De Biechtstoel |
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Ladineko: wij hebben ook een boot dus @Mperor: over vraag 1 he, ik moet dus kiezen: 1) alleen vliegen 2) alleen lopen op land 3) onderwater ademen? |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
11 knopen is max snelheid tot vaarbewijs nodig is. |
|
Mperor Erelid
WMRindex: 1.021 OTindex: 621 S |
je moet kiezen ja |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Lad+sto: ah oke |
|
Mperor Erelid
wij hebben een echte botter uit bunschoten (waar ik dus woon) |
|
Sto Oudgediende
|
komen er nog 2 vragen of? |
|
Mperor Erelid
iemand al opgevallen dat WMR 8 jaar bestaat vandaag? |
|
Ladineko Oudgediende
@Mperor: Nee, Het systeem bestaat 8 jaar... WMR kwam later Quote: Het systeem achter WMR was eerder klaar dan WMR zelf. WMR zelf bestaat sinds 6 april 2002. |
|
Jasjee Oudgediende
|
@Mperor: Jep Vraag 2: Als je voor 1 uur een vrouw mocht zijn, wat zou je dan doen? |
|
Sto Oudgediende
|
@Mperor: voogeltje is 8 jaar lid XD, maar die heb ik al gefeliciteerd. ontopic btw |
|
Ladineko Oudgediende
Vraag 3: Wat zou jij willen verliezen :
a) Geen kinderen meer kunnen maken. of b) Geen liefde kunnen voelen. |
|
Mperor Erelid
goedgekeurd alle drie dan |
|
Jasjee Oudgediende
|
Goedgekeurd |
|
Sto Oudgediende
|
willen verliezen vind ik een foute benaming ik ga er maar vanuit dat je bedoeld als je zou moeten kiezen |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Sto: Ja dat je geen keus hebt eigenljk... Het is het een of het ander |
|
Sto Oudgediende
|
vraag 1: als jij mocht kiezen tussen vliegen of onderwater ademen of op land lopen wat zou jij dan kiezenop land lopen, want daar kom ik tenminste mensen tegen, en ik voel me niet aangetrokken tot vogels en vissen, en heb hoogtevrees xD Vraag 2: Als je voor 1 uur een vrouw mocht zijn, wat zou je dan doen?ontdekkingsreis van het lichaam doen Vraag 3: Wat zou jij kiezen als je geen andere keus hebt:
a) Geen kinderen meer kunnen maken. b) Geen liefde kunnen voelen.a, kinderen kun je nog altijd adopteren als ik echt kinderen zou wiillen hebben, liefde is een gevoel waar je leven zonder niks meer waard is |
|
Ladineko Oudgediende
Wat? Stond ik hier net klaar met me zwaard Mag het weer niet... word het een "Als je zou moeten kiezen" |
|
Sto Oudgediende
|
@Ladineko: dan zou het antwoord zijn geweest, ik zou geen van beide willen verliezen, willen is een keus, dit is een dwangsituatie |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Sto: Hij is ook fout gesteld |
|
dakhaas88 Senior lid WMRindex: 157 OTindex: 25 Wnplts: Bsm
|
[quote=Sto]vraag 1: als jij mocht kiezen tussen vliegen of onderwater ademen of op land lopen wat zou jij dan kiezen
ik zou willen vliegen en over land willen lopen
Vraag 2: Als je voor 1 uur een vrouw mocht zijn, wat zou je dan doen?een groot rubber ding pakken en die ff goed gaan gebruiken
Vraag 3: Wat zou jij kiezen als je geen andere keus hebt:
a) Geen kinderen meer kunnen maken. b) Geen liefde kunnen voelen.
ik zou kiezen voor geen kinderen kunnen maken, als ik kinderen zou krijgen en geen liefde meer zou voelen hoe zouden me kinderen zich dan voelen een vader zonder liefde(gebeurt al te vaak maarja) |
|
Sto Oudgediende
|
@dakhaas88: lees de regels even op de eerste pagina Quote regels:
spelregels zijn simpel
1. iemand zegt - hoi.. of iets anders daarmee wordt hij speler, 2. daarna bieden zich drie mensen aan als ondervragers - ze stellen eerst drie vragen - 3. deze worden gekeurd door alle andere spelers of ze gesteld mogen worden (de speler kan dat niet). 4. als de vragen goedgekeurd zijn moet de speler antwoord geven. jij was nog niet als speler, en dus waren er nog geen vragen aan jou gesteld, maar als je bij deze je als speler aanbied, zullen wij vragen voor je verzinnen, die je beantwoord nadat er 3 vragen zijn die zijn goedgekeurd, dus alles in 1x beantwoorden |
|
Mperor Erelid
hallo iedereen |
|
Mperor Erelid
*komt de biechtstoel op en ziet niemand zitten
schreeuwt: HALLO!!!! IS DAAR IEMAND!! |
|
Sto Oudgediende
|
@Mperor: ben je toe aan een biecht? vraag 1: wat is het allerdomste wat je ooit hebt gedaan? (niet erg origineel xD) |
|
Jasjee Oudgediende
|
Vraag 2: Wat is het beste in je leven wat je tot nu toe is overkomen?? |
|