Leuke nieuwe functie |
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Kartoon: Waarom heb je hem dan wel gebruikt? |
|
vladivosko Senior lid WMRindex: 219 OTindex: 81 Wnplts: charleroi
|
ok, echt nuttig is het niet maar ik vind het wel tof dat je het kan... vroeger deden we alles zonder online te zijn...als dus de vraag is of het nuttig is kan je ook vragen welke dingen er naast ons nieuwe item nog onnuttig zijn... Als je echt gaat nadenken zitten we binnenkort weer in de middeleeuwen. en ik gebruik hem ook af en toe (doet me er aan denken dat het alweer effe geleden is) |
|
ronaldwouter Senior lid WMRindex: 165 OTindex: 24 Wnplts: haalderen
|
ik vind het 3 keer niks |
|
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Ik log me gewoon automatisch in. Dus krijg ook niet telkens die vraag. |
|
Dann69 Erelid WMRindex: 166 OTindex: 2.521
|
Voogeltje, is het mogelijk dat je de status kan verlengen? Want soms krijg je het niet in het vakje geschreven... Nu zit 'ie zo rond de 40 tekens totaal, zou dat iets van 60-80 kunnen worden, dan kan je er meer in kwijt |
|
Houdie Senior lid WMRindex: 140 OTindex: 344 Wnplts: Veghel
|
te weinig tekens idd |
|
sunkikker
|
Absoluut nutteloos! Word ik nu dan in een onbelangrijke groep geplaatst? Hierdoor word er een soort van discriminatie gecreeerd! Slaat dus nergens op. ....of begrijp ik het verkeerd. Ik dacht dat iedereen gelijk was. |
|
ledi Oudgediende
@sunkikker: Volgens mij ben je geen sunkikker, maar een driftkikker. Of is dit jouw manier om te laten weten dat je lid bent geworden? Ik gebruik die functie ook niet, maar laatandere mensen er graag gebruik van maken. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Dann, je begrijpt wel dat 'status' niet je levensverhaal omvat? |
|
timvampier Erelid
WMRindex: 1.006 OTindex: 932 S |
het slaat absoluut nergens op maar juist daarom mag ie van mij blijven |
|
megak Erelid
WMRindex: 814 OTindex: 815
|
ik vind wel leuk hebben ze op zoveel site's en als je het niet wil doe je het toch gewoon niet? |
|
tangaf Lid WMRindex: 29 OTindex: 1 Wnplts: Amsterdam T S |
nergens voor nodig. Kan weggehaald worden. |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@tangaf: Deze discussie vind ik ook nergens voor nodig; het is een functie waarvoor je al dan niet kiest. Vind je het niets... dan maak je er geen gebruik van! Vind je het leuk... leef jezelf uit met deze functie! |
|
ledi Oudgediende
Er zijn mensen die er gebruik van maken. Lijkt me dan toe dat het dan ook gewoon gehandhaafd moet blijven en de discussie hierboven verwijderd. Want niemand heeft er last van, dus waarom nog mensen gelegenheid geven om te zeggen dat ze het niet gebruiken? |
|
Loeske19 Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 1 Wnplts: Helmond
|
Helaas, ik stem tegen! |
|
nietmeer
|
@ledi: Ben het helemaal met je eens. |
|
timwijn Erelid
WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
ik vind t wel leuk hoor |
|
Paintball--Vink Senior lid WMRindex: 192 OTindex: 255 Wnplts: Veldhoven
|
Ik houd niet zo van die twitterachtige rommel |
|
amazing_idiot Senior lid
WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
|
|
Frankypanky Senior lid WMRindex: 574 OTindex: 3 Wnplts: Rotterdam
|
Waarom? Dus nee... |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
hee een veldhovenaar! voor de rest: twitter is grappig, maar hou het op twitter.com..
wmr is al te veel hyves geworden
|
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Pablo, haha ja dat zei ik ook al op zn pp Hmm ik vind het wel mee dat het te veel Hyves is, Hyves is... Hyves Ik vind dat de enige functie die ook echt in Hyves zit, de status is, maar opzich is dat wel leuk |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
En een Helliemondse Status, vriendenlijst, blog op slot, zucht... |
|
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ohja vriendenlijst... |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
nja en vriendenlijst, het is vaak zoiets van "aargh ik heb nog geen vriendjes " en dat is gewoon zooo ontzettend irritant dat mensen zichzelf moeten bewijzen met onbenulligheden. dat bedoel ik dus met hyves een beetje ;P |
|