WMR zomer meeting |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ron rijdt over Breda Is er nog een plekkie |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Luna, dat wordt dan wel heel gezellig in die auto |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Luna, misschien wel @Noom, hoop dat het mag! |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Ron rijdt over Breda Dat vind ik knap, heeft z'n luchtsnelweg |
|
Luna Moderator
Ikke, laat mij gewoon Brabants praten |
|
Naaoomii Oudgediende
Quote Luna: Ikke, laat mij gewoon Brabants praten Ben het helemaal met je eens |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
De reactie van je moeder, Naomi, kan ik wel begrijpen, maar ik vond dat ik het vertrouwen toch aan hem moest geven... Hij is getreind met mijn broer, die was zo lief om dan zelf Utrecht in tegaan om te winkelen. WMR heeft Jannick heel goed opgevangen en terug met de trein was mijn broer weer daar. Tegenwoordig "reist hij stad en land door" |
|
Ikke Oudgediende
Limburgers zeggen 't ook, ik ook, maar ik ben gewoon in 'n bijdehandte bui |
|
Luna Moderator
Jannick komt overal tegenwoordig Ikke, zoals altijd |
|
Ikke Oudgediende
Ik kom tegenwoordig ook overal |
|
my-angel Oudgediende
Ikke is bijdehand @Zuwe, de vorige keer is die met mij heen gegaan Mijn moeder vond het eerst ook eng, maar heb het toch voor elkaar gekregen, nu hoef ik maar te melden als ik ergens heen wil, en dan is het vaak wel goed |
|
Styvon Erelid
WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
|
|
Naaoomii Oudgediende
@ Zuwe, ja ik begrijp het ook wel, maar de vorige keer mocht ik ook gewoon.. Dus vind het gewoon raar.. |
|
Naaoomii Oudgediende
Verdorie!! Mag niet naar de wmrzomermeeting, moet vrienden zoeken die dichter bij huis zijn.. Godver .. En ik heb trouwens genoeg vrienden, waar maken ze zich zorgen over Blegh, ben héél héél gefrustreerd nou, maar LQ, bedankt meid Ga het over een paar dagen nog een keer proberen.. |
|
Naaoomii Oudgediende
Ik ga nog steeds proberen om wel te komen, is dat slecht? |
|
my-angel Oudgediende
Quote Naaoomii: Ik ga nog steeds proberen om wel te komen, is dat slecht? Nee, natuurlijk niet! Je weet wat we afgesproken hebben hé @de modjes, is er al bekend wie er bij komt te staan? (als aanspreekpunt) en waar je het beste kan verzamelen? Ik hoor het graag! |
|
Pucie Actief lid WMRindex: 93 OTindex: 18 Wnplts: Twente
|
@ de modjes: is et nie handig om per provincie mensen te laten rijzen
bijv een paar uit limburg samen enz enzgaat er btw nog iemand uit groningen naar de meeting?.... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
ik ga vanuit groningen naar de meeting ja en AerO komt in Assen op de trein |
|
my-angel Oudgediende
@Pucie, mensen dienen zelf voor hun eigen vervoer te zorgen, vaag wordt er wel samen gereist, maar lang niet iedereen kent elkaar, dan is het dus makkelijker om wat af te spreken op het eindpunt (grotere groep = minder snel te missen). En ik meende dat CnC ook kwam Je moet een week van te voren even kijken wie er definitief komt |
|
nietmeer
|
Zoals Itchy gaf ook aan van is er iemand op die route, die heb ik even gemaild van stuur Reema en DreamerTje een mailtje, die zitten op zijn route. Kijk even in wie er komen en van waar, en mail om eventueel af te spreken. |
|
my-angel Oudgediende
kpuc, wij spreken nu hier uit de richting achterhoek die via Zutphen gaan ook af met elkaar, dat is gewoon gezelliger reizen, al is het meer een stukje |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Quote Cee-N-Cee: ik ga vanuit groningen naar de meeting ja en AerO komt in Assen op de trein Mits het financiele kostenplaatje op tijd rond is, ik heb nogal last van wanbetalers... Zijn de rollen eens een keer omgedraaid |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote AerO: Quote Cee-N-Cee: ik ga vanuit groningen naar de meeting ja en AerO komt in Assen op de trein Mits het financiele kostenplaatje op tijd rond is, ik heb nogal last van wanbetalers... Zijn de rollen eens een keer omgedraaid Daar heb ik ook last van, ik krijg nog dik 100 euro van een zekere persoon |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Oef, zie nu pas dat 't in Apeldoorn is. Dan ben ik bang dat ik niet kan komen |
|
Luna Moderator
Het is inderdaad een heel eind |
|