Artikels Submitten |
Otto Senior lid WMRindex: 679 OTindex: 29 Wnplts: Groningen
|
Ik heb gister of eergister ofzo een artikel gesubmit, komt er maandag ofzo pas op, zo heb je natuurlijk niet echt actueel nieuws, ik zag laatst iets staan wat ik een week eerder al op TV had gehoord, en toen was het al oud nieuws als jullie nou gewoon een paar moderators websites (fok.nl bijv) bij langs laten gaan zorge dat t meteen op de home komt te staan heb je nog es actueel nieuws |
|
|
nietmeer
|
Zoals het nu online komt lijkt me prima, het is ook geen nieuwsflits site. |
|
|
|
hm... okay |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Maar Otto, je hebt wel gelijk dat het soms lang duurt voordat een artikel online staat. |
|
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
maakt niet zoveel uit toch |
|
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Het is goed dat de berichten een beetje 'gedoseerd' op de site koen, want als er elk uur 200 nieuwe berichten komen is er geen lol meer aan |
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
das waar, wmr krijgt al zoveel berichten binnen, als dat allemaal in een keer online komt... |
|
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
dan ontploft mijn feedreader |
|
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ja, af en toe is het wel eens jammer dat het wat lang duurt voordat een bericht erop staat. Maar inderdaad, liever wat later dan teveel berichten per dag. Ik moet ook af en toe nog werken |
|
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
We gaan wel iets meer plaatsen vanaf deze week. Richting de 11 a 12 per dag! |
|
|
|
Quote Lananq: Het is goed dat de berichten een beetje 'gedoseerd' op de site koen, want als er elk uur 200 nieuwe berichten komen is er geen lol meer aan Quote de Mexicaan: Ja, af en toe is het wel eens jammer dat het wat lang duurt voordat een bericht erop staat. Maar inderdaad, liever wat later dan teveel berichten per dag. Ik moet ook af en toe nog werken ik bedoel niet dat iedereens artikel online komt, maar neem een paar Xtra moderators, of zorg dat de moderators wat meer zelf gaan posten, zodat je wat actuelers hebt, anders heb je t allang erges anders gehoord, waarom zou je t dan nog hier gaan lezen? Quote Voogeltje: We gaan wel iets meer plaatsen vanaf deze week. Richting de 11 a 12 per dag! ok ^^ |
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Otto, je moest eens weten |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Het blijft toch een site met opmerkelijk berichtjes en geen site met nieuws. Als het een nieuws site was geweest dan was het belangrijk dat iets er direct op staat maar dit soort berichtjes kunnen best even wachten.. En voor veel mensen gaat het niet om het lezen van het bericht maar om de reactie's! |
|
|
|
hm... ja daar zit wat in |
|
|
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
Quote Mmore: Het blijft toch een site met opmerkelijk berichtjes en geen site met nieuws. Als het een nieuws site was geweest dan was het belangrijk dat iets er direct op staat maar dit soort berichtjes kunnen best even wachten.. En voor veel mensen gaat het niet om het lezen van het bericht maar om de reactie's! Mee eens, maar dat is ook zo bij fok.nl, anders kan je ook gewoon naar nu.nl gaan. Daar zijn alleen 60+ers die reaties plaatsen. |
|
|
willyowinki Senior lid WMRindex: 159 OTindex: 415 Wnplts: Halfweg S |
@Frank 1993: alleen 60+ers?? Echt niet !!! |
|
|