zomervakantie |
nietmeer
|
Beste WMR'ers, het zou leuk zijn om in de zomervakantie een dagje ergens naartoe te gaan met de leden(ik ben geen admin ofzo. maar wil iets leuks ''organiseren'') zet je ideën op deze pagina, alles is welkom hieronder een aantal pretparken met prijzen Drievliet € 14,50 Duinrell € 16,00 Hellendoorn € 17,50 Walibi World € 24,00 De Efteling € 26,00 Archeon(ben ik een keer met school naartoe geweest en is te gek(soort pretpark dat zich afspeelt in de middeleeuwen:je ziet er romeinen etc. lopen, meer voor kinderen maar als de admins het leuk zouden vinden is het ook een optie )link voor de site: WWW.archeon.nl Comment NeaRoW: Wees niet bang dat er geen meetings zullen zijn in de zomervakantie |
|
nietmeer
|
omdat er mensen zijn die niet in achtbanen kunnen, is de Efteling altijd nog een ideetje |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote aimed: omdat er mensen zijn die niet in achtbanen kunnen, is de Efteling altijd nog een ideetje naddel van pretparken is altijd die giga wachtrijen bij atracties. je bent een uur kwijt voor 1 minuut plezier |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Lan Party in mijn achtertuin |
|
nietmeer
|
@Twaggy dat is weer wel zo, maar als we kunnen regelen dat we ergens vroeg naartoe gaan, dan waarschijnlijk niet |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
De Efteling is leuk . De Indische waterlelies zijn bedacht door Koningin Fabiola |
|
nietmeer
|
@Mmore, heb je een grote achtertuin? dat zou weer een ideetje zijn ja |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Mmore: Lan Party in mijn achtertuin Lan party kan ik weer met mijn pc in de trein zitten ik ben van de partij (bier een gamen is altijd goed) |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Pluppel: De Indische waterlelies zijn bedacht door Koningin Fabiola Dat heb ik vaker gehoord vandaag |
|
nietmeer
|
Ik vind alles best, zolang het redelijk betaalbaar is voor de meeste mensen, pretpark is weer wat anders dan bowling |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Gewoon met z'n allen kamperen in de duinen |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmmm, ik heb in juni ook het huis twee weken voor mezelf WMR Party |
|
nietmeer
|
toch lijkt een dagje pretpark geen gek idee toch? al gaan we maar naar een pretpark waar geen achtbanen zijn, als het maar leuk en gezellig is |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Luna: Hmmm, ik heb in juni ook het huis twee weken voor mezelf WMR Party kippeboutje |
|
Luna Moderator
|
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
nietmeer
|
@Luna, nee maar ik wel, al die kippen en geiten, brrrrrrrr. |
|
Luna Moderator
Ik vind je idee heel leuk,hoor Aimed |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Luna: We kunnen ook naar de kinderboederij gaan, dat vindt Twaggy niet zo eng oei kinderboerderij daar lopen ook een hoop kippeboutjes rond je past er precies. kippeboutje van me |
|
nietmeer
|
@Luna, ik ook dan kunnen de meeste mensen elkaar leren kennen enzo en misschien kunnen we dan wel vaker zoiets verzinnen ;) |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Op mijn kamer is er nog plek.. |
|
nietmeer
|
|
|
Of de dierentuin |
|
nietmeer
|
ik maak ff een lijst met wat een optie zou kunnen zijn + prijzen voor de lijst, scroll omhoog |
|
Goed idee |
|