Te koop aangeboden-gevraagd |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Zuwe de 'kieteldood'. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Die kan er tegen Gio, schiet niet op. Jannick daarentegen, geweldig hoe die kan gillen, een varken voor de slacht is er niks bij |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Neuj zo doe ik het niet, wil hem nog graag houden hoor
|
|
Kpuc Oudgediende
Goed kietelen is martelend als de kietelaar niet kan stoppen, daarom moet je hem geregeld te grazen nemen, hij duikt toch steeds weer ergens in een hoek |
|
Giovanni Oudgediende
|
Was figuurlijk bedoeld Zuwe. Wie wil Jannick nou dood hebben? |
|
Zuwe Oudgediende
|
Ja Kpuc das vaak lachen dan, hij kan er echt niet tegen We zijn zo er van tussen, verjaardag van pa/opa |
|
Giovanni Oudgediende
|
Gefeliciteerd Zuwe. |
|
Zuwe Oudgediende
|
Danke, we zijn inmiddels terug, heel en wel |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Te koop gevraagd: Of liever gratis; het is voor een goed doel. Ik pas het speelgoed aan voor autistische kinderen.
Ik ben voor mijn bedrijf op zoek naar dit soort speelgoed, je hebt ze ook met plaatjes.
Mijn vraag is: heeft U dit soort speelgoed staan en zou u er afstand van willen doen dan zou ik het graag van U overnemen of ontvangen.
Ik gebruik ze om een nieuw type speelgoed te ontwikkelen voor autistische kinderen.
Ik zou het fijn vinden waneer U iets voor me kunt betekenen het speelgoed mee te nemen naar de wmr dag. U mag in mijn blog reageren of mij een mail sturen.
Zo kan ik weer proberen kinderen blij te maken met aangepast speelgoed. afbeelding
Tevens zoek ik *houten doosjes *kinder domino waar ik even nieuwe afbeeldingen overheen kan plakken om te zien of het werkt *Magneten waar ik een afbeelding tegen aan kan plakken * doosjes van karton om het speeltje in te verpakken * schuifpuzzels * Houten of metalen theedozen die u niet meer gebruik
Liefs Kristel
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
|
|
Andreesie Oudgediende
|
een onbeperkt reizen kaartje te koop voor zaterdag en zondag, deze week en volgende week geldig, kost prijs: 10 euro
wie wil? |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik ga toch komende tijd neit naar sander Heb er ook niks aan |
|
Andreesie Oudgediende
|
*aanbod ingetrokken* |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Te koop: Legerjasje maat 6 en een baret. |
|
nietmeer
|
gevraagd Donald Duck pocket 19 van de 2e serie pockets uit 1984, De vloek van het goud |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
|
|
Andreesie Oudgediende
|
gezocht: gratis laptops, maakt niet uit welk merk of bouwjaar |
|
Andreesie Oudgediende
|
gezocht: heeft iemand een zilvergrijze peugeot met chromen koplamp op het chromen voor spatbord, een chromen achterbord met chromen bagagde drager, stangversnellingen, handremmen, zonder fietspomp met geel zwarte letters " peugeot" gezien in eindhoven omgeving? graag contact met mij opnemen... |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Andreesie: gezocht: gratis laptops, maakt niet uit welk merk of bouwjaar Die zoek ik ook. En computers mag je hier ook naar toe brengen. En als het waard is kom ik ze wel ophalen |
|
Giovanni Oudgediende
|
Wat een lelijk ding. |
|
lucb1e Erelid
WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
niemand Quote Andreesie: gezocht: gratis laptops, ook niet zo te zien Quote Jersan: Donald Duck pocket 19 van de 2e serie pockets uit 1984, De vloek van het goud en ook niet... Quote Peter Willemse: Legerjasje maat 6 en een baret. ... Quote Kristel: Te koop gevraagd: ...
En ook hier reageert ('nog' hoop ik dan;)) niemand Heeft dit topic nut? |
|
Kpuc Oudgediende
Oké, dan knal ik m er even in, binnenkort een originele carportsale bij Jannick en Zuwe aan huis, vragen? Mail me |
|
Igor Erelid
WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Mercedes-Benz 190D, bouwjaar 1963. Nieuwe APK, met werk. Dit model (< Klik), zelfde kleur, doch echter met dubbele [luxe] bumpers. Doe eens een bod ... |
|
Andreesie Oudgediende
|
igor: je laat me kwijlen, jjammer genoeg ben ik niet oud genoeg en heb ik geen geld |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|