Storingsmeldingen |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Oeps! |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dat was een witte kerstproef |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik merkte net dat ik naar meerdere mensen een mailtje wilde sturen, dat alleen het logo van WMR nog zichtbaar was? Edit: Nevermind |
|
nietmeer
|
als er nu een plaatje wordt geladen, wordt ie geladen met zo groot als ie in het echt is. dus zolang ie aan het laden is, is mijn scherm uit zijn voegen gebarsten, en aangezien dat soms een aantal seconden duurt, is dat niet echt leuk zou daar iets aan gedaan kunnen worden? o ja, ik gebruik Firefox 3.5.5. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Jersan, probleem bestaat al een paar dagen maar schijnt hardnekkig te blijven zitten ergens *Zal vast aan gewerkt worden makker* (Ohja, draai Ff 3.0.16 geloof ik) |
|
nietmeer
|
o, dat is al gezegd dan heb ik niks gezegd dank je Relpa |
|
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
ik kan niet inloggen op de mobiele site ik heb net even geprobeerd via mn internet browser (FireFox) (wachtwoord en gebruikersnaam kloppen ) |
|
poezenman Erelid WMRindex: 1.741 OTindex: 39 Wnplts: MALDEN S |
Quote Voogeltje: Oeps! Ik ga niet van WMR af |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
de lijst van weblogs links springt bij mij zomaar dicht niet alleen de lijst van de recenste weblogs maar ook de reacties op míjn blogs edit 16:25u: En nu weer |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kon weer mijn mail niet bekijken, want WMR doet het dan niet meer. Helemaal niets meer |
|
Kpuc Oudgediende
Dat was even een hikje op de server, ik kon t artikel wat ik inplande even niet goedkeuren |
|
Kpuc Oudgediende
Opmaakverneuking in Beelden, sommigen hebben er geen last van, anderen wel. Zowel in FF, Safari als in IE zie je dit.. |
|
Voogeltje Administrator
Vaag, ik heb er alleen in safari last van... Doet mijn blog het ook niet? |
|
Kpuc Oudgediende
Tijdens het laden van een blog hapert ie even maar schaalt m dan goed in Het is bij mijn weten alleen nog in beelden dat m blijft hangen |
|
Relpa Oudgediende
Ik heb er ook (kort, tijdens laden) last van in diverse blogs met 'grotere' afbeeldingen edit: is voornamelijk irritant als je terug wil naar een eerder blog dan laadt'ie ze allemaal (per pagina) in omgekeerde chronologische volgorde hetgeen logisch is mar toch |
|
Voogeltje Administrator
@Relpa: tijdens het laden klopt! Hij schaalt ze pas daarna! |
|
Layda Erelid
WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Google Chrome heeft dat niet, dus wel aan te raden + sneller. |
|
Relpa Oudgediende
@Voogeltje, Excuus voor het doormekkeren Is al gefixt schijnt |
|
Kpuc Oudgediende
Chrome doet het inderdaad netjes. Maar in andere bladeraars zou het ook goed moeten zijn Oké, de vos is nu top, ik kijk de rest ook nog even na maar ik neem aan dat het een totaalpakket was |
|
Giovanni Oudgediende
|
Layout met Fx is okidoky |
|
Kpuc Oudgediende
Voogeltje, wat nog wel vaag is, in IE en Avant zijn op de frontpage van beelden de afbeeldingen niet aanklikbaar |
|
Giovanni Oudgediende
|
Was mij ook al opgevallen ja |
|
SamenFelix Erelid
er is een artikeltje op mijn naam toegevoegd zonder dat ik het zelf ingestuurd heb, kan dit kloppen? mijn wachtwoord weet (zover ik weet, en dat is heel ver ) verder niemand dus |
|
Kpuc Oudgediende
SamenFelix, vaag, er staan er nu twee ingestuurd van jou |
|
SamenFelix Erelid
Kpuc: ja, ik heb er net 2 ingestuurd inderdaad ik stuur wel even een mailtje van het artikeltje wat 'ik' in heb gestuurd dat het geplaatst zou worden |
|