De Biechtstoel |
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Vraag 3: Wat zou jij doen voor een miljoen? |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Vraag 1: wat is het allerdomste wat je ooit hebt gedaan? Vraag 2: Wat is het beste in je leven wat je tot nu toe is overkomen?? Vraag 3: Wat zou jij doen voor een miljoen? goedgekeurd |
|
Mperor Erelid
WMRindex: 1.021 OTindex: 621 S |
okeej daar gaat hij dan |
|
Ladineko Oudgediende
Mperor!! Ga je gang |
|
Mperor Erelid
Vraag 1: wat is het allerdomste wat je ooit hebt gedaan? op mijn stage iemands bestanden weg gegooit terwijl hij bezig was met een examen Vraag 2: Wat is het beste in je leven wat je tot nu toe is overkomen?? dat ik €100.000 euro heb gewonnen met een december kalender Vraag 3: Wat zou jij doen voor een miljoen? hmm dat ligt eraan hoe je het ziet het liefst natuurlijk helemaal niets maar als ik het miljoen al hebben een mooi huis kopen |
|
Sto Oudgediende
|
@Mperor: zon kalender wil ik ook who's next? |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Vraag 1: wat is het allerdomste wat je ooit hebt gedaan? deze vragenlijst invullen (o nee dat heb ik nog niet gedaan) EDIT: nu wel Vraag 2: Wat is het beste in je leven wat je tot nu toe is overkomen?? Mezelf Vraag 3: Wat zou jij doen voor een miljoen? Goede cijfers halen |
|
Sto Oudgediende
|
Quote regels:
spelregels zijn simpel
1. iemand zegt - hoi.. of iets anders daarmee wordt hij speler, 2. daarna bieden zich drie mensen aan als ondervragers - ze stellen eerst drie vragen - 3. deze worden gekeurd door alle andere spelers of ze gesteld mogen worden (de speler kan dat niet). 4. als de vragen goedgekeurd zijn moet de speler antwoord geven. jij was nog niet als speler, en dus waren er nog geen vragen aan jou gesteld, maar als je bij deze je als speler aanbied, zullen wij vragen voor je verzinnen, die je beantwoord nadat er 3 vragen zijn die zijn goedgekeurd, dus alles in 1x beantwoorden LEES DE REGELS NOU POTVER |
|
Justist Erelid
huh? regels? ok is goed... hoi (nu ben ik toch speler?) |
|
Sto Oudgediende
|
@somkid: dankjewel xD je bent nu speler, dus er zullen vragen verzonnen worden, helaas zijn er weinig mensen actief in dit topic atm vraag 1: wat is een verslaving/gewoontje waar jij je voor schaamt? |
|
nietmeer
|
Vraag 2: Wat is het mooiste wat je hebt gedaan voor je valentijn? |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Vraag 3: Heb je weleens iets gedaan in je leven waar je nu spijt van hebt, zo ja, wat dan? |
|
Sto Oudgediende
|
__________________afbeeldinggoedgekeurd, nu mag je ze beantwoorden vraag 1: wat is een verslaving/gewoontje waar jij je voor schaamt?Vraag 2: Wat is het mooiste wat je hebt gedaan voor je valentijn?Vraag 3: Heb je weleens iets gedaan in je leven waar je nu spijt van hebt, zo ja, wat dan?quote deze reactie maar 19-02-10 13:31:51 - Quote deze reactie - @Stodat dikgedrukte boven mijn reactie drukken |
|
Jasjee Oudgediende
|
Wacht vol ongeduld @ Sto: Lol |
|
Mperor Erelid
wow langer dan een uur verder en nog geen reactie |
|
Jasjee Oudgediende
|
Echt he |
|
Sto Oudgediende
|
regel 5. Indien de speler voor meer dan een uur inactief is vervallen de vragen en moet er een nieuwe kandidaat gekozen worden akkoord? |
|
Jasjee Oudgediende
|
Heel erg akkoord (<- zin klopt niet maar ach) |
|
Ladineko Oudgediende
Hij is ook offline... |
|
Jasjee Oudgediende
|
Ja nu.. Maar een half uur geleden was hij wel online Het gaat om somkid he |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Justist Erelid
Sorry ik moest weg en bleef dus klaarblijkelijk ingelogd... o en ik ben het ook eens met de regel |
|
Jasjee Oudgediende
|
Nou, je kunt de vragen nu alsnog beantwoorden |
|
Sto Oudgediende
|
vraag 1: wat is een verslaving/gewoontje waar jij je voor schaamt?Vraag 2: Wat is het mooiste wat je hebt gedaan voor je valentijn?Vraag 3: Heb je weleens iets gedaan in je leven waar je nu spijt van hebt, zo ja, wat dan?beantwoorden! |
|
Justist Erelid
Offtopic: er is toch al meer dan een uur voorbijgegaan? vraag 1: wat is een verslaving/gewoonte waar jij je voor schaamt? om niemand te vertrouwen Vraag 2: Wat is het mooiste wat je hebt gedaan voor je valentijn? ik heb geen valentijn... Vraag 3: Heb je weleens iets gedaan in je leven waar je nu spijt van hebt, zo ja, wat dan? ja, teveel dingen om op te noemen |
|