De Biechtstoel |
nietmeer
|
Vraag 1: Wat is je ergste fantasie ooit? Mijn ergste fantasie ooit is dat ik mijn eigen stiefvader om het leven bracht en dat ik daar na afloop verdrietig over was dat ik dat had gedaan ik zou het toch nooit doen en als hij dood is niet verdrietig zijnVraag 2: Op welk moment ben je erg naar het uitkijken? Naar de dag dat ik voor altijd samen kan zijn met Ladineko en naar het huwelijk tussen onsVraag 3: Als ladineko vreemd ging zou je dan bij hem blijven of niet? Het hangt eraf hoe erg ik het vind, als hij echt gezoend heeft en met haar naar bed is gegaan dan niet Vraag 4: Als je een auto kon kiezen, welke auto nam je dan met welke kleur en extraatjes? Uhm ik zou voor een chevrolet gaan in baby blauw en extraatjes hoef ik niet per se |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Bedankt voor je antwoorden Who's next? |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
|
|
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
ik wil wel maar antwoord pas over 2 uur |
|
Ladineko Oudgediende
Laat mij dan maar eerst |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Ladineko: Vraag 1: Wat is het ergste dat jij ooit in het openbaar hebt gedaan? Met wie was je toen en waar was dit? |
|
Ladineko Oudgediende
Zijn dat niet 3 vragen in 1 Jasjee? |
|
nietmeer
|
Vraag 2: Naar welk moment kijk jij het meest uit in je leven? |
|
Jasjee Oudgediende
|
*Verslikt zich in dr drankje om jouw reactie*Vraag 1 dan opnieuw : Wat is het ergste dat jij ooit in het openbaar hebt gedaan, met wie was je toen en waar was dit? Zo beter? Vraag 2 afgekeurd, die is al gesteld |
|
nietmeer
|
nee het zijn er nog steeds 3 |
|
Ladineko Oudgediende
Vraag 2 komt mij nog niet bekend voor hoor |
|
Jasjee Oudgediende
|
Nou en, Ladineko had bij SweetAngel ook in 1 vraag 4 vraagjes zitten : Quote: Vraag 3 : Als je een auto kon kiezen, welke auto nam je dan met welke kleur en extraatjes? Het is toch goedgekeurd ? |
|
nietmeer
|
ik keur het ook niet af hoor |
|
Ladineko Oudgediende
Nou, Chop chop... vraagjes! |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Ladi: O ik dacht het.. Want toen had je volgens mij geantwoord; Dat sweetangel hier komt wonen? Maarja zal wel aan mij liggen dan |
|
nietmeer
|
@ Jasjee: waar is het bewijs dat die vraag al gesteld is dan? Wacht ongeduldig op vraag 3 |
|
Jasjee Oudgediende
|
@SweetAngel01: Ja dag, ik ga het niet opzoeken hoor ! Nou oke, keur ik de vraag wel goed |
|
Ladineko Oudgediende
Nog 1 vraag. |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
vraag 3: Wat zou je doen als terug komt van vakantie en je hele huis is leeg gehaald? (dat er dus helemaal niks meer staat) |
|
chimera Erelid
WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
waarom negeer je merendeels al mn vragen / zinnen / opmerkinge oftewel wat heb je tegen mij? is het zo erg dat ik met jas praat? |
|
Ladineko Oudgediende
goedgekeurd??? |
|
nietmeer
|
uhm allemaal goedgekeurd...... |
|
Ladineko Oudgediende
Vraag 1: Wat is het ergste dat jij ooit in het openbaar hebt gedaan? Met wie was je toen en waar was dit?We hebben een klasgenoot van mij afgezet bij de shell langs de snelweg en zijn ervandoor gereden toen hij terug de auto in wou stappen, we hebben dit gefilmd en op you-tube gezet. ik deed dit met een vriend van me.Vraag 2: Naar welk moment kijk jij het meest uit in je leven?Op het moment dat ik naast het ziekenhuisbed zit en mijn vrouw aanmoedig om het kind te baren. en dan het kind daadwerkelijk gezond en al te zien.Vraag 3: Wat zou je doen als je op vakantie bent, en terug komt en je hele huis is leeg gehaald? (dat er dus helemaal niks meer staat)Zoals iedere Nederlander dat doet... Aangifte doen en elke Marokkaan in de buurt afgaan |
|
nietmeer
|
|
|
Jasjee Oudgediende
|
Waarom wordt vraag 4 eigenlijk genegeerd? |
|