Storingsmeldingen |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Mmore: Foutje.. moet kunnen baas.. Voogeltje: Een foutje kan NIET! (nadat Mmore iets sloopt en "Foutje moet kunnen baas!" zegt) Classics |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Mmore: hoeveel telefoons heeft den Voogel al gebroken vanwege jouw 'foutjes'? |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@pietjevlip: teveel om op te noemen Joey is ze nu nog aan het afbetalen Gisteravond rond 21:00 ook een storing. Iedere keer als ik een reactie verstuurde kreeg ik niet gelukt Niet erg, want ik ging toch voetbal kijken |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote Giovanni: Gisteravond rond 21:00 ook een storing. Iedere keer als ik een reactie verstuurde kreeg ik niet gelukt Niet erg, want ik ging toch voetbal kijken Als je ij WMR was gebleven had je geweten dat dat binnen de kortst mogelijke tijd was verholpen. |
|
Giovanni Oudgediende
|
@ledi: Ik had ook niet anders verwacht ;) |
|
Giovanni Oudgediende
|
De layout wordt niet goed weergegeven. Het café, de dagelijkse striphumor en hier ook Maar als ik Firefox in IE weergave gebruik niet Correctie in IE weergave ook, maar alleen met afbeeldingen, zoals de Strip van de dagblog van Wilc0 Edit: na afsluiten en herstart wordt alles weer goed weergegeven Iemand die weet hoe dat kan? |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Huh? Ik krijg steeds de melding dat wat ik zoek niet te vinden is, naja, dat de pagina niet bestaat, als ik op een eactie klik in het nu op het forum kolommetje..
Lijkt me niet dat dat door mijn telefoon komt toch? |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Als ik klik op mededelingen (Foto) in "Nu op het forum" Krijg ik de mededeling "Ik weet niet wat er fout ging maar wat je zoekt bestaat niet." Theetje was me al voor. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik ben snelll zelfs vanuit de trein |
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@Theetje: @WMR-kok: Klik maar via het forum, dan kom je er wel. Als er een admin is wordt het allemaal weer in orde gemaakt. |
|
Anoek Erelid
WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Hehe, allemaal stress op WMR omdat die snellinkjes links op de pagina het niet goed doen |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Bij het persoonlijke reactie historie kan ik zoveel op een volgende pagina klikken als ik wil, maar hij blijft telkens op de 1e pagina hangen |
|
nietmeer
|
op waarmaarraar.mobi, staat heel mooi blog maken, maar ik kan daar neit eens inloggen met mijn mobiel en dat lijkt mij toch het idee van die site |
|
Stefsel Oudgediende
WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
weet niet of dit de goede plek is, maar hoe kan het dat bij foto's uploaden hij telkens zegt dat het bestand geen goed formaat heeft (jpg) terwijl diezelfde soort foto's altijd kunnen uploaden? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Probeer het nog eens en geef even de foutmelding hier... |
|
Stefsel Oudgediende
|
hij zegt --> Sorry dit is geen jpg bestand, of je hebt JPG gebruikt ipv jpg. De extensie moet met kleine letters. ()
Maar het is wel een jpg en ook met kleine letters. --> Kopie van DSC01100.jpg En trouwens, ik heb vroeger ook foto's geupload met hoofdletters en die deden het toen ook |
|
Voogeltje Administrator
@SteffieKooij: Probeer het nu nog eens? |
|
Stefsel Oudgediende
|
nu zegt ie --> Het aanmaken van je avatar is niet gelukt. |
|
Voogeltje Administrator
SteffieKooij: Dan weet ik het ook even niet, dan is het geen echte jpg? |
|
Stefsel Oudgediende
|
Ik weet het zelf ook niet meer, vooral omdat het gewoon originele foto's zijn en die orginele foto's het normaal altijd deden |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
stef dat kan, heb ik ook wel eens gehad. Op je comp ff de foto kopiëren en ergens anders opslaan en dan nog eens proberen. WMR of je comp is dan in de war Na kopiëren zou WMR hem wel moeten herkennen |
|
Voogeltje Administrator
Het heeft er mee te maken dat je computer niet de juiste bestandstype meegeeft. Toen ik dat probeerde te omzeilen werkte het resize script niet meer |
|
Stefsel Oudgediende
|
Ik had ze al naar Bureaublad gekopieerd enz. Maar traevel zei iets over de grootte. Ik heb een heel kleintje geprobeerd en die deed het wel Dus misschien dat die andere te groot waren. Wat raar is, want dat pakte hij vroeger wel. |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
wmr was dood |
|
Lamp Erelid
WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
jup.. maar hijs terug : |
|