Leuke nieuwe functie |
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.413 OTindex: 55.327
|
Heb ik dat? Netwerktime-out. De server op srv2.blobtech.co.cc doet er te lang over om te antwoorden. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Sjaak-Voogeltje heeft alles gefixt dus probeer het nog eens. |
|
Sjaak Moderator
|
Nope... |
|
Giovanni Oudgediende
|
Niet? Wat een prutser. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Komt niet bij ons vandaan! Het is een scriptje wat pablo heeft gemaakt... |
|
Sjaak Moderator
|
Voogeltje is toch niet de beheerder van srv2.blobtech.co.cc? Voor alle duidelijkheid: Ik kan Pablo's linkje niet openen. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Quote Giovanni: Niet? Wat een prutser die Pablo. |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Hey, mijn server draait op vakantiedagen geen overuren |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik heb 1 minpunt aan dat ding: er is geen linkje in je profiel ernaar om het te veranderen |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Even uit- en inloggen Andreesie |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
dat slaat hij niet op bij mij... |
|
nietmeer
|
Alleen die beta versie (zie begin van dit forum) doet het. Als ik mij aanmeld krijg ik ook zo'n melding alleen dan doet ie het niet. Een beetje jammer. En een beetje zinloos ook vind ik. |
|
nietmeer
|
Ik vind het wel komisch; ik heb er al de gekste dingen zien staan, zoals: 'naaktlopen in de klerenkast' |
|
nietmeer
|
Hee tis je brengt me op een idee |
|
chimera Erelid
WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
typish iets van hyves... de WW-tjes |
|
Caster Oudgediende
WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Ik heb alleen maar WMR'en @ de computer |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Ik doe er ook niks mee degene die moeten/willen weten waar ik uithang weten het vast al, dus erg veel nut zie ik er niet in maar het is wel leuk |
|
nietmeer
|
Er passen zo weinig letters in de invulvakjes... |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Quote Tistochwat: Er passen zo weinig letters in de invulvakjes... Tsja, als je wil schrijven: "Even korte metten maken met de spinnenwebben @ onder de opvallend omhoog gekropen jurk van De Paus", dan kun je verwachten dat het niet past |
|
Marike Erelid
WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
mijn huidige status is spinnen eten@mijn spinnenweb |
|
Marike Erelid
WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Quote emmertje: Quote Tistochwat: Er passen zo weinig letters in de invulvakjes... Tsja, als je wil schrijven: "Even korte metten maken met de spinnenwebben @ onder de opvallend omhoog gekropen jurk van De Paus", dan kun je verwachten dat het niet past dan kan ze wel nog schrijven: spinnenwebben verwijderen @ onder de jurk van de Paus |
|
nietmeer
|
wat is het nut van zo'n functie eigenlijk??? ik wil m niet eens in beeld hebben als ik inlog...gelukkig log ik alleen maar in om een reactie te plaatsen bij een artikel en nooit direct van af de homepage...maar toch...als wmr een vriendensite zoals hyves was dan had ik die functie begrepen...maar nu???
alleen die menu inklapfunctie daar heb ik vol lof over...weet niet hoelang die er al is, maar ik kwam m net tegen.....heerlijk...de site is nu een stuk strakker...nu nog dat logo van die webhosting op een logischere plek en dan is de site één strakke pagina... |
|
RuudDeUitvinder Senior lid WMRindex: 354 OTindex: 12
|
Kan het zijn dat de statusfunctie een probleem heeft met diakrieten? Als ik b.v. het woord "één" gebruik, is de rest van de tekst daarna (=na het woord "één") verdwenen! Als ik het dan verander in "een" werkt het wel goed. |
|
amenmalek Senior lid WMRindex: 857 OTindex: 6 Wnplts: Breda
|
Dit heeft niet echt nut...
Deze site is toch geen sociale netwerksite? WMR moet niet proberen op hyves te willen lijken want het is gewoon een totaal ander soort website. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Ik lees regelmatig "alleen die menu inklapfunctie daar heb ik vol lof over...", maar kan nog steeds niet ontdekken wat daarmee bedoeld wordt. |
|