WMR bbq of WMR bowling |
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik ook |
|
Hedwig Lid WMRindex: 21 OTindex: 23 Wnplts: Drenthe
|
En nou maar hopen dat alle pappa's en mamma's het goedvinden.... |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
de mijne in ieder geval wel |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
die van mij hebbe ook zoiets, als je erheenwilt, ga je toch gewoon |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
die moeten het wel goed vinden:-) |
|
Enkie Oudgediende
|
mijne hebben bezwaren.. |
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
Quote Enkie: mijne hebben bezwaren.. die van mij ook... |
|
Enkie Oudgediende
|
Ik denk dat als het zo ver komt dat het doorgaat, de moderators een paar ouders moeten bellen. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik kan het goed begrijpen dat er ouders zijn met bezwaren,sommige leden zijn nog best jong
|
|
mij Erelid
ja en het zijn we allemaal 'onbekenden'volgens de beredenatie van mijn ouders kan er vanalles tussen zitten |
|
ikky Oudgediende
|
dan laat je je ouders toch ook lid worden dan kunnen ze desnoods mee naar de bbq |
|
Luna Moderator
Maar dan is het niet meer leuk |
|
ikky Oudgediende
|
@Luna: haha nee maar als bepaalde mensen daardoor wel zouden mogen komen zou het misschien wel een oplossing zijn |
|
Luna Moderator
Ja,dat is ook zo... |
|
|
Quote Enkie: Ik denk dat als het zo ver komt dat het doorgaat, de moderators een paar ouders moeten bellen. Denk je dat je ouders zich daardoor zullen laten beïnvloeden? 'k Denk het niet! |
|
|
Quote ikky: dan laat je je ouders toch ook lid worden dan kunnen ze desnoods mee naar de bbq Misschien zijn er al veel meer ouders lid dan je denkt! |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Hedwig: Quote Enkie: Ik denk dat als het zo ver komt dat het doorgaat, de moderators een paar ouders moeten bellen. Denk je dat je ouders zich daardoor zullen laten beïnvloeden? 'k Denk het niet! Ik denk het wel. Moderators die volwassen zijn, bedoel ik dan. Dat zijn natuurlijk een beetje onze 'leiders' en als ze alles uitleggen enzo, zal het wel invloed hebben. |
|
Luna Moderator
Het is best een grote verantwoording voor de moderators en Voogeltje,ik denk niet dat we kunnen instaan voor zoveel man Het blijft je eigen verantwoording om te komen. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Luna; dat ben je volgens mij met al dit soort dingen... modjes kunnen niet verantwoordelijk zijn voor de reis, of wat er gebeurt. daar moet je zelf verantwoordelijk voor zijn! |
|
Luna Moderator
Ja,maar je hebt ouders die dat graag bij een ander leggen voor als er wel wat gebeurt.Maar als er goede afspraken worden gemaakt komt het allemaal wel goed |
|
Theetje Oudgediende
precies, maar waar willen jullie het houden dan? welke plaats? want utrecht is missien wel handig omdat het in het midden licht, maar is daar dan ook een plek waar je mag barbeknoeien en die goed bereikbaar is met het ov? is er een lid in utrecht? edit; ik ben dom, Kpuc natuurlijk |
|
Luna Moderator
We moeten idd eerst uitzoeken waar we het kunnen houden en dan volgt de rest snel |
|
Theetje Oudgediende
ik blijf er bij dat het amsterdamse bos een goede plek is, en niet omdat ik er naast woon, maar omdat het heel goed te bereiken is met de tram en bus en die weer aansluiten op een treinverbinding bij centraal station e.a. En bovendien mag je vrij barbeknoeien in het a-bos. Dat zijn toch wel 2 pre's |
|
Luna Moderator
Ja,het is een hele goede optie!! |
|
mij Erelid
zolang niemand met een ander idee komt is het ook de enigste optie... (logisch) en dat is tot nu toe zo... |
|