WMR bbq of WMR bowling |
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
nope |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik haak op pagina 9 van dit topic ook maar eens in: goed initiatief maar wel lastig te organiseren lijkt me. Ik heb nog geen huis maar anders mag het wel bij mij thuis straks (ik denk eind augustus wel wat te hebben). Het is alleen wel een eind zwemmen. Ik vrees dat ik voor kerstmis niet meer naar NL kom, dus mocht het toch in het warme kikkerlandje worden gehouden moet ik afhaken... |
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
moet je je eens voorstellen, je hebt van alle mensen een fantasie beeld. net als een dj van de radio bijv. dus dat zal een openbaring zijn voor velen zo'n ontmoeting en bbq. |
|
|
..... of heel traumatisch |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
ow jee gaan we schrikken als we jou zien Bestie?? |
|
ikky Oudgediende
|
Ons opperhoofd laat niet echt heel veel horen he.. We moeten veel geduld hebben met Voogeltje |
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
als het perce snel wilt weten kun hem ook altijd mailen.... |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Ikky hier ben ik dan. Het idee is zeker leuk alleen is de uitvoerbaarheid een probleem.
Ik weet niet precies hoeveel mensen van plan zouden zijn om te komen maar hoe meer mensen hoe meer kosten en hoe meer geregel dat met zich mee brengt.
Maar ik ga het zeker even overleggen met de andere mods. |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Als iedereen nou 1 of 2 pak vlees meeneemt, en we het ergens doen rond Utrecht (provincie), en daar een plaats pakken met een grote tuin van iemand... |
|
nietmeer
|
een bbq is wel erg veel geregel, waar haal je nou een bbq vandaan die 173 ,man tegelijk aan kan ? zit je aan een paelja pan ofzo... kan @Luna er niet een importeren ? mischien is een dagje naar een pretpark of een picknick met eten wat niet gebakken hoeft te worden een beter idee ? |
|
NeaRoW Erelid
Tja, iets anders kan ook, maar waar wil je heen met 100 man ofzo... |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote NeaRoW: Tja, iets anders kan ook, maar waar wil je heen met 100 man ofzo... een goed pretpark kan dat wel aan hoor! |
|
NeaRoW Erelid
tja, maar als je dan ergens inwilt dan ben je al meteen een uur kwijt als je met z'n alle gaat |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
je hoeft niet overal samen in, je kan ook in groepjes rondlopen... je zal het toch niet met iedereen kunnen vinden, toch?
|
|
StefannafetS Senior lid WMRindex: 75 OTindex: 129 Wnplts: Purmerend S |
100 man!? ik dacht dat er wel wat meer op WMR zat? --- edit --- op dit moment dan zeg maar? |
|
ikky Oudgediende
|
@StefannafetS: ja er zijn er veel meer op WMR maar niet allemaal actief en ik denk ook niet dat ze allemaal zullen komen |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Als het door zou gaan, maak foto's , kunnen de mensen die niet konden komen toch zien wie wie is, en of jullie elkaar niet de kop hebben ingegooid + nodig alleen volluk uit dat vaak op wmr komt, dus niet de schepseltjes die 1x in de maand ff langswippen |
|
Poenie Senior lid WMRindex: 20 OTindex: 225 Wnplts: hierden S |
Dat vin ik ook ik bedoel iemand die 1x in de 20 jaar ff een berichtje post kan net zo goed thuis blijven |
|
ik dacht BTW dat we gingen BBQen ?? en als je de echte fanatiekelingen (de actieven) van WMR uitnodigt ken et best |
|
Pluppel Oudgediende
Quote mij: ja en het zijn we allemaal 'onbekenden'volgens de beredenatie van mijn ouders kan er vanalles tussen zitten .. Er zal misschien wel een lid zitten dat zoiets is dan jouw ouders denken, maar als er jou een lastig valt zullen anderen het heus wel voor je opnemen, en ervoor zorgen dat er niks gebeurd |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Als we iets gaan doen met alle leden zou ik de voorkeur hebben om met zn allen te gaan bowlen ergens in de buurt van Utrecht. De kosten daarvan zijn lager en het is bovendien eenvoudiger om een locatie te regelen.
Wat vinden jullie daarvan? |
|
is ook wel een goed plan eigenlijk |
|
|
ook een top idee! het gaat om het ontmoeten van de wmr leden. of dat nu een bbq is of een bowling avond. lijkt me reuze gezellig. maar mag ik wel eerst gaan oefenen met bowlen dat is lang geleden en ik wil niet voor lul staan |
|
Pluppel Oudgediende
Bowlen is ook leuk, lijkt me zo , toch? |
|
nietmeer
|
|
|