WMR zomer meeting |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
naj, jij houd wel van geflamberen..
En therpentine.. lijkt me niet helemaal Carcinogeen vrij.. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik hou de drankjes wel bij |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Beetje ongezond kan geen kwaad, dan heeft je imuunsysteem iets om op te trainen |
|
nietmeer
|
Vette hamburgers, braadworst en barkonaadjes, dat kun je je toch niet voorstellen op een elektrieken of gasbak |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Ik hou het lekker vegetarisch |
|
nietmeer
|
Hmm, een flink weiland dus uitzoeken voor het benodigde groenvoer |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Mmore: Beetje ongezond kan geen kwaad, dan heeft je imuunsysteem iets om op te trainen Oefening baart kunst en kinderen |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
zoiezo een BBQ in Utrecht, want dat lekker centraal... met MOGELIJKHEID tot overnachting en survivaltocht... ik neem aan dat het in de zomervakantie valt, want dan is iedereen tog vrij |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Midden in utrecht? ja daag Doe dan de veluwe, ook leuk, toch |
|
Wilco Oudgediende
veluwe is ook goed (nog dichter bij mij ) |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Utrecht is 't handigste denk ik. Gewoon heel erg centraal, al bekend voor een (groot) aantal leden en er is vast wel iets leuks te vinden |
|
Wilco Oudgediende
maar waar wil je dan gaan picknicken? midden op de rotonde |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
iets op de veluwen gaan doen is wel een tof idee, dagje op een camping staan ofzo? |
|
Wilco Oudgediende
miss zelfs met mogelijkheid tot overnachting? |
|
nietmeer
|
Hmm, waarom niet een eurolines bus afhuren en een end Europa doortrekken? Geintje maar hmz, zoiets zou wel lachen zijn. |
|
roelo Erelid
WMRindex: 1.062 OTindex: 546
|
kpuc, kunnen we de plekken afgaan waar grote artikels over geplaatst zijn! |
|
nietmeer
|
Hm, meer een rondje dwars door Duitsland, Polen, Tsjechië, Slovakije, Hongarije, via Kroatië terug naar Italië, even een ommetje Spanje en Portugal, paar flesjes Rioja mee voor onderweg, even nog de fransen plagen en dan een frisse neus aan de Engelse kust halen. |
|
roelo Erelid
|
en dan voor het avondeten terugzijn, want anders wordt de vrouw des huizes kwaad! |
|
nietmeer
|
Zou het te doen zijn in 24 uur? |
|
roelo Erelid
|
Kpuc zolang we op kippenvet rijden lukt het wel! |
|
Fio! ,; Senior lid WMRindex: 204 OTindex: 67 Wnplts: Gent S |
Quote newfy: Ik hou het lekker vegetarisch Je bent niet de enige |
|
allebe2007 Senior lid WMRindex: 105 OTindex: 91 Wnplts: amsterdam S |
WMR amsterdam promotings tour mischien nog iets voor het goeie doel ofso. plezier en nuttigheid;) |
|
scarie5 Senior lid
WMRindex: 280 OTindex: 88
|
Quote muaddhib: @Aimed: betaalbaarheid? ff 20-40 euri's pp lappen word wel een hele dure grap... Precies! Vooral voor mensen die uit (Zuid-)Limburg moeten komen Treinkaartjes zijn duur... |
|
nietmeer
|
Efteling? maar da's weer te ver voor de meesten. dan lijkt me een dagje sporten in combinatie met een bbq wel leuk |
|
nietmeer
|
Quote Williebillie: zoiezo een BBQ in Utrecht, want dat lekker centraal... met MOGELIJKHEID tot overnachting en survivaltocht... ik neem aan dat het in de zomervakantie valt, want dan is iedereen tog vrij lijkt me vet, vooral een overnachting , lekker keten bij de vrouwen |
|