WMR zomer meeting |
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Ik zat eerder te denken aan een dag zwemmen, maar ik weet niet of dat mogelijk is ivm uitzonderlijke leeftijden enzo? |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Ja bijvoorbeeld, maar dan wel hierComment NeaRoW: Als iedereen het hiermee eens is sluiten we het topic pstt. kan je hem nog verwijderen? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Gaan we met zn allen naar Flevoland toe, of naar de Veluwe... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Edit Enkie: Let op je taalgebruik |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Cee-N-Cee: Alle censuur Ik denk niet dat die op de meeting gaat komen CnC... |
|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Blijft een leuk idee, als ik tijd heb en het is een beetje central gelegen lijkt het me erg leuk., vanuit deventer en zwolle zijn de meeste plekken wel te bereiken, alleen het verre zuiden is geen optie hiero |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Of met zn allen naar het naaktstrand |
|
nietmeer
|
Maarsseveen heeft een leuk strandje, maar, daar kun je niet barbeknoeien en ik denk ook niet dat ouweluitjes dit een geslaagd plan vinden |
|
hugo456 Senior lid
|
Quote NeaRoW: Of met zn allen naar het naaktstrand hmmm, tis een idee, denk alleen dat een aantal mensen het er niet mee eens zullen zijn |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ehm... vooral dat leeftijdsverschil trekt me niet zo aan |
|
hugo456 Senior lid
|
Quote Cee-N-Cee: Ehm... vooral dat leeftijdsverschil trekt me niet zo aan agreed |
|
sjatter Oudgediende
Quote NeaRoW: Of met zn allen naar het naaktstrand bbq wordt dan ook een linke boel. |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
laten we het even normaal houden, ja |
|
sjatter Oudgediende
Is misschien een poll een optie. Strand Festival Ergens in de natuur Zwembad Bij Kpuc in zijn woonkamer. |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Het lijkt mij wel leuk om bijvoorbeeld eerst iets van midgetgolf te doen, en daarna BBQ-en |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
doe maar geen BBQ, want dan eet ik alles p ;) |
|
ikky Oudgediende
|
Williebillie, nee hoor, het is al opgegeten door mij voordat jij het ook maar aan kan raken |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
WMR zomertoer.... Met z'n allen twee dagen 'n trein kapen |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Williebillie: doe maar geen BBQ, want dan eet ik alles p ;) Niet voordat ik alles heb opgegeten |
|
Wilco Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Williebillie: doe maar geen BBQ, want dan eet ik alles p ;) Niet voordat ik alles heb opgegeten zet dan maar 2keer oveel BBQ's klaar |
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
leuke ideeën maar ik mag toch niet van me ouders.. veel plezier iedereen die wel mag |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Williebillie, minstens 4 @ Goodgirl, ja, jammer.. Ik weet ook niet of ik mag |
|
Wilco Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Williebillie, minstens 4 dan maak er 8 van |
|
ikky Oudgediende
|
@Goodgirl, ook niet als je je ouders laat bellen naar Voogeltje?? Dat kan namelijk wel gewoon;) En het is waarschijnlijk vlak bij je huis, want de bijeenkomst word denk ik in/vlak bij Utrecht gehouden |
|
chica Senior lid WMRindex: 409 OTindex: 559 Wnplts: amsterdam S |
Quote sjatter: Is misschien een poll een optie. Strand Festival Ergens in de natuur Zwembad Bij KpucSjatter in zijn woonkamer. |
|