24-09-08 23:58:35 - Quote: pietjevlip
Ik ben ook niet iemand die veel instuurt en ik heb lang getwijfeld of ik me in deze discussie ging mengen, maar het zit me nu echt te hoog. Kap met het getrap. Als je het ergens niet mee eens bent, kun je dat ook gewóón zeggen. Ik word echt lichtelijk onpasselijk van de negatieve toonzetting van sommigen. Heb jij het o.a. tegen mij? Ik heb GEWOON gezegd waar het op staat en hoe ik over de gang van zaken denk, en heb niets gezegd over het wel of niet goed functioneren van mods. Dat jij graag in de cafés rondhangt en het goed kan vinden met de mods en daarom graag in hun kont kruipt, moet je helemaal zelf weten. Maar als ik volkomen ongelijk had, waarom heb ik dan medestanders? De kritiek van Kpuc was aanvankelijk ook niet mals, maar hij bond later een flink stuk in. Ik blijf bij mijn standpunt. 26-09-08 12:43:35 - Quote: Luna Moderator:
Tis, dat artikel van die spin in de auto vond ik gewoon niet leuk, maar ik keur vaak af met de reden aanbod van artikelen om gezuer te voorkomen. Dus in feite worden we gewoon belazerd. Als een moderator tegen mij zegt: dit artikel vinden we niet geschikt voor op de site, wordt het een heel ander verhaal. Daar leg ik mij dan ook gewoon bij neer, maar kom dan niet aan met: we hebben een enorm aanbod van artikelen, vertel dan de werkelijke reden. Btw: @ Luna, jij bepaalt of je een ingediend artikel van een lid leuk vindt of niet, en dus wel of niet geschikt vindt om te plaatsen. Wie bepaalt of jouw artikelen leuk genoeg zijn om te plaatsen? Pietjevlip ofzo?? Ik ben hier voorlopig weg, want dat geslijm ben ik zat! |