Artikelen insturen |
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Gamma Igor |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Wordt ook automatisch verstuurd. |
|
Kpuc Oudgediende
Mmore, de definitieve goed of afkeuring wel, ik bedoel meer van na inzending direct een bevestigingsmail, met de titel van t stukje en eventueel een link als die is meegezonden |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Lijkt me overbodig.. Je weet toch zelf wat je ingestuurd hebt |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Als je wat ouder wordt kan je dat niet meer bijhouden Mmore. |
|
Kpuc Oudgediende
Ligt eraan Mmore, hoeveel iemand instuurt, maar t is een suggestie, het hoeft niet he |
|
Igor Erelid
WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Dat wil ik net zeggen, Sjatter |
|
sjatter Oudgediende
Quote Igor: Dat wil ik net zeggen, Sjatter Ik kan het weten. |
|
Kpuc Oudgediende
Voor Sjatter is t makkelijk terug te vinden op rechts Igor, die heeft al een geheugensteuntje Kanarie, pas op hoor, jij bent een stukje ouder dan de deze *boink* |
|
sjatter Oudgediende
Soms kijk ik ook heel even rechts. |
|
Igor Erelid
WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Hmmm ... 'n aparte moderator-GUI ? Tuurlijk. Die zal vast wel meer info bevatten |
|
Xan Senior lid
WMRindex: 532 OTindex: 249
|
Ik heb vanmiddag ook aritikeltje ingestuurd, stond ook dat ie al ingestuurd was. k zal wel zien wat er onder staat. Als het een moderator is, dan weet ik dat die regel van leden gaan voor dus niet klopt waar jullie het over hebben xD |
|
GEvanGene Erelid
WMRindex: 1.020 OTindex: 998 S |
Wellicht een idee om elke week een stuk of 30 à 50 (ik noem maar even een aantal) leden de mogelijkheid en vrijheid te geven om artikelen in te dienen? Te beginnen voor de A (sommige lidnamen beginnen met tekens of cijfers) en dan t/m na de Z?(ook nog leden met tekens in hun naam). Zo komt iedereen aan de beurt en kunnen de moderatoren ook zoveel indienen als ze willen als ze aan de beurt zijn. Dan zou je de regel een lid gaat altijd voor kunnen afschaffen en geldt: wie het eerst komt wie het eerst maalt. Of is dit wat Voogeltje bedoelt? |
|
nietmeer
|
Wat ik me afvraag, is door wie een artikel, dat door een moderator is ingediend, wordt gecontroleerd op geschiktheid? Door een collega? Mag ik aannemen dat de moderator die het heeft ingediend, niet dezelfde is als degene die het gaat controleren? Ik heb een keer gezien dat Luna 7 artikelen op één dag geplaatst had gekregen en toen dacht ik: "Tjonge, hoe doet ze dat?" Van mij mag dat natuurlijk, maar ik meen me te herinneren dat ik kort tevoren te horen had gekregen dat men heeft moeten kiezen uit een enorm aantal artikelen en dat mijn spullen niet geplaatst werden. Ik zie wel iets in het idee van GEvanGene. |
|
Kpuc Oudgediende
Als degenen die zelf geregeld vertalen en insturen nu eens hun bron(nen) vrijgeven, dan komen er meer artikeltjes binnen met wmr eronder, plus dat je een Nederlands primeurke kan binnen hengelen May we have your votes please? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Het idee van GeVanGene is te complex - het wordt een huishoudboekje een lap grond met staken om het bij te houden.
We stellen een groep in die een looptijd krijgen toegewezen om aan artikelen te werken.
Verlenging mogelijk opzeg termijn nog te bepalen. Zodat andere leden met interesse het kunnen overnemen. Met de leden kan men vrijelijk communiceren over de staat van een artikel en hoeveel inzendingen er zijn.
Wie ingezonden heeft is niet belangrijk een randomizer bepaald uit de lijst welke naam er onder komt. Is dat eerlijk?
De naam eronder is alleen als referentie Zelfs de score boeit me niet.. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Kpuc, 'No problems there pal' *Kwam al met enige regelmaat voor dat ik 'zoekende' leden wat tips gaf* Het eeuwige HLN/Novum/Standaard begint te vervelen 1e stap zijn natuurlijk de rss-feeds |
|
Kpuc Oudgediende
Edit, bronnen van Kpuccie zijn los Heraux, je bedoelt een groep die zeg maar toegang tot plaatsen heeft? Dus met een soort modpaneel in afgeslankte vorm? Oef, dat is al vaker besproken, of het haalbaar is zou Voogel eens moeten bedenken Maar daar moet wel continuïteit in zitten, dus niet steeds een wisselende groep, een groeiende groep is daarentegen dan weer wel welkom Relpa, top, twee is al een begin, ik ga ze even opzoeken , ergens in een tekstbestand zitten ze nog verstopt Linke link 1 Linke link 2 Linke link 3 Linke link 4 Linke link 5 Linke link 6 Linke link 7 |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
heraux Oudgediende
ok, een groeiende groep.. dat heeft perspectief.. |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Voor modjes is het makkelijk te zien welke artikelen nog niet zijn ingestuurd. Dus die sturen altijd dingen in die niemand anders nog heeft ingestuurd. Daarna wordt er een tijdje gewacht om te kijken of een ander lid het alsnog instuurt. Op een gegeven moment moet het echter toch gebeuren natuurlijk. Het inplannen van de artikelen is nog best veel werk, en als een artikel na het inplannen alsnog ook door een niet-moderator wordt ingestuurd had ik niet altijd zin om het weer te vervangen (sorry ). Dat vervangen is nu makkelijker gemaakt, dus hopelijk komen er nu ook meer mensen aan bod. (ik hoop dat het duidelijk is) |
|
GEvanGene Erelid
WMRindex: 1.020 OTindex: 998 S |
Dus dat opnieuw inplannen hield veel meer in dan een andere naam onder het artikel zetten, en het te koppelen aan de WMR-index van het lid en weet ik veel wat nog meer. Ok, duidelijk. Moet zeggen dat de voorpagina er lekker divers uitziet. |
|
heraux Oudgediende
Zoeen verschil van optiek ontstaat omdat de Pool niet 'OpenSource' is - je kunt niet zien wat er gebeurt - en schijnbaar mag dat ook niet
Wat is er mis met een buffer index met titel-overzicht - dat scheelt veel on-nodig zoekwerk
of een knop voor leden: stuur pool index ? (via mail) |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Het is leuker, lijkt mij, als je nog niet kan zien welke artikelen geplaatst gaan worden. |
|
heraux Oudgediende
Quote de Mexicaan: Het is leuker, lijkt mij, als je nog niet kan zien welke artikelen geplaatst gaan worden. niet de inhoud.. alleen de titels.. |
|