WMR zomer meeting |
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik weet nog niet of ik kan hoor, maar ik heb wel al m'n naam er tussen staan |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik weet ook niet of ik kan ivm werk maar anders gaat ik denk maar op de brommer als het in Apeldoorn is |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Moeten we cq mogen we ook iets meenemen
ik dacht dat er ook een BBQ was geplannertdz - ik was al een container frikandellen aan het bedenken..
|
|
nietmeer
|
Als we in Apeldoorn gaan golfen met dwergen dan is er een bbq mogelijkheid, maar das 23/24 € pp, eigenste kosten |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik kom wel, maar heb 's avonds verjaardag van mijn zusje en zwager, dus blijf niet lang plakken |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Kpuc, dat wordt me te duur.. Luna, gezellig |
|
yakkiba Erelid
WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
He wat jammer dat ik niet mee kan. Ik ben dan op vakantie... |
|
Luna Moderator
Da's jammer, volgende keer beter |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Hmm.. das balen, tegen die tijd ben ik blut volgens mij En op vakantie ergens... |
|
nietmeer
|
Ik ben er nog steeds voor om het te verschuiven naar augustus |
|
Luna Moderator
We hebben om de twee maanden ongeveer wel een meeting...dus wie nu niet kan, kan de volgende keer misschien wel Juli en augustus blijven moeilijke maanden vanwege vakanties enzo |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Moet nog vragen, heeel misschien ben ik dan op vakantie, of misschien net niet.. Duimen dus |
|
Twaggy Oudgediende
|
de 28ste kan ik denk ik zowiezo niet. moe die week 52 uur werken en waarschijnlijk ook op de zaterdag |
|
Luna Moderator
Ik ga niet helemaal naar Apeldoorn als jij er niet bent |
|
Twaggy Oudgediende
|
je mag mijn baas slaan hoor |
|
Luna Moderator
Ja en hard ook |
|
Twaggy Oudgediende
|
morgen moet die werken |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Naaoomii: Moet nog vragen, heeel misschien ben ik dan op vakantie, of misschien net niet.. Duimen dus Jij gaat gewoon, punt! |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Cee, jaja Rustig |
|
Luna Moderator
Ik kijk nog wel even |
|
nietmeer
|
Quote Luna: We hebben om de twee maanden ongeveer wel een meeting...dus wie nu niet kan, kan de volgende keer misschien wel Juli en augustus blijven moeilijke maanden vanwege vakanties enzo Ik moet voor de 15e van iedere maand mijn beschikbaarheid opgeven van de komende maand. Juli staat dus al vast Dan moet ik ieder weekend werken. De datum is iedere keer net te laat bekend. Door het één weekje op te schuiven, kan ik iig net iets meer regelen |
|
gothic Erelid
WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Ben dan ook op vakantie |
|
hugo456 Senior lid
WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Mij zullen jullie ook helaas niet zien, spanje gaat toch iets voor , maar ik wens jullie veel plezier, asl het net zo leuk is als de bowling moet het goed komen |
|
Naaoomii Oudgediende
Ik zet mezelf er ook gewoon bij, weet ook nog niet of ik kan.. Maar dan sta ik er iig bij |
|
miranda tamming Junior lid WMRindex: 6 OTindex: 9 Wnplts: zwollywood S |
Wat zou je zeggen van aankomende zaterdagmiddag vanaf 15;00 in het Park de Wezenlanden in Zwolle, Muziek van Eigen Bodem, ons muziekfestival is er dan. Met JAWAT, OPGEZWOLLE, LANGE FRANS en nog veel meer. Neem wel een plastic zeil mee tegen de regen.Of een paraplu.
Er zijn ook heeeeerlijke grote loungekussens waar je met veel man op kan hangen.
See u wenn I get there! |
|