Emoticon |
frank1993NL Senior lid WMRindex: 244 OTindex: 432 Wnplts: Boskoop S |
Ik vindt het goed dat er wijnig emoticons zijn maar 1 mis ik er: VoorbeeldVoor als je iets zegt wat eigenlijk niet mag.... |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik mis eigelijk een hoop emoticons in t rijtje links, zijn die nog ergens verborgen ofzo? |
|
Quote alweerdood: ik mis eigelijk een hoop emoticons in t rijtje links, zijn die nog ergens verborgen ofzo? Nee, ze hebben een hoop smilies uit het standaart php-bb pakket gehaalt. Ze zouden zo het héle pakket er in kunnen zetten. Gewoon ffies de bb-code aanpassen. Niet zo héél lastig Ontopic: eusa_clap.gif=+:Applause=+:=D> eusa_doh.gif=+:d'oh!=+:#-o eusa_drool.gif=+ rool=+:=P~ eusa_liar.gif=+:Liar=+::^o eusa_liar.gif=+:Liar=+::---) eusa_naughty.gif=+ hame on you=+ -X eusa_pray.gif=+ ray=+ -o< eusa_shifty.gif=+:Anxious=+:8-[ eusa_snooty.gif=+:Not talking=+ -( eusa_think.gif=+:Think=+::-k eusa_wall.gif=+:Brick wall=+:](*,) eusa_whistle.gif=+:Whistle=+::-" eusa_angel.gif=+:Angel=+ eusa_hand.gif=+ peak to the hand=+:=; eusa_sick.gif=+ ick=+::-& eusa_boohoo.gif=+:Boo hoo!=+: {|= eusa_shhh.gif=+ hhh=+::-$ eusa_eh.gif=+:Eh?=+::-s eusa_dance.gif=+ ancing=+:\ / eusa_silenced.gif=+ ilenced=+::-# |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Deze smileys voldoen toch wel |
|
nee |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Frank nu snap ik er nog geen hol van kunnen ze niet ergens een popup schermpje maken met die emo's, moet niet zo moeilijk zijn(toch...?) |
|
Quote alweerdood: @Frank nu snap ik er nog geen hol van kunnen ze niet ergens een popup schermpje maken met die emo's, moet niet zo moeilijk zijn(toch...?) Is het ook niet hoor... (doe ook wel eens php) |
|
Luna Moderator
Dan wordt het hier net een poezie-album, liever niet |
|
Quote Luna: Dan wordt het hier net een poezie-album, liever niet Je moet ook alleen de standaart emoticons doen... |
|
artikelDat is een cursus, het lijkt lastiger dan het is. Hij hoeft nu namelijk alleen maar emoticons toe te voegen. Niet het script te maken(toch te lastig ) |
|
Maar ik mis toch die emoticon... |
|
nietmeer
|
ik vin dit genoeg aleen de moet ietjes aangepast worden naar het voorbeeld van de MSN |
|
Quote ikkuh: ik vin dit genoeg aleen de moet ietjes aangepast worden naar het voorbeeld van de MSN Nee, de phpBB-smilies lijken veel meer op de rest |
|
Quote frank1993NL: Quote ikkuh: ik vin dit genoeg aleen de moet ietjes aangepast worden naar het voorbeeld van de MSN Nee, de phpBB-smilies lijken veel meer op de rest Sterker nog, dit zijn phpBB emoticons (voor de noobs: dit is een phpBB forum Voorbeeld) |
|
Kent er nog iemand leuke emoticons? IKKlikklik |
|
Refugee Senior lid WMRindex: 171 OTindex: 247 Wnplts: Ridderkerk S |
|
|
Die waren er al.... i dont geth i'm dude! |
|
Luna Moderator
Deze smiley is eigelijk te blij, zo blij kan een smiley niet zijn. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Hahahhahaa Waarom niet :cry: |
|
Luna Moderator
Als ik naar die smiley kijk,dan spat die blijheid eraf. Kijk... |
|
Mmore Administrator
|
Goed ik zal binnenkort wel weer een nieuw smiley pakket samenstellen.. |
|
Luna Moderator
Ik word wel blij van de smiley, die mag niet weg |
|
Mmore Administrator
|
Welke smileys mis je? |
|
so-what Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 171 Wnplts: Strien
|
die ene die een pc in elkaar ramt |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Je moet hem eigenlijk heel groot op je pp kunnen zetten, zonder dat de kwaliteit verloren gaat (dus zonder gigantische pixels) want dan krijg je dit |
|