WMR zomer meeting |
nietmeer
|
ik ben in voor een survival en een picknick/bbq |
|
Redirect Erelid
WMRindex: 1.114 OTindex: 431
|
Kanoën over de krommerijn. (Is in Utrecht)
|
|
nietmeer
|
Misschien kun je beter een poll hierover houden met alle voorstellen die je tot nu toe gehad hebt Voogeltje! Op deze manier komen we niet veel verder lijkt me |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
midgetgolf met pannenkoeken of bbq is dat geen leuk idee? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@TheE, ja, vind ik een goed idee ;) |
|
nietmeer
|
of gewoon een BBQ en survival! |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Beklimming van de Mount Everest met een BBQ op de top. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Cootje68: Misschien kun je beter een poll hierover houden met alle voorstellen die je tot nu toe gehad hebt Voogeltje! Op deze manier komen we niet veel verder lijkt me Een Poll is niet verstandig, het gaat er niet alleen om wat mensen leuk vinden, maar ook of het te realiseren is |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Ron, Ehm, beetje frisjes wel Ik vraag me af of het vlees dan wel goed warm wil worden |
|
nietmeer
|
Aimed: ik denk dat een survival voor een aantal mensen toch een best groot probleem word... |
|
RonHunter Oud Moderator
Quote Cee-N-Cee: @Ron, Ehm, beetje frisjes wel Ik vraag me af of het vlees dan wel goed warm wil worden OOOW, ik was in de veronderstelling dat ze daar nu onderhand wel een restaurant hadden op de top.Sorry hoor,gaat dus niet door. |
|
nietmeer
|
@muad,
uhm pretpark dan? lijkt me geen probleem als er groepjes worden gemaakt toch?! |
|
RonHunter Oud Moderator
Maar even een kleine tip. Laat Voogeltje drie haalbare ideeën opgeven en laat daar de mensen uit kiezen.Heb je nooit geen geharrewar met tientallen ideeën.Je kan het onmogelijk iedereen naar de zin maken.Wat mezelf betreft doe ik overal aan mee als ik niet op vakantie ben tenminste. |
|
nietmeer
|
Aimed: betaalbaarheid? ff 20-40 euri's pp lappen word wel een hele dure grap... |
|
nietmeer
|
muad, maar voor een keertje zal het toch niet erg zijn? Hoeveel mag er max per persoon uigegeven worden, 5euro? schiet je nix mee op |
|
nietmeer
|
Aimed: Ik weet niet hoe de WMR bankrekening eruit ziet... |
|
nietmeer
|
muad,
huh, ik bedoelde niet dat WMR alles gaat dokken, maar wijzelf ook wat, dus als WMR een deel dokt en wijzelf een deel zou het wel ok zijn toch?! |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
zeg het plz als het gebeurt, lijkt me lache |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Maar even een kleine tip. Laat Voogeltje drie haalbare ideeën opgeven en laat daar de mensen uit kiezen.Heb je nooit geen geharrewar met tientallen ideeën.Je kan het onmogelijk iedereen naar de zin maken.Wat mezelf betreft doe ik overal aan mee als ik niet op vakantie ben tenminste. Goed Idee !!! |
|
nietmeer
|
sjatter, dat "chatten" met mensen die ik niet ken, tsjah... mijn moeder vind heel weinig goed, ze is nogal overbezorgd soms maar ik snap het wel. als je "chat" kan het altijd zijn dat er iemand is die zich voordoet voor een ander maar zo'n WMR-meeting wil ik ook een keer meemaken!!! |
|
tornadojump Senior lid WMRindex: 176 OTindex: 156 Wnplts: Arnhem S |
in arnhem naar burgers Zoo |
|
roelo Erelid
WMRindex: 1.062 OTindex: 546
|
jiebunny op de bbq!!! Picknick lijkt me wel een leuk idee |
|
roelo Erelid
WMRindex: 1.062 OTindex: 546
|
In zuid-oost-west-noord nederland vier verschillende meetingen! Hoef je niet zo ver meer te rijden naar utrecht! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik stel voor Electrische Barbecue te gebruiken of Gas - want dit zijn de gezondste en vriendelijkste methodes |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Neu kolen aansteken met therpetine |
|