De Biechtstoel |
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Vraag 1 : Een gigantische meteoor komt naar de aarde en zal deze vernietigen.. Wat zou jij de laatste 15 minuten doen en met wie zou je zijn? |
|
nietmeer
|
@ Jasjee: oke jij je zin Het mafste dat ik heb gedaan voor zover ik nog weet is uhm het gevoel hebben dat ik recht loop maar dat het niet zo was PS: edit knop is niet te vinden |
|
Ladineko Oudgediende
Quote Jasjee: @ Ladineko: Moet ze wel bereik hebben op dat eiland En heb jij een boot dan ? Jazeker heb ik een boot |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Vraag 2: Wat is je stomste actie die je recentelijk hebt uitgevoerd? @ Ladineko: O ja, een roeibootje zeker ? @ SA: Lol xD Verwachtte wat anders |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
vraag 2: als je in ruil voor iets dierbaars, kon vliegen wat zou je dan opgeven, of zou je niks dierbaars opgeven? |
|
Ladineko Oudgediende
@Jasjee: Yacht. Vraag 1 : Een gigantische meteoor komt naar de aarde en zal deze vernietigen.. Wat zou jij de laatste 15 minuten doen en met wie zou je zijn? Vraag 2: Wat is je stomste actie die je recentelijk hebt uitgevoerd? Vraag 3: als je in ruil voor iets dierbaars, kon vliegen wat zou je dan opgeven, of zou je niks dierbaars opgeven? |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Lad: Tuurlijk, is goed met je Goedgekeurd btw |
|
Ladineko Oudgediende
Vraag maar aan SweetAngel, zij heeft het gezien. |
|
nietmeer
|
@ Jasjee: Ow wat dan?? En ja Ladineko heeft een boot/yacht hoe je het ook noemen wilt het vaart ten minste @ de vragen: die zijn goed gekeurd |
|
Sto Oudgediende
|
goedgekeurd xd |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Ladineko: Zeker zo'n maquette of een bestuurbaar bootje met afstandbediening ? |
|
Mperor Erelid
WMRindex: 1.021 OTindex: 621 S |
sorry voor de onderbreking was ik weer |
|
Ladineko Oudgediende
@Jasjee: Nee @Mperor: Vraag 1 : Een gigantische meteoor komt naar de aarde en zal deze vernietigen.. Wat zou jij de laatste 15 minuten doen en met wie zou je zijn?
Vraag 2: Wat is je stomste actie die je recentelijk hebt uitgevoerd?
Vraag 3: als je in ruil voor iets dierbaars, kon vliegen wat zou je dan opgeven, of zou je niks dierbaars opgeven? |
|
Jasjee Oudgediende
|
Wb, succes met je vragen beantwoorden @ Ladineko: Vertel dan maar hoe lang en breed ie is |
|
Mperor Erelid
Vraag 1 : Een gigantische meteoor komt naar de aarde en zal deze vernietigen.. Wat zou jij de laatste 15 minuten doen en met wie zou je zijn? dan zou ik uit een vliegtuig springen zonder parachute want het maakt dan toch niks meer ui Vraag 2: Wat is je stomste actie die je recentelijk hebt uitgevoerd? ik ben minder op WMR gekomen maar ook heb ik eergister de frituurpan in de keuken over laten stromen zodat de hele kuiken onder het vet zat Vraag 3: als je in ruil voor iets dierbaars, kon vliegen wat zou je dan opgeven, of zou je niks dierbaars opgeven? mijn schoonmoeder |
|
Sto Oudgediende
|
@Mperor: arm kuiken lol vraag 3 xD nu ben ik |
|
Mperor Erelid
vraag 1
als jij mocht kiezen tussen vliegen of onderwater ademen of op land lopen wat zou jij dan kiezen |
|
nietmeer
|
@ Mperor: kuiken is zeker keuken?? |
|
Ladineko Oudgediende
@Jasjee: Bijna 8 meter lang, ongeveer 2.5m breed en 2.1m hoog ofzo. |
|
Mperor Erelid
@SweetAngel01: ja dat bedoelde ik ook maar was leuk geweest als het over een kuiken ging hoefde ik niks op te ruimen |
|
Ladineko Oudgediende
Dierenbeul |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ Ladineko: Heb jij je vaarbewijs dan al ? A of B ? |
|
Sto Oudgediende
|
@Mperor: over vraag 1 he, ik moet dus kiezen: 1) alleen vliegen 2) alleen lopen op land 3) onderwater ademen? @Jasjee hoeft pas na 14 meter ofzo en harder dan zoveel km per uur (of knpen ) |
|
nietmeer
|
@ Mperor: Dat is zielig voor het kuikentje Dierenbeul Gelukkig voor het kuikentje is het dan gewoon de keuken die onder het vet zat |
|
Ladineko Oudgediende
@Jasjee: Heb ik geen vaarbewijs voor nodig. Quote Sto: @Jasjee hoeft pas na 14 meter ofzo en harder dan zoveel km per uur (of knpen ) Ja en harder dan 20 km/h |
|