Storingsmeldingen |
nietmeer
|
@Voogeltje, graag, dank je @Sjatter, ik heb geen idee wat ik moet kiezen |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
kan iemand die layoutverklotende link weghalen? ik kan niet op die pagina inloggen omdat er een div over de inlogknop zit |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
alsjeblieft, doe wat aan de afmetingen van de afbeeldingen hier op WMr. in ieder geval zo dat ze binnen de lay-out blijven, want hier word ik niet goed van . ik gebriuk noodgedwongen internet explorer, maar als ik op een pagina kom met grote foto's dan gaat de lay-out d'r aan. . |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Screenshots & Links? Alles werkt in de laatste versie van FF, IE en Opera perfect vanaf mijn PC. |
|
Pablo Oudgediende
WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
|
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Iets over 8-en hadden we hier een storing, dat er geen connectie meer was met waarmaarraar Totaal duurde het maar een paar minuten gelukkig, maar ik heb het de afgelopen week al 3 keer meegemaakt op deze manier. Is er iets veranderd? Of is het toeval? |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Nope, ik ervaar dezelfde problemen. Ik ben nog even aan het uitzoeken wat de beste methode is om dit tegen te gaan. |
|
timwijn Erelid
WMRindex: 1.760 OTindex: 1.315 S |
Registreren lukt niet. Foutmelding wanneer je op het veld: wachtwoord klikt. Dan komt er een pop-up scherm waar je gebruikersnaam en wachtwoord in moet vullen. En vervolgens deze melding: afbeelding |
|
Voogeltje Administrator
|
|
timwijn Erelid
@Voogeltje: mijn vriendin wilde zich aanmelden op WMR. |
|
Voogeltje Administrator
Thanks voor het melden, het zou nu verholpen moeten zijn... |
|
timwijn Erelid
@Voogeltje: Via Firefox doet hij t nogsteeds niet, dus heeft ze zich via IE aangemeld. Ik heb het hier ook geprobeerd, zelfde fout, ook alleen met firefox. |
|
Voogeltje Administrator
@timwijn: Dat zou kunnen komen doordat je nog een oude versie van 1 van de wmr bestanden in je browser cache hebt staan.. |
|
timwijn Erelid
Ok.. Dat zou inderdaad best kunnen Bedankt in ieder geval |
|
Voogeltje Administrator
Sorry net even een dipje gehad, database server wilde even niet meewerken of zoiets |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Nah Voogeltje onderhand weten we dat't nooit van lange duur is en dan is maandag eigenlijk helemaal geen slechte dag voor dit soort geintjes *Of waren jullie weer aan't knutselen* ? Edit: en Mmore natuurlijk ook niet |
|
Voogeltje Administrator
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Voogeltje: dat je helemaal niks deed geloven we niet. Of zat je soms met je armen over elkaar en je ogen dicht? |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
|
|
Voogeltje Administrator
@ledi: @pietjevlip: had net VDX aan de lijn, zij waren het! Ze waren een backup aan het maken, vanaf nu gaan die naar midden in de nacht. |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Jamaar, wat moeten de nachtegaaltjes hier dan doen 's nachts |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ook weer opgelost dan @pv, wanneer IS 'midden in de nacht' eigenlijk ? 03.00 |
|
ledi Oudgediende
Quote pietjevlip: Jamaar, wat moeten de nachtegaaltjes hier dan doen 's nachts Als je maar weet waar het aan ligt, hebben de meeste mensen wel geduld. |
|
nietmeer
|
Ik probeer m'n avatar te wijzigen, alleen kan mn oude niet verwijderen |
|
ledi Oudgediende
Mikke: en de mijne is kapot gegaan toen ik wilde veranderen |
|