Leuke nieuwe functie |
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
vind het niet echt nodig |
|
Henise Oudgediende
WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Persoonlijk gebruik ik het niet, maar als anderen het een leuke toevoeging vinden...vind ik het prima. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Sjuust Henise En laat men ook eens kijken naar de vele fijne dingen op de achtergrond, t kunnen doorsturen van wmr-mail bijvoorbeeld |
|
jenine Actief lid WMRindex: 89 OTindex: 1 Wnplts: Veluwe
|
Quote Henise: Persoonlijk gebruik ik het niet, maar als anderen het een leuke toevoeging vinden...vind ik het prima. vind ik ook |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Ik zou deze functie graag blijven houden in de toekomst. Al wil ik er wel bij vermelden dat ik hem nog niet echt heb gebruikt. Dat komt omdat ik niet wist dat er een lijst was binnen WMR achter "meer, de status van de leden" waar je precies op kon zoeken wie wat waar had ingevuld. Ik vind het handig en prettig te weten, dat wanneer iemand voor een langere periode weg is hij of zij dat daar in kan vullen. leuke functie en ik zal hem in de toekomst ook serieus gaan gebruiken. |
|
Amer Senior lid WMRindex: 394 OTindex: 6 Wnplts: Nederweert
|
Ik zie het nut er niet van in, totaly suckish Wel leuk bedacht. |
|
cybermage Senior lid WMRindex: 283 OTindex: 288 Wnplts: eindhoven T S |
nutteloos |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Opnieuw wordt bewezen dat nieuwe leden zich graag laten horen, maar dan negatief. |
|
nietmeer
|
@ledi: is dat erg? Ieder z'n mening, toch? (En daar weet ik helaas alles van...) |
|
ledi Oudgediende
Vailan: waarom niet eerst eens de boel aankijken om te zien hoe de algemene mening is. Een kuiken dat pas komt kijken moet geen haantje de voorste willen zijn |
|
nietmeer
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
leuk, oude koeien uit de sloot halen.
Waarom reageren op een topic wat al op sterven na dood was. |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Dat heet reanimeren, word nog redelijk vaak toegepast in de geneeskunde |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote ledi: Opnieuw wordt bewezen dat nieuwe leden zich graag laten horen, maar dan negatief. 'sommige' nieuwe leden... er zijn 'soms' ook wel bij die op een leuke manier binnenkomen... net als dat niet ieder vertrek vanwege een extreme ruzie is. |
|
ledi Oudgediende
Bedankt PV voor deze correctie. Inderdaad heb ik erg generaliserend geschreven, wat niet de bedoeling was. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Geeft niets ledi, dat gebeurt (bijna) iedereen weleens |
|
nietmeer
|
Het is misschien fijner dat als je geen nieuwe status invult dat hij je laatstgebruikte toepast? |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Wel ok |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@ds: dat doet ie al |
|
Tijntjuh Senior lid
WMRindex: 603 OTindex: 790
|
Nutteloos |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Nutteloos |
|
nietmeer
|
Nutteloos |
|
nietmeer
|
Ik heb het dan wel in gevuld, maar verder heeft jet weinig zin Want wanneer kijk je ernaar eigenlijk? Een beetje Quote LessienElensar: Nutteloos dus;) |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote yankeedude: nutteloos Quote Tijntjuh: Nutteloos Quote Giovanni: Nutteloos Quote LessienElensar: Nutteloos Quote Andreesie: Nutteloos tot de 5de |
|
ledi Oudgediende
Ik zie ook het nut er niet van in, maar toch hebben 11 mensen vandaag hun status ingevuld. Kennelijk is het dan niet helemaal nutteloos. |
|