heeft iedereen genoeg gebiecht vandaag |
|
Sushi Oudgediende
WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Ik wil nog wel n xtje Vind ik wel cool Heb toch niet echt geheimen |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Sto: Ik ga over 2 min afsluiten dus ik denk genoeg gebiecht voor vandaag (ik tenminste wel, misschien vanavond weer ) |
|
Sto Oudgediende
|
@Jasjee: doei dan zal ik denken voor moeilijke vragen alvast ) en sushi verzin ik wel 3 vragen voor als er niemand anders is |
|
Jasjee Oudgediende
|
1. Als je met een beroemdheid oud zou willen worden welke zou je dan kiezen? En waarom ook die persoon? En nu ga ik Doeidoei |
|
Sto Oudgediende
|
2. als je zou moeten kiezen tussen je hele leven alleen vis eten of vlees (groenten en alles mag nog altijd) wat zou je dan kiezen? |
|
Sushi Oudgediende
|
Nog eentje Sto, jouw vraag is te makkelijk Ik heet toch niet voor niets Sushi? |
|
Sto Oudgediende
|
@Sushi: je heet sushi omdat klein kindje je zo noemde niet omdat je van vis houd |
|
Sushi Oudgediende
|
|
|
Sto Oudgediende
|
3. Als je moest kiezen tussen lang ziektebed, of vroeg sterven wat zou het dan worden? (lekker donker xD) |
|
Sushi Oudgediende
|
Das een lekkere.. Alsof ik daar nu mee bezig ben Zet je ze even op een rijtje? |
|
Sto Oudgediende
|
1. Als je met een beroemdheid oud zou willen worden welke zou je dan kiezen? En waarom ook die persoon?
2. als je zou moeten kiezen tussen je hele leven alleen vis eten of vlees (groenten en alles mag nog altijd) wat zou je dan kiezen?
3.Als je moest kiezen tussen lang ziektebed, of vroeg sterven wat zou het dan worden?
of
3. Als je zou moeten kiezen tussen zwart wit zien of niks meer proeven wat zou het worden? |
|
Sushi Oudgediende
|
1. Als je met een beroemdheid oud zou willen worden welke zou je dan kiezen? En waarom ook die persoon? Met Taylor Lautner, ofcourse! Omdat ie gewoon super hot is 2. als je zou moeten kiezen tussen je hele leven alleen vis eten of vlees (groenten en alles mag nog altijd) wat zou je dan kiezen? Dat wordt zeker weten vis Sushi 3.Als je moest kiezen tussen lang ziektebed, of vroeg sterven wat zou het dan worden? Dan maar vroeg sterven, niks pijn is fijn! of 3. Als je zou moeten kiezen tussen zwart wit zien of niks meer proeven wat zou het worden? Niks meer proeven |
|
Sto Oudgediende
|
oke dan ik heb iemand op me school rondlopen die lijkt beetje op die taylor, alleen is ze kaak 3x groter xD btw ik verhuis naar cafe doei |
|
Sushi Oudgediende
|
@Sto: Jij weet wie Taylor is? |
|
Sto Oudgediende
|
@Sushi: wikipedia is my best friend had nog nooit van hem gehoord , twilight had ik gelezen op wiki? |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Loha!!!
*Gaat zitten op de stoel* |
|
Jasjee Oudgediende
|
Oeeehh *tromgeroffuuuull*Weet gij het zeker? |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Uh-hu! Bring it! |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Haha zijn we weer aan het bitchten? Een heele goede morgen iedereen |
|
Jasjee Oudgediende
|
Goedemorgen YMD Vraag 1: Heb je weleens iets gedaan in je leven waar je nu spijt van hebt, zo ja, wat dan? |
|