WMR zomer meeting |
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Quote Luna: Het is inderdaad een heel eind Yup, weet dus ook niet of dat wel gaat lukken Zou 't wel jammer vinden. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Je kan met de trein met mij en waarschijnlijk Tim meereizen.. |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Ik zal weleens kijken, moet ook kijken of ik die dag zou kunnen. En dan kijken we wel even; bedankt in ieder geval! |
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik kom met bus of trein vanaf Arnhem, dus laat maar weten wie er in Arnhem moet overstappen, ik pik ze wel op. (Tijdstip afspreken) |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Vanmorgen vroeg papa wat ik had gedroomd. En ik had serieus gedroomd dat ik wél naar die meeting mocht Dus ik zeg dat tegen hun.. En ze zeiden dat ik maar lekker verder moest dromen, dat is toch niet acceptabel |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Wij komen per auto, rijden via Breda,Gorinchem, Utrecht. Er kunnen eventueel 2 mensen meerijden. Mail maar...... |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Is er bekend wie er mensen gaat opvang op Apeldoorn? Ik wil me desnoods wel opofferen... (denk ik ) |
|
nietmeer
|
Quote Naaoomii: Vanmorgen vroeg papa wat ik had gedroomd. En ik had serieus gedroomd dat ik wél naar die meeting mocht Dus ik zeg dat tegen hun.. En ze zeiden dat ik maar lekker verder moest dromen, dat is toch niet acceptabel En als ik je op zou pikken? Ze mogen me gerust bellen! |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote my-angel: Is er bekend wie er mensen gaat opvang op Apeldoorn? Ik wil me desnoods wel opofferen... (denk ik ) samen met mij en Ikke natuurlijk |
|
Luna Moderator
Quote RonHunter: Wij komen per auto, rijden via Breda,Gorinchem, Utrecht. Er kunnen eventueel 2 mensen meerijden. Mail maar...... Mailbom ontvangen? |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Cootje68: Quote Naaoomii: Vanmorgen vroeg papa wat ik had gedroomd. En ik had serieus gedroomd dat ik wél naar die meeting mocht Dus ik zeg dat tegen hun.. En ze zeiden dat ik maar lekker verder moest dromen, dat is toch niet acceptabel En als ik je op zou pikken? Ze mogen me gerust bellen! Nja, als Arne hier is, áls ie mag komen, gaan we het nog eens voorleggen aan ze, en misschien komt hij morgen, dus laat het je wel weten, zou wel fijn zijn als het dan wel mag! |
|
RonHunter Oud Moderator
@Luna, nee, maar ik vermoed dat het bijna niet gelezen is vanwege het tijdstip van de posting. |
|
Luna Moderator
Misschien komt het nu los dan |
|
RonHunter Oud Moderator
Zal niet hoor, er komen niet veel leden uit deze regionen.Maar ik zie wel.Rijden doe ik toch dus.....;) |
|
Erik Senior lid
WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Quote RonHunter: Zal niet hoor, er komen niet veel leden uit deze regionen.Maar ik zie wel.Rijden doe ik toch dus.....;) Kan je niet even langs de Belgische Ardennen rijden? (ik zit vlakbij Luxemburg ) |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Erik: Quote RonHunter: Zal niet hoor, er komen niet veel leden uit deze regionen.Maar ik zie wel.Rijden doe ik toch dus.....;) Kan je niet even langs de Belgische Ardennen rijden? (ik zit vlakbij Luxemburg ) Het wordt nog gezellig dan |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
tis nu officieel . kan niet mee met het dwerggooien. moet van 8 tot 18.00 werken op 20 minuten van de bowling af O_o |
|
Luna Moderator
Jammer |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
jah maar neem de trein van 19.00 naar breda |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik meld me aan als persoon die in Apeldoorn wacht op de WMR leden Nu nog hopen dat ik mag wachten daar |
|
nietmeer
|
ik zal er niet zijn, zoals t nu gaat ben ik te moe en de zin is er ook niet. |
|
Luna Moderator
Kpuc, je gaat wel toch |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Edit Kpuc: Overtreding v.d. regels, reactie gewijzigd. Kpuc Ik zal er zijn als mn vervolgcursus niet doorgaat... Anders ben ik er helaas niet... Comment Kpuc: NeaRoW: Ik krijg je nog wel Kpik |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer
|
Nee, ik ga echt niet. |
|