De Biechtstoel |
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Volgensmij staat er weer een baas achter haar want het duurt toch best lang |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Sto: Hahahaha, gaat lekker met je xD |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik heb al heel veel harten gebroken, speelde altijd een beetje met jongens, spanning op laten lopen en op het moment dat ze achter mij aan liepen weer keihard laten vallen Tja ik was echt een megatrut Mijn hart is 2 keer gebroken, vorige maand toen mijn exvriendin uit elkaar gingen na 4 maand samenwonen. En een paar jaar geleden heb ik bijna 5 jaar een relatie gehad. Daar was ik toen heel kapot van toen dat uitging maar het was ook geen gezonde relatie, veels te vriendschappelijk. Nu begrijp ik ook waarom Ik zou samen met mijn jongste zusje de bloemetjes buiten zetten Dat gebeurt mij wel vaker hoor, ben superonschuldig en heb per ongeluk toen ik bij de gemeente werkte gevraagd aan de burgemeester of hij al klaar was gekomen Bedoelde natuurlijk iets anders En ooit al eens toen ik met de auto reed en niet door had dat mijn ramen openstonden iets lulligs gezegd. Er stond een vrouw buiten en ik zij tegen mijn vriendinnen, Jezus, die is lelijk, iedereen heel hard lachen, totdat die vrouw zij, en bedankt. Toen lachten we nog veel harder maar dat was van schaamte |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Sto: Al naar een vrouwen winkel geweest ? |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Quote Sto: Volgensmij staat er weer een baas achter haar want het duurt toch best lang Nee hoor mijn baas kan het niet zien, zit onder mijn bureau, nou goed |
|
Sto Oudgediende
|
@yes_my_dear: ik weet niet hoe goed het zit onder een bureau uitgebreide antwoorden @Jasjee: ik woon in een dorp, daar hebben wij zoiets niet xD who's next |
|
Jasjee Oudgediende
|
Quote: en heb per ongeluk toen ik bij de gemeente werkte gevraagd aan de burgemeester of hij al klaar was gekomen hahaha, |
|
nietmeer
|
Ikke wil |
|
Jasjee Oudgediende
|
Vraag 1: Wat is het gekste wat je hebt gedaan met drank op? En met wie was je toen? |
|
Sto Oudgediende
|
@SweetAngel01: vraag 2: als je aan god (we gaan er even vanuit dat hij bestaat) over 1 onderwerp alle kennis mag vragen, wat zou je vragen? |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
vraag 3: Als je op een onbewoond eiland stond en je kon maar 1 voorwerp kiezen, Wat zou je dan nemen? |
|
nietmeer
|
Geweldige vragen |
|
Sto Oudgediende
|
SweetAngel01: ga ze dan ook maar geweldig snel beantwoorden |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Sto: Wat heb jij vandaag gedronken ? |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Ladineko Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Vraag 1: Wat is het gekste wat je hebt gedaan met drank op? En met wie was je toen? Uhm tsja ik heb geen idee Ik weet nog wel dat ik met Larissa, Mariska en jou was Vraag 2: als je aan god (we gaan er even vanuit dat hij bestaat) over 1 onderwerp alle kennis mag vragen, wat zou je vragen? Dan zou ik alles willen weten over de liefdeVraag 3: Als je op een onbewoond eiland stond en je kon maar 1 voorwerp kiezen, Wat zou je dan nemen? Mag het ook een persoon zijn? Als dat mag is het mijn mannetje (jij dus) Als het niet mag dan is het mijn telefoon |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Sto: Juist... xD Volgens mij waren die sinaasappels niet goed meer @ SA: Vraag 1 moet specifieker Voor de rest goede antwoorden xD |
|
Mperor Erelid
WMRindex: 1.021 OTindex: 621 S |
hallo iedereen |
|
Ladineko Oudgediende
Quote SweetAngel01: Vraag 3: Als je op een onbewoond eiland stond en je kon maar 1 voorwerp kiezen, Wat zou je dan nemen? Mag het ook een persoon zijn? Als dat mag is het mijn mannetje (jij dus) Als het niet mag dan is het mijn telefoon Slimme keuze een telefoon.. Kan je mij bellen zodat ik met mijn boot je op kan halen |
|
Sto Oudgediende
|
hallo Mperor nu slachtoffer? daarna offer ik me wel op |
|
Mperor Erelid
WMRindex: 1.021 OTindex: 621 S |
ik vind het best |
|
Jasjee Oudgediende