WMR bbq of WMR bowling |
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
Quote Duke Nukem: Quote baggerlip: mesgien word het wel leuk, met een clown die ballonnen figuren maakt, en kindercola, frietjes, feestmuts en, snoepies Ik mis de drank en de betaalde liefde Waarom betaald?? Vrouwen genoeg die het gratis doen |
|
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
i like bowling |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik heb nog vier weken WMR en mail en contacten in te halen, dus excuseer me dat ik niet alles nog eens door ga lezen. Kan iemand aub samenvatten wat de nieuwe plannen zijn en voor hoever die zijn uitgewerkt? |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Volgens mij is het een beetje uitgedooft... |
|
Enkie Oudgediende
|
Oh. Dus het wordt gewoon niks? |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ja dat weet ik niet |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ik zou echt wel graag willen dat het doorgaat.. Maar ik weet niet of de modjes er nog over aan het praten zijn of dat dit gewoon niet gerealiseerd word... |
|
nietmeer
|
We zijn nog volop bezig, deze week even uitzoeken wat een geschikte lokatie is voor een bowlingavond. |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Kpuc een bowlingavond voor +/- 120 man? dat lukt nooit van je leven, kun je beter een grote bbq houden volgend jaar zomer, een heel jaar de tijd om te plannen en te regelen etc etc... |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@alweerdood: Niet iedereen komt. Sommige leden zitten in het buitenland. Ik denk niet dat die terug komen voor een bowlingavond of bbq. |
|
nietmeer
|
We gaan uit van een man/vrouw of 30/40, ik denk dat dit een redelijke inschatting is van het aantal deelnemers? |
|
Be@stie Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
als iedereen nu ff heel de topic door leest dan zie je dat alle vragen en suggesties al meerdere keren zijn behandeld hier.
|
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Maar als je dit topic eenmaal heb doorgelezen ben je al snel 2 uur veder |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
Kpuc oke, maar dan nog heb je zeker 8 bowlingbanen nodig wil je iedereen n beetje fatsoelijk laten bowlen |
|
nietmeer
|
Ik heb nog geen reactie terug gehad van Mitbanen maar we zien wel, ze hebben daar 9 banen dus dat zou moeten lukken. |
|
Enkie Oudgediende
|
Waar ligt dat van Mitbanen? Of moet ik dan teruglezen? ops: |
|
nietmeer
|
|
|
Enkie Oudgediende
|
Utrecht! Mooi |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Inmiddels heb ik contact gezocht met een bowling centrum voor eind september. Waarschijnlijk zaterdag of zondag middag-avond.
Verder nog geen idee hoe of wat... |
|
Enkie Oudgediende
|
Niet om tegen te werken ofzo, maar in dat geval zou een zaterdagmiddag toch het beste zijn ivm vervoer. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Goede tip,Enkie ! |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Ik denk dat zaterdagmiddag ook beter is ivm de prijs maar dat weet ik nog niet... |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Da's inderdaad wat handiger met reizen ja |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
op zaterdag moet ik wedstrijd spelen dus dan kan ik alvast niet(niet speciaal vor mij afzeggen hoor ;)) |
|
Enkie Oudgediende
|
Elke zaterdag? |
|